دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

روستای فوشه و جاذبه های گردشگری زیبای این منطقه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۶ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

اگر از علاقه مندان به طبیعت گردی هستید سری به روستای فوشه بزنید. این روستا دارای یک غار تاریخی بوده و شامل آبشار طولانی بوده که از آن دیدن می کنید.

روستای فوشه یک منطقه ییلاقی بکر و دیدنی است که از توابع فومن به شمار می آید. باغ های چای با جنگل های بکر و دیدنی از مهم ترین جذابیت های این ناحیه به شمار می آیند. شما می توانید در این بخش با روستای فوشه آشنا شوید.

دهکده فوشه را بشناسید

دیدنی های روستای فوشه:

این روستا یکی از زیباترین نواحی کوهپایه ای بوده که از چشم اندازهای زیادی برخوردار است. شما می توانید در این نواحی با رودخانه های پر آب، جنگل های وسیع و … آشنا می شوید که برای گردشگران زیادی جالب توجه می باشند. این ناحیه مردمانی خون گرم دارد که ز ویژگی های فرهنگی ویژه ای برخوردار هستند.

چشم انداز فوشه

شما برای بازدید از این روستای بکر می توانید به نزدیکی قلعه رودخانه نیز بروید و از زیبایی های قلعه رودخان هم دیدن کنید. این روستا از نواحی اطراف به کوهستان ها نیز منتهی می شود که دارای چشم اندازهای ویژه ای هستند. امروزه این روستا از مکان های دیدنی گیلان است.

دهکده فوشه

جاهای دیدنی فوشه:

از مهم ترین دیدنی های این روستا می توان به جنگل های سرسبز آن اشاره کرد. شما برای عبور از رودخانه این ناحیه باید از روی پل عبور کنید. برای تردد در این ناحیه باید از خودروهای راحت استفاده کنید. این ناحیه در فصل های مختلفی از سال نیز دارای ویژگی های گردشگری است.

  •  آرون گروپس

شما با عبور از رودخانه این ناحیه می توانید به یک مسیر سرسبز برسید که چشم اندازهای ویژه ای دارد. مغازه ها و فروشگاه ها در این نزدیکی نیز راحتی و رفاه بیشتری برای شما به همراه دارند. از دیگر دیدنی های این ناحیه نیز می توان به بقعه آقا شیخ جمال اشاره کرد.

روستای فوشه

آبشار فوشه:

از دیگری دیدنی های روستای فوشه می توانی به این آبشار دیدنی اشاره کرد. این آبشار به قلعه رودخان نیز راه داشته و دارای سرسبزی و جذابیت بیشتری است. شما برای عبور از این رودخانه می توانید از یک پل چوبی هم عبور کنید.

غار خون فوشه:

این غار نه تنها جذابیت های تاریخی زیادی دارد بلکه طبیعت اطراف آن نیز سرسبز و دیدنی می باشد. برای دیدن این غار باید یک مسیر ۲ ساعته را پیاده روی کنید. آبشارهای کوچک در این ناحیه نیز جذابیت های زیادی دارد.درون این غار می توانید، چند دالان را مشاهده کنید. قسمت های مختلفی از این غار نیز سفالینه های شکسته یافت می شوند.

طبیعت فوشه

شما علاقه مندان همچنین امکان اقمت در این روستا را خواهید داشت. شما علاقه مندان در این نزدیکی می توانید از دیدنی های قلعه رودخان هم بازدید کنید و با جذابیت های آن بیشتر آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *