دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی گروه بی تی اس محبوب و دوست داشتنی کره ای

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی گروه موزیک بی تی اس هفت نفره پسرانه را همراه با تصاویر جدید و جالب آن را برای شما عزیزان تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

گروه بی تی اس یک گروه پسرانه هفت نفره کره ای و بسیار معروف در سراسر جهان است. این گروه ۷ نفره فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ شروع کرد و در سال ۲۰۱۳ با شرکت اینترتینمنت همکاری نمود. از اعضای این گروه می توان به مین یون گی، کیم نام جون، کیم سوک جین، جونگ هو سوک، پارک جیمین، کیم ته هیونگ و جون جونگ کوک اشاره نمود. یکی از بزرگترین افتخارات این گروه کسب جایزه بهترین هنرمند سال از دید مردم برای ۳ سال متوالی در مراسم Billboard music awards می باشد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی گروه بی تی اس  آشنا شوید.

بیوگرافی گروه بی تی اس و کارنامه هنری این گروه ۷ نفره

گروه بی تی اس ابتدا کار خود را با سبک هیپ هاپ شروع کرد، اما بعد از مدتی سبک های گوناگونی را تجربه کرد. متن ترانه های این گروه مشکلات دوران مدرسه، فقدان، سلامت و روان، دغدغه های شخصی و اجتماعی، عشق به خود و … را شامل می شود.

این گروه در سال ۲۰۱۳ نخستین تک آهنگ خود را به نام ” خیلی خفن برای مدرسه” منتشر کرد و در سال ۲۰۱۴ اولین آلبوم استودیویی کره‌ ای‌ زبان به نام” تاریک و وحشی” و نخستین آلبوم استودیویی ژاپنی‌ زبان به نام “بیدار شو” را روانه بازار کرد.

زندگینامه اعضای گروه بی تی اس

در سال ۲۰۱۶ دومین آلبوم استودیویی کره ای را به نام بال ها انتشار کرد. تا اینکه در سال ۲۰۱۷ گواهی‌نامه انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا را برای تک‌ آهنگ «مایک دراپ» دریافت کرد.

در بیوگرافی گروه بی تی اس بیان شده است که این گروه با فروش بیش از ۲۰ میلیون آلبوم در جدول موسیقی گائون، به عنوان پرفروش ترین هنرمند در تاریخ کره جنوبی معرفی شد و همچنین آلبوم نقشه روح از پرفروش ترین آلبوم کشور کره جنوبی است.

بیوگرافی گروه بی تی اس + گالریعکس و بیوگرافی گروه بی تی اس

  •  آرون گروپس

تاریخچه زندگی گروه بی تی اس + عکس

آلبوم‌های استودیویی

  • تاریک و وحشی (۲۰۱۴)
  • بال‌ ها (۲۰۱۶)
  • عاشق خودت باش: اشک (۲۰۱۸)
  • نقشه روح ۷ (۲۰۲۰)
  • بودن (۲۰۲۰)

آلبوم‌های استودیویی

  • بیدار شو (۲۰۱۴)
  • جوانی (۲۰۱۶)
  • با خودت مواجه شو (۲۰۱۸)
  • نقشه روح: ۷ – سفر (۲۰۲۰)

بیوگرافی گروه بی تی اس + آلبوم جدید

بیوگرافی گروه بی تی اس + عکس

در ادامه بیوگرافی مختصری از هر یک از گروه بی تی اس را ملاحظه خواهید کرد.

زندگینامه کیم نام جون

کیم نام جون با نام هنری آرام رپر، ترانه سرای و تهیه کننده موسیقی اهل کره جنوبی متولد ۱۲ سپتامبر سال ۱۹۹۴ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر دونگجاک، سئول کشور کره جنوبی متولد شده است. قد او ۱۸۱ سانتی متر و وزنش ۶۷ کیلو گرم می باشد.

ایشان فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ با گروه بی تی اس آغاز کرده و اکنون به عنوان رهبر این گروه فعالیت می کند.

وی تا کنون با هنرمندانی از جمله، گائکو، کریز کالیکو، ام‌ اف‌ بی‌ تی‌ وای، ویل، یونها، وارن جی، فال اوت بوی، پرایمری و لیل ناز اکس همکاری داشته است.

زندگینامه گروه بی تی اس

زندگینامه کیم سوک جین

کیم سوک جین ملقب به جین خواننده محبوب و بااستعداد اهل کره جنوبی متولد ۴ دسامبر سال ۱۹۹۲ که هم اکنون وی ۲۹ سال سن دارد و در گواچئون، گیونگی دو کشور کره جنوبی چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل رشته  رشته هنر و بازیگری از دانشگاه کنکوک می باشد.

وی از سال ۲۰۱۸ در هانام دونگ کره زندگی می کند و در همان سال با برادر بزرگترش یک رستوران به سبک ژاپنی به نام “اوسو سیروموشی” در سئول افتتاح کردند.

شرح حال گروه بی تی اس

زندگینامه مین یون گی

مین یون گی ملقب به شوگا و آگوست دی رپر، ترانه‌ سرا و تهیه‌کننده موسیقی معروف و موفق اهل کره جنوبی متولد ۹ مارس سال ۱۹۹۳ که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد و در منطقه بوک، دگو کشور کره جنوبی چشم به جهان گشوده است.

ایشان در رپ نوشتن و آهنگ نوشتن استعداد بسیاری دارد و همیشه می گوید:

«بیاین از زندگی لذت ببریم. انتخاب موسیقی به عنوان یه سرگرمی و انجام دادنش به عنوان یه کار خیلی متفاوته»

بیوگرافی گروه بی تی اس

زندگینامه جونگ هو سوک

جونگ هوسوک با نام هنری جی هوپ ترانه‌سرا، رپر، رقاص و تهیه کننده موسیقی اهل کره جنوبی متولد ۱۸ فوریه سال ۱۹۹۴ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در منطقه بوک، گوانگجو چشم به جهان گشوده است. قدش ۱۷۷سانتی متر و وزنش ۶۵ کیلو گرم است.

او در یک خانواده تحصیل کرده ۴ نفره متولد شده، پدرش  معلم ادبیات دبیرستان است و یک خواهر بزرگ‌تر به نام Jung Dawon دارد.

ایشان در سال ۲۰۱۳ وارد گروه بی تی اس شد و زیر نظر شرکت بیگ هیت اینترتینمنت شروع به فعالیت کرد.

زندگینامه خواندنی گروه بی تی اس

زندگینامه پارک جی مین

پارک جی مین با نام هنری جیمین خواننده، ترانه‌سرا و رقصنده مشهور اهل کره جنوبی متولد ۲۳ اکتبر سال ۱۹۹۵ که هم اکنون وی ۲۶ سال سن دارد و در منطقه گیمجونگ بوسان چشم به جهان گشوده است.

ایشان در یک خانواده ۴ نفره متولد شده است و تنها یک خواهر کوچک تر از خود دارد.

جیمین دوران دبستان را در مدرسه هودونگ و دوران راهنمایی را در مدرسه یونسان تحصیل نمود. او در دوره راهنمایی در کلاس های رقص جاست دنس شرکت کرد  و رقص های پاپینگ و لاکینگ را آموزش دید. سپس ایشان با پیشنهاد یکی از معلمان خود در مصاحبه یک شرکت سرگرمی به نام “بیگ هیت اینترتینمنت” حضور یافت و در نتیجه در این کمپانی عضو شد.

خوب است بدانید که وی در سال ۲۰۱۸ نشان لیاقت فرهنگی را از رئیس‌جمهور کرهٔ جنوبی دریافت نمود.۰

زندگینامه کامل گروه بی تی اس

زندگینامه کیم ته هیونگ

کیم ته هیونگ معروف به وی خواننده، ترانه‌ سرا و بازیگر توانا و معروف اهل کره جنوبی متولد ۳۰ دسامبر سال ۱۹۹۵ که هم اکنون وی ۲۶ سال سن دارد و شهر دگو متولد شده و بزرگ شده شهرستان گوچانگ است. او در سال ۲۰۲۱، در رشته مدیریت ارشد کسب‌ و کار در تبلیغ و رسانه، وارد دانشگاه مجازی هانیانگ شد. قد او ۱۷۸ سانتی متر و وزنش ۶۲ کیلو گرم است.

او در یک خانواده ۵ نفره متولد شده و یک خواهر و یک برادر کوچک‌ تر از خود دارد.

وی در دوره دبستان تصمیم به خوانندگی حرفه‌زای گرفت و سپس در اوایل دوره راهنمایی با هدف نوازندگی، ساز ساکسوفون  را آموخت. سرانجام بعد از قبولی در مصاحبه کمپانی بیگ هیت اینترتینمنت در دگو، کارآموز این شرکت شد.

زندگینامه جالب و جامع گروه بی تی اس

زندگینامه جون جونگ کوک

جون جونگ کوک ترانه سرای، مدل و خواننده سبک کی پاپ خوش صدا کره ای متولد ۱ سپتامبر سال ۱۹۹۷ که هم اکنون وی ۲۴ سال سن دارد و در شهر بوستان واقع در کشور کره جنوبی چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل هنرهای نمایشی سئول دانشگاه global cyber می باشد.

جونگ در یک خانواده با اصالت ۴ نفره متولد شده که تنها یک برادر بزرگ از خودش به نام جون چونگ هیون دارد.

او در سال ۲۰۱۳ فعالیت حرفه ای خود را با بی تی اس با انتشار تک آهنگ ” خیلی خفن برای مدرسه” آغاز نمود.

بیوگرافی گروه بی تی اس + تصویر زیبا

امیدواریم از خواندن بیوگرافی گروه بی تی اس و اعضای آن و همچنین از تصاویر جدید و جالب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. ضمن اینکه برای آشنایی با بیوگرافی دیگر هنرمندان کره ای همچون جی چان ووک و پارک شین هه می توانید به این لینک ها مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *