دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل سقف کناف جدید و کاربردی برای نقاط مختلف منزل

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

استفاده از سقف های کناف امروزه در معماری ایرانی رونق زیادی پیدا کرده است, در ادامه این مطلب انواع مدل سقف کناف با طراحی شیک و کاربردی برای قسمت های مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

سقف کاذب کناف از انواع صفحات با روکش گچی هستند که می توانند زیبایی و جذابیت خاصی را به طراحی داخلی و دکوراسیون منزل بدهند. سقف های کناف امروزه در انواع مدلهای متنوعی طراحی شده است که شما می توانید با توجه به معماری داخلی منزل خود مدل سقف کناف مناسبی را انتخاب کنید.

کناف به دلیل سبک بودن و نصب آسان و وجود مدلهای متنوع و همخوانی با معماری ایرانی … توانسته است توجه افراد و معماران داخلی ساختمان را این روز ها به سوی خود جلب کند.

مدل های زیبا و متفاوت سقف کناف

مدل سقف کناف شیک برای قسمت های مختلف منزل

از سقف کاذب کناف می توانید برای همه قسمت های مختلف منزل نظیر پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه و … استفاده کنید. در ادامه تصاویری از انواع سقف کاذب کناف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سقف کاذب با طراحی مدرن و شیکی را برای منزل خود انتخاب کنید.

مدل سقف کناف با نورپردازی زیبا

مدلهای سقف کناف با طرح های شیک و متفاوت

امروزه در طراحی داخلی اغلب ساختمان های مسکونی و ساختمان های تجاری از سقف کاذب کناف برای زیبایی بیشتر معماری داخلی ساختمان استفاده می شود. رنگ و طرح سقف کناف می تواند زیبایی خاص و منحصر به فردی را به سقف منزل شما بدهد. اگر تمایل دارید که معماری داخلی منزل شما متفاوت و مدرن تر باشد بهتر است رنگ سقف با رنگ دیوار ها مطابقت و همخوانی داشته باشد. اگر شما تمایل دارید که در پذیرایی منزل خود فضای دلنشین و متفاوتی را ایجاد کنید می توانید از کناف برای طراحی سقف پذیرایی استفاده کنید.

مدل سقف کناف با طراحی مدرن مدل سقف کناف زیبا و شیک مدل های زیبا و جدید سقف کناف مدل سقف کناف با طرح های شیک مدل سقف کناف زیبا و شیک انواع مدل های سقف کناف طرح های زیبا سقف کناف مدل زیبا سقف کناف انواع مدل های سقف کناف

  •  آرون گروپس

از کناف سقف همچنین می توانید برای طراحی سقف اتاق خواب و آشپزخانه منزل خود استفاده کنید که بهتر است رنگ و طرح سقف کناف آشپزخانه با طرح و رنگ های به کار رفته در مدل اپن آشپزخانه همخوانی داشته باشد.

سقف کناف آشپزخانه

مدل سقف کناف با طراحی مدرن و زیبا

جدیدترین مدل های سقف کناف مدل سقف کناف اتاق خواب مدل های زیبا و متفاوت سقف کناف مدل سقف کناف اتاق خواب با طراحی شیک مدل سقف کناف

طراحی نورپردازی سقف کاذب کناف

طراحی نورپردازی سقف های کناف یکی دیگر از مواردی است که باعث زیباتر به نظر رسیدن مدلها و طرح سقف کناف می شود. شما می توانید با کمک لامپ های زیبا و شیک نورپردازی مناسب و ایده آلی را برای سقف منزلتان طراحی نمایید.
اگر تمایل دارید که سقف منزل شما دارای نورپردازی مناسبی باشد بهتر است نورپردازی سقف کاذب کناف را با توجه به معماری داخلی و اندازه سقف و دیوار ها و طرح کناف انجام دهید.
نورپردازی سقف پذیرایی و اتاق خواب از اهمیت زیادی برخوردار است شما می توانید با طراحی نورپردازی مناسب برای سقف اتاق خواب و پذیرایی منزل خود فضای متفاوتی را در این بخش از منزل خود ایجاد کنید.

سقف کناف با طراحی شیک و زیبا مدل های زیبا و متفاوت سقف کناف طرح های زیبا و متفاوت سقف کناف مدل های زیبا و جدید سقف کناف مدل سقف کناف با طرح شیک و زیبا طرح های زیبا و متفاوت سقف کناف    سقف کناف   مدل سقف کناف

مدلهای دیگری از کناف سقف

کناف ها از جنس های مختلفی هستند و بسته به مصالح به کار رفته در آن برای فضاها و مکان های مختلفی استفاده می شوند. جنس کناف ها می تواند از نوع صفحات روکش دار گچی، صفحات مسلح سیمانی، صفحات گاردس، صفحات اکوستیک، فولاد سبک، تایل های گچی و معدنی و … باشد، ضمن اینکه هر کدام از این جنس ها می توانند طرح ها و مدلهای مختلفی داشته باشند. در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع کناف سقف برای پذیرایی و قسمتهای دیگر منزل از جمله اتاق خواب، آشپزخانه و غیره را مشاهده می کنید.

مدلی از سقف کناف زیبا

طراحی کناف برای پذیرایی که یکی از مهمترین قسمت های منزل است از نورپردازی و رنگ آمیزی های خاص و متنوعی برخوردار می باشد. امروزه کناف ها در مدلهای متنوع مربعی شکل، دایره ای، مستطیلی و اشکال دیگر طراحی می شوند، بنابراین این امر، انتخاب را برای هر نوع سلیقه ای آسان کرده است و از آنجا که متناسب با هر سبکی طرح های زیادی از کناف وجود دارد، بنابراین هر کسی می تواند متناسب با دکوراسیون منزلش سبک متناسب و نیز نورپردازی مناسب با آن را انتخاب نماید، کناف پذیرایی جنبه های مثبت زیادی دارند و علاوه بر زیباتر کردن فضای داخلی منزل می توانند در صرفه جویی هزینه ها، به عنوان عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر زلزله و قابلیت اجرای سریع به منظور صرفه جویی در وقت کارایی داشته باشند، در اینجا می توایند مدلهای جدیدتر کناف سقف را ببینید.

تصاویر سقف کناف طرح سقف کناف طرح مدرن سقف کناف انواع سقف کناف مدلی از سقف کناف مدرن مدل سقف کناف لوکس مدلی از سقف کناف جذاب مدلی از سقف کناف شیک مدل سقف کناف شیک مدلی از سقف کناف فانتزی مدلی از سقف کناف پذیذایی مدلی زیبا از سقف کناف مدلی از سقف کناف مدل سقف کناف جدید

در این مطلب با انواع مدل سقف کناف با طراحی زیبا و متفاوت آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این طرح های جذاب بتوانید سقف کناف با طراحی کاربردی و نورپردازی مدرنی را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب کنید. اگر تمایل دارید که مدلهای جدید و بیشتری از سقف های کناف را مشاهده کنید به شما پیشنهاد می دهیم که به بخش کناف مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *