دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های بام سبز لاهیجان و امکانات تفریحی برای گردشگران

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • ۰

بام سبز لاهیجان یک ناحیه بسیار دیدنی و زیبا است که شما شاهد زیبایی های زیادی از آن هستید. این بام علاوه بر طبیعت زیبا دارای تله مابین و تفریحات است.

یکی از مکان های دیدنی زیبا و پر جاذبه در لاهیجان ارتفاعات زیبای آن می باشد که به عنوان بام سبز لاهیجان شناخته می شود. این بام از سوی گردشگران توریستی و خارجی بسیار مورد توجه است. وجود امکانات تفریحی در این ناحیه برای علاقه مندان جذابیت زیادی دارد.

طبیعت دیدنی بام لاهیجان

معرفی بام سبز لاهیجان:

این نواحی که دارای آب و هوای معتدل و پاکی هستند از سوی گردشگران و علاقه مندان زیادی مورد توجه قرار می گیرند. طبیعت لاهیجان به دلیل سرسبزی و انبوه بودن دارای جذابیت های گردشگری زیادی است که از آن دیدن می کنید. این نواحی همچنین دارای امتیازات رفاهی و گردشگری مناسبی می باشد. شما علاقه مندان در این بخش امکان آشنایی با یکی از دیدنی های لاهیجان را خواهید داشت.

بام سبز لاهیجان

دسترسی به بام:

این بام یکی از جاذبه ها و مکان های دیدنی گیلان است که شما علاقه مندان برای بازدید از زیبایی های بی حد این ناحیه به لاهیجان سفر کنید. این بام در قسمت بالای شیطان کوه قرار گرفته و از نظر دامنه و چشم اندازهای گردشگری بسیار وسیع است. همانطور که می دانید، لاهیجان نیز به خودی خود یکی از نواحی جذاب و دیدنی در استان است.

بام لاهیجان

شهربازی بام سبز:

یکی از جذابیت های تفریحی و گردشگری در این ناحیه شهربازی می باشد. اولین امکاناتی که شما با ان مواجه می شوید و توجه شما را جلب خواهد کرد در واقع این بام می باشد. وسایل تفریحی در این شهربازی بسیار مناسب و متنوع هستند. کافه و رستوران نیز یکی دیگر از امیتازات و جذابیت های این شهربازی محسوب می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نمایی از بام لاهیجان

تله کابین احرار:

تجربه استفاده از تله کابین نیز یک تجربه خاص است که شما می توانید از آن لذت ببرید. تله کابین احرار یکی از دیدنی ها و جاذبه های مهم بام سبز لاهیجان می باشد و شما علاقه مندان امکان جذابیت از آن را خواهید داشت. این تله کابین یکی از مجموعه تله کابین های معروف ایران خواهد بود. ظرفیت این تله کابین ها ۶ نفر است.

طبیعت بام لاهیجان

شما می توانید در کتار این جاذبه های تفریحی و جذاب از دیگر امکانات این ناحیه نیز استفاده کنید. از مهم ترین امتیازات این ناحیه می توان به طبیعت سرسبز و زیبایی اشاره کرد که از ارتفاعات بام نیز دیدنی تر خواهد بود. استخر لاهیجان که یکی از نواحی دیدنی این منطقه می باشد نیز جذابیت های زیادی برای علاقه مندان دارد.

دشت ها و مزارع کشاورزی و … از مهم ترین چشم اندازهایی بوده که شما از آن بازید خواهید کرد. این نواحی در زمان شاه عباس صفوی نیز زیبایی های زیادی داشته و یکی از مناطق ویژه و دلخواه پادشاهان بوده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *