دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی پارک هیونگ شیک و آشنایی با زندگی هنری و شخصی اش

  • محدثه خاکشور
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب شما را با بیوگرافی پارک هیونگ شیک هنرمند جوان و محبوب کره ای آشنا می کنیم؛ این هنرمند در عرصه های مختلف بازیگری، خوانندگی، رقص و مدلینگ فعالیت موثر و پررنگی دارد که موجب شده تا محبوبیت و شهرت خوبی را برای خود دست و پا کند.

پارک هیونگ شیک بازیگر و نیز خواننده، مدل و رقصنده کره ای است که با اسم هنری هیونگ شیک هم شناخته می گردد، پارک هیونگ شیک عضو گروه پسرانه «کی – پاپ» می باشد. از آثار شاخص او می توان به قشر مرفه، وارثان، شکوفایی جوانی ما، دادخواست ها، موسیقی متن شماره یک، شادی، هوارانگ:جوانان جنگجوی شاعر اشاره داشت. وی در نمایش های موزیکال و فیلم های سینمایی نیز تجربه حضور دارد. در این مطلب بیوگرافی پارک هیونگ شیک را با یکدیگر مرور می کنیم.

زندگینامه پارک هیونگ شیک بازگر، خواننده، رقاص و مدل

بیوگرافی پارک هیونگ شیک هنرمند قد بلند کره ای

پارک هیونگ شیک زاده شانزدهم ماه نوامبر سال ۱۹۹۱ در کره جنوبی می باشد که در عرصه های مختلف بازیگری، خوانندگی، مدلینگ و رقاضی فعالیت می کند. اسم هیونگ شیک از اسم راهبی بودایی اخذ شده، مادر بزرگ و مادرش نیز دارای دین بودایی بوده اند. پارک کوچک ترین عضو خانواده می باشد که تنها برادری بزرگ داشته و پدر او از کارکنان شرکت تولید کمپانی «BMV» و مادرش پیانو اموزش می دهد. خانواده این هنرمند وضعیت مالی تقریبا خوبی داشته و از خانواده های سطح بالا به شمار می رود. او دارای ۱۸۴ سانتی متر قد است.

آشنایی با بیوگرافی پارک هیونگ شیک

زندگینامه پارک هیونگ شیک با عکس

زندگینامه پارک هیونگ شیک بازگر، خواننده، رقاص و مدل

پدرش ورزشکار ورزش رزمی گومدو بوده، و پارک هونگ شیک در سن ۶ سالگی با برادر بزرگ خود مشغول فعالیت در این رشته ورزشی شده اند که سپس مدرک هنرهای رزمی خویش را اخذ نموده و تقریبا ۷-۸ سال ادامه داشته است. این بازیگر و خواننده ابتدا تحت تاثیر حرفه پدر خود در رشته مدیریت کسب و کار دانشگاه «Digital Seoul Culture Arts» تحصیل نموده و سپس موسیقی را نیز در پیش گرفته است.

  •  آرون گروپس

او فعالیت هنری اش را با پیوستن به دنیای موسیقی و به عنوان خواننده شروع نموده، که بعدا در موزیک ویدیو حضور یافته و فعالیت بعنوان مدل، قدم در دنیای هنرپیشگی گذاشت. پارک در هفتم ماه ژانویه سال ۲۰۱۰ به گروه «ZE:A» پیوست، او اکنون گروه موسیقی «Five ZE:A» هم است. او نخستین بار با بازی در مجموعه تلویزیونی «شاهزاده دادستان» قدم در عرصه بازیگری نهاد و بعد در مجموعه های تلویزیونی، سریال ها، موزیک ویدیو، نمایش های موزیکال و همچنین برنامه های تلویزیونی حضور پیدا کرد.

آشنایی با زندگینامه پارک هیونگ شیک

بیوگرافی پارک هیونگ شیک هنرمند کره ای مشهور

گذری بر زندگینامه پارک هیونگ شیک و فعالیت های وی

تشکیل گروه «ووگا»

پارک هیونگ شیک با رفیقان خود (پارک سو جون، پیک بوی، چوی وو شیک و کیم تهیونگ عضو گروه بی تی اس) گروه دوستی به اسم «ووگا» را بنیان نهادند که درجه یک ترین رفیق های یکدیگر می باشند.

زندگینامه پارک هیونگ شیک همراه عکس

زندگینامه پارک هیونگ شیک بازگر، خواننده، رقاص و مدل

از تجربه خوانندگی تا تئاتر و تلویزیون و سینما

پارک هیون در ۲۰۱۰ به گروه موسیقی پسرانه «ZE:A» پیوست و ۱ سال پس از آن علاوه بر فعالیت هنری خود به عنوان خواننده تجربه رفتن به روی صحنه تئاتر را نیز کسب نمود. این هنرمند نخستین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون را با بازی در مجموعه تلویزیونی «من به یاد تو هستم» در سال ۲۰۱۲ از شبکه اس بی اس به دست آورد. وی بعدا چندین ماه پس از آن در مجموعه تلویزیونی «مامان ساختگی» غیر از بازیگری، به عنوان خواننده نیز در این مجموعه تلویزیونی فعالیت هنری داشت که اتفاقا توجه های زیادی را جلب نمود.

بیوگرافی پارک هیونگ شیک هنرمند کره ای دوست داشتنی

زندگینامه پارک هیونگ شیک به همراه عکس

مشهور شدن

بیشترین میزان مشهور شدن وی مربوط به برنامه تلویزیونی «مرد واقعی» در ژانر کمدی و در ۲۰۱۳ آغاز گردید به طوری که پس از آن ملقب به بچه سرباز شد. از دیگر القاب وی می توان به پادشاه و پرنس کمدی رمانتیک نیز اشاره داشت.

زندگینامه پارک هیونگ شیک بازگر، خواننده، رقاص و مدل

زندگینامه پارک هیونگ شیک بازگر، خواننده، رقاص و مدل

اولین تجربه های او در زمینه های مختلف

در ماه فوریه سال ۲۰۰۹ این هنرمند کره ای در موزیک ویدئوی «داده ها» از گروه «Jewelry » در نقش اصلی مرد حضور یافت.

وی در هفتم ماه ژانویه سال ۲۰۱۰ بعنوان عضوی از گروه پسرانه «ZE:A» نخستین بار آغاز به فعالیت نمود.

در ۲۰۱۱ هیونگ شیک فعالیت خود را در عرصه تئاتر بعنوان از جمله هنرپیشگان همراه ریووک از سوپر جونیور در موزیکال «وسوسه گرگ ها» شروع نمود.

وی همچنین فعالیت هنری خود را به عنوان بازیگر در ۲۰۱۲ و با نقش آفرینی در درام ویژه اس بی اس به اسم به یاد تو شروع نمود.

در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ نخستین بار با بازی در مجموعه تلویزیونی «دختر قوی بونگ-به زودی» به عنوان نقش اصلی (مدیر عامل یک کمپانی گیم) در ژانر رمانتیک-کمدی به قاب تلویزیون پیوست. او در این حضور با پارک بو یونگ همبازی بود که این سریال از جمله درام های کره دارای بیشترین امتیاز در تاریخ تلویزیون کابلی گردیده و شهرت و محبوبیت زیادی را برای وی رقم زد.

در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ هیونگ شیک بعد از مصمم شدن به تمدید نکردن قرارداد خود با آزانس قبلی خود، به طور رسمی با آزانس (UAA) قرارداد بست. در ماه دسامبر همین سال در فیلمی کوتاه در ژانر عاشقانه به اسم دو پرتو نور حضور یافت.

در مه سال ۲۰۱۹ پارک نخستین تجربه بازی خود در عرصه سینما و فیلم سینمایی را با بازی در فیلم سینمایی «Juror 8» به دست آورد. پارک هیونگ شیک به خاطر این بازی خود موفق به دریافت جایزه برترین بازیگر جدید را در ۳۹ امین جایزه های انجمن منتقدین فیلم کره در ماه نوامبرسال ۲۰۱۹ گردید. کاندید برترین هنرپیشه تازه وارد فیلم در چهلمین جایزه های فیلم «اژدهای آبی» و نیز ۵۶امین جایزه های هنری

این نقش برای او جایزه بهترین بازیگر جدید را در سی و نهمین جوایز انجمن منتقدان فیلم کره در نوامبر ۲۰۱۹ به ارمغان آورد. این نقش همچنین برای او نامزدی برای بهترین بازیگر جدید (فیلم) در چهلمین جوایز فیلم اژدهای آبی و پنجاه و ششمین جوایز هنری «Baeksang» به همراه داشت.

آشنایی با بیوگرافی پارک هیونگ شیک

عفو سربازی و ادامه فعالیت

بعد از این هنرمند کره ای به سربازی رفته و اما در ماههیا پایانی سربازی خود به علت گسترش بیماری کرونا مورد عفو از سوی دولت کره جنوبی واقع شده و بعد از کمی استراحت در نهایت در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ در فیلم سینمایی پرهیجان به اسم «شهر آخرالزمانی، شادی» بازیگر کاراکتر جونگ یی هیون بود.

در دوازدهم ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ آژانس یونایتد آرتیست اعلام نمود که وی به آژانس جدید «P&Studio » انتقال یافته که با مدیرهایش که از موقع حضور در گروه «ZE:A » با آن ها بوده، بنیان نهاده گردیده است.

زندگینامه پارک هیونگ شیک به همراه عکس

بیوگرافی پارک هیونگ شیک هنرمند بازیگر و خواننده توانمند

زندگی شخصی و روابط او

از ۲۰۱۷ پس از همبازی شدن این بازیگر با پارک بو یونگ در مجموعه تلویزیونی «زن قوی» اخباری مبنی بر وجود رابطه عاشقانه آن ها انتشار یافت که البته از سوی هیچ یک از این دو هنرمند رد نگردید. اتفاقا آن ها در سریال نامبرده نیز بازیگر کارکترهایی بودند که با یکدیگر راابطه عاشقانه دارند.

آشنایی با زندگینامه پارک هیونگ شیک

بیوگرافی پارک هیونگ شیک هنرمند کره ای معروف

گذری بر زندگینامه پارک هیونگ شیک و فعالیت های وی

در این مطلب شما را با بیوگرافی پارک هیونگ شیک آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. سلبریتی های کره ای یکی از محبوب ترین سلبریتی های دنیا محسوب می شوند که البته تاثیر زیادی در دنیای مد نیز دارند و پارک هیونگ شیک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *