دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین دیدنی های استانبول در شب و جاذبه های ایده آل برای شب گردی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • ۰

دیدنی های استانبول در شب از تنوع زیادی برخوردار است. به ویژه پل مهم آن که در شب با نورپردازی ها بیشتر به چشم می آید.

استانبول شهری با جاذبه های مهم است که برخی از آن ها در شب دیدنی تر می شوند. اگر می خواهید، قدم زدن در شب های استانبول را تجربه کنید حتما باید با دیدنی های استانبول در شب آشنا شوید.

پل استانبول در شب

معرفی دیدنی های استانبول در شب:

از مهم ترین شهرهای ترکیه ای می توان به استانبول اشاره کرد که بسیار زیبا هستند. موزه ها، کاخ ها و مساجد تاریخی از مهم ترین جاذبه هایی بوده که شما امکان آشنایی با آن را خواهید داشت.

دیدنی های استانبول در شب

شهربازی استانبول:

این مکان برای تفریح در شب بسیار مناسب است. زیرا تمام امکانات مناسب را داشته و می توانید، ساعاتی خوش را در آن سپری کنید. گشت و گزار در این شهربازی ها جذابیت بسیار زیادی دارند. شهربازی موی پارک، شهربازی استارپارک، مرکز خرید فروم استانبول، مرکز استانبول مال و … از مهم ترین مجموعه های تفریحی هستند که دارای شهربازی بوده و می توانید از آن ها دیدن کنید.

شهربازی استانبول در شب

تکسیم:

تکسیم یک میدان معروف در مرکز استانبول می باشد. میدانی که جاذبه های متعددی را به خود اختصاص می دهد. این میدان را قلب جاذبه های مدرن استانبول می نامند. اقامتگاه ها و هتل ها مهم ترین مراکزی بوده که شما از آن بازدید خواهید کرد. در اطرف این میدان رستوران و کافه های مختلفی وجود دارد که می توانید، ساعاتی در آن سپری کنید. شما عزیزان در لینک با میدان تکسیم بیشتر آشنا می شوید.

  •  آرون گروپس

نمای استانبول در شب

کروزهای بسفر:

تنگه بسفر که به خودی خود یکی از شناخته شده ترین جاذبه های استانبول محسوب می شود، دارای کروزهایی است که می توانید از نمای آن ها دیدن کنید. این کشتی ها دارای امکانات تفریحی و رفاهی مهمی برای علاقه مندان می باشند. شما می توانید بر روی آب های ترکیه چهره ای متفاوت از شهر را نظاره گر باشید. شما عزیزان در سفر به استانبول ترکیه می توانید، تجربه های جدید را کسب کنید.

تفریحات استانبول در شب

پل گالاتا:

یکی دیگر از دیدنی های استانبول در شب که البته نمایی بسیار تماشایی و خاص دارد، می توان به پل گالاتا اشاره نمود. این پل ویژگی های تفریحی داشته و شما چشم انداز زیبایی را از بالای آن مشاهده خواهید کرد. این پل شمال و جنوب استانبول را به یکدیگر متصل کرده است در نمای غروب نیز بسیار دیدنی تر می شود. مراکز تجاری و رستوران و کافه های روی این پل بازدیدکنندگان زیادی دارند.

زیبایی استانبول در شب

ساحل گردی در بوغار:

ساحل گردی در این نواحی نیز تجربه بسیار خاصی می شود. این پل در شب نمایی دیدنی دارد. این پل که محلی برای عبور و مرور وسایل نقلیه می باشد، در شب دارای نورپردازی بوده که از دور هم زیباتر دیده می شود. این پل برای پیاده روی کردن توصیه نمی شود اما با قدم زدن در کنار ساحل می توانید، نمایی از آن را هم از دور مشاهده کنید.

سواحل استانبول در شب

نگاهی به موزه شکلات استانبول نیز خالی از لطف نیست و می توانید با جاذبه های مختلفی در آن رو به رو شوید. در این موزه می توانید، انواعی از مجسمه ها و ماکت های شکلاتی را مشاهده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *