دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دریاچه فراخین و چشم اندازهای زیبا و طبیعت تماشایی که انتظار شما را می کشد!

  • سمیه نیک فرجام
  • ۷ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

اگر به دنبال یک مکان بکر برای سفر هستید حتما پیشنهاد می کنیم تا از دریاچه فراخین دیدن کنید. این دریاچه بسیار بکر و چشم نواز است.

در فاصله چند کیلومتری از نوشهر می توانید با یک دریاچه بکر و دیدنی آشنا شوید. دریاچه فراخین که شامل جنگل های سرسبز و وسیع است دارای جذابیت های فرهنگی می باشد. شما در سفر به این ناحیه تجربه های جدیدی خواهید داشت.

فراخین کجاست

معرفی دریاچه فراخین:

همه ما نوشهر را با وجود جنگل های وسیع و درختان تنومند می شناسیم. این تفرجگاه دارای جذابیت های زیادی است و مکانی برای گردشگران است که از آن دیدن می کنید. شما می توانید یک مسیر ۳ ساعته را برای این دریاچه طی کنید. این دریاچه از دیدنی های نوشهر است.

جاذبه های فراخین

ویژگی های دریاچه:

این دریاچه از ویژگی های گردشگری زیادی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های این دریاچه می توان به حجم بالای آب های آن اشاره کرد. این دریاچه رد فصل های مختلفی از سال نیز پر بارش خواهد بود. به ویژه در فصل بهار میزان بارش ها در این ناحیه نیز بیشتر می شود. شما در سفر خود به این ناحیه از جذابیت های دیگری نیز بازدید می کنید.

طبیعت فراخین

موقعیت این دریاچه نیز بسیار مناسب است. در دل جنگل های این ناحیه نیز از چشم اندازهای زیادی دیدن می کنید. گونه های مختلفی از حیوانات همچون گراز، شغال، روباه و خرس در این جنگل ها شامل مهم ترین حیوانات جنگلی می باشند. این ناحیه به دلیل اهمیت خود یک منطقه محافظت شده نیز خواهد بود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

فراخین را بشناسید

سفر به فراخین:

شما علاقه مندان می توانید، فصل های مختلفی از سال را برای سفر به این ناحیه انتخاب کنید. فصل بهار شاهد چشم اندازهای بهتری خواهید بود. شما در فصل بهار گرمای کمتری را تحمل می کنید و از سوی دیگر نیز طبیعت این ناحیه سرسبزتر می شود.

تفریحات فراخین:

برای بازدید از دریاچه فراخین نیاز به امکانات دارید. اگر قصد اقامت داشتید حتما با تجهیزات لازم راهی سفر شوید. شما با داشتن یک قایق بادی می توانید با جذابیت های بیشتری از این ناحیه آشنا شده و طبیعت این منطقه را بهتر بشناسید.

دریاچه فراخین

اقامت در این نواحی نیز از تجربه خاصی برخوردار است. شما در نزدیکی این دریاچه می توانید، سری به روستای کندلوس نیز بزنید. این روستا جذابیت های زیادی داشته و مورد توجه علاقه مندان می باشد. اگر از علاقه مندان به طبیعت گردی هستید، می توانید در این مکان اقامت داشته باشید.

در لینک نیز به معرفی مکان های دیدنی نوشهر پرداخته ایم که می توانید با آن مواجه شوید. این دریاچه و دیدنی های اطراف آن از اهمیت زیادی برخوردار هستند و هر ساله مورد توجه گردشگران زیادی می باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *