دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین دیدنی های تهران در فصل بهار

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

آشنایی با دیدنی های تهران در بهار از جذابیت های زیادی برخوردار است. این کلان شهر جاذبه های طبیعی مختلفی داشته که از آن دیدن می کنید.

تهران با وجود برج های بلند و کلان شهر بودنش از جذابیت های زیادی برای علاقه مندان برخوردار است. شاید در سفر به این شهر شاهد زیبایی های زیادی باشید ولی می توانید در این بخش با دیدنی های تهران در بهار هم آشنا شوید.

جذابیت های تهران در بهار

معرفی دیدنی های تهران در بهار:

پارک جنگلی لویزان، یکی از مناطقی که می توانید از آن لذت ببرید و یک روز تفریحی عالی راسپری نمایید، پارک جنگلی لویزان می باشد که در شمال شرق تهران واقع شده است و بافت آن کوهستانی می باشد. این پارک یکی از مقاصد تفریحی در تهران است که مسافران می توانند از آن استفاده کنند.

پارک تهران در بهار

این پارک در مسافرت های نوروزی یکی از بهترین ها در تهران می باشد که می توانید از تفریح در آن لذت ببرید. این پارک دارای یک شیب طولانی است و جاده آن برای پیاده روی بسیار لذت بخش خواهد بود. در این منطقه کافه و رستوران های زیادی وجود دارد.

دربند:

یکی دیگر از دیدنی های تهران در فصل بهار دربند می باشد که مسیر دسترسی به آن از میدان تجریش است و در تمام فصول سال مملو از گردشگر و مسافر می باشد. اگر قصد سفر به تهران را دارید، دربند می تواند یکی از بهترین گزینه ها در طول سفر باشد. آبشار رندان از زیبایی های این ناحیه است.

آشنایی با تهران در بهار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بازدید از این منطقه نیازمند به پرداخت به هیچ هزینه ای نیست و قدمت آن به دوران پهلوی باز می گردد. این منطقه سرسبز و دلنشین دارای چشم انداز بی نظیری است که می تواند هر مسافری را یک روز تمام مشغول زیبایی های خود نماید. در این منطقه نیز کافه و رستوران های زیادی وجود دارد که مسافران می توانند از آن ها استفاده کنند.

خیابان ولیعصر:

طولانی ترین خیابان در خاورمیانه این خیابان زیبا می باشد که پیاده روی در آن لذت بخش است و مسافران می توانند از مغازه هایی که در این مسیر وجود دارد، برای خرید خود استفاده کنند. این خیابان بزرگ یکی از خیابان های قدیمی در شهر تهران است که جنوب تا شمال تهران را در بر گرفته است. اگر قصد بازدید از یک خیابان قدیمی در تهران را دارید خیابان ولیعصر بهترین گزینه می باشد.

دیدنی های تهران در بهار

پارک جنگلی چیتگر:

این پارک نیز از مهم ترین دیدنی های تهران در بهار می باشد که می تواند شما را مجذوب زیبایی های خود نماید. بازدید از این پارک همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۲۲ شب امکان پذیر می باشد و مسافران می توانند در آن به تفریح بپردازند. این پارک بزرگ در آزادراه تهران-کرج واقع شده است.

طبیعت تهران در بهار

کاخ سعدآباد:

این ساختمان یکی از بهترین باغ موزه ها در ایران می باشد که در شهر تهران خیابان شهید فلاحی واقع شده است و روزانه بازدیدکنندگان زیادی به آن سفر می کنند. هزینه ورودی این باغ ۵ هزار تومان می باشد.

جاذبه تاریخی تهران در بهار

شما می توانید در لینک با مکان های دیدنی حومه تهران هم آشنا شوید. این شهر زیبایی های منحصر به فردی داشته که شما از آن ها بازدید خواهید کرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *