دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین دیدنی های پاهانگ مالزی برای گردشگران ایرانی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۲
  • ۰

دیدنی های پاهانگ مالزی از جذابیت های زیادی برای گردشگران در مالزی اهمیت دارد. این ایالت دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی بوده که با آن آشنا می شوید.

ایالت پاهانگ به عنوان سومین ایالت بزرگ در مالزی شناخته می شود از اهمیت زیادی برای گردشگران برخوردار می باشد. شما علاقه مندان می توانید در این بخش با دیدنی های پاهانگ مالزی آشنا شوید.

جذابیت های پاهانگ

معرفی دیدنی های پاهانگ مالزی:

این ایالت بزرگ ترین شبه جزیره مالایا می باشد. از نواحی اطراف این شبه جزیره به بخش های مختلفی راه داشته که شما می توانید از آن ها هم بازدید کنید. ویژگی های تفریحی و گردشگری در این ایالت موجب شده تا گردشگران زیادی هر ساله به این ناحیه سفر کنند. جاذبه های پنانگ مالزی نیز شگفتی های زیادی دارند که شما علاقه مندان در لینک با آن ها آشنا می شوید.

نمایی از پاهانگ

مردمان این ایالت مسلمان بوده و به زبان بودایی و مسیحی سخن می گویند. شما می توانید در این ایالت با ویژگی های فرهنگی و تاریخی زیادی رو به رو شوید. اما آشنایی با جاذبه های طبیعی این ناحیه هم می تواند برای شما جذابیت زیادی داشته باشد.

مهم ترین دیدنی پاهانگ

مرکز حفاظت از فیل کوالا گندا:

این مرکز مکانی رایگان بوده و داای امیتزاها و ویژگی های بسیار زیادی است. شما می توانید در این مکان از نزدیک فیل ها را مشاهده کنید و با حیات وحش آن ها از نزدیک آشنا شوید. در ایت مجموعه انواعی مختلف از فیل ها با گونه های مختلف نگهداری می شوند. برخی از این فیل ها بسیار عظیم و غول پیکر هستند.

  •  آرون گروپس

حیات وحش پاهانگ

پل پارک ملی تامان نگارا:

این پارک از زیباترین جاذبه ها و حیات طبیعی مالزی به شمار می آید. پارکی وسیع با مجموعه ای از گیاهان و درختان متنوع که از آن ها بازدید می کنید. شما زیر سایبان جنگلی این ناحیه می توانید از جذابیت های بیشتری بازدید نمایید.

معرفی جاذبه های پاهانگ

در مسیر این پارک می توانید با انواعی از پرندگان که گونه های نادری هم دارند، آشنا شوید. این منطقه همچنین جنگل های بکر و زیبایی دارد. این مجموعه از دیدنی های پاهانگ مالزی است.

 

مرکز خرید ایست کوست:

این مرکز خرید جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران دارد و شما با این مرکز می توانید، خریدهای متنوعی داشته باشید. انواعی از فروشگاه ها و مراکز خرید در این مجموعه جذابیت های زیادی داشته که از آن ها بازدید می کنید. در این مراکز امکان خرید لباس و انواع لوازم خانگی را داشته باشید.

دیدنی های پاهانگ

این جاذبه ها از مهم ترین دیدنی های مالزی هستند که شما می توانید از آن ها بازدید کنید. برخی از مراکز موجود در این ایالت نیز دارای مجموعه های تفریحی هستند که شما از آن ها هم استفاده می کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *