دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اجزای تشکیل دهنده ی سرویس خواب کامل چیست؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

اتاق خواب بنابر داشتن سرویس خواب شناخته می شود. سوریس خواب هم مجموعه ای از وسایلی ست که در اتاق خواب مورد استفاده قرار گرفته و به تناسب سن و جنسیت و … متفاوت است. حتی می توان تعدادی از وسایل مربوط به سرویس خواب را تهیه نکرد که این مورد در خانه های کوچک که با کمبود فضا دست و پنجه نرم می کنند زیاد به چشم می خورد.

در این مقاله به اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب می پردازیم تا علاوه بر آشنایی با تمام اجزا از اهمیت، کاربرد، محل قرار گیری و تنوع هر جزء نیز مطلع شویم. آگاهی از چنین جزئیاتی ما را در امر خرید هدایت می کند تا در نهایت محصول بهتری را در اختیار داشته باشیم. پس با ما همراه شوید اگر خرید آگاهانه و مقرون به صرفه جهت داشتن بهترین دکوراسیون برای اتاق خواب را در اولویت قرار داده اید.

شماره تماس :    ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۱         ۰۰۶۲۰۱۲- ۰۹۱۲

وب سایت : www.hsh1.ir

اینستاگرام : hsh1.2020

اجزای تشکیل دهنده ی سرویس خواب کامل چیست؟

اجزای تشکیل دهنده ی سرویس خواب کامل چیست؟

تخت خواب چوبی

اولین و مهم ترین جزء هر سرویس خوابی، تخت خواب است. تحت خواب در هر اتاق خوابی حضور دارد و جزء جدا نشدنی سرویس خواب محسوب می شود. پس نمی توان تخت خواب را نادیده گرفت. همچنین درصد مهمی از فضای اتاق خواب را به خود اختصاص داده و تعیین کننده تم دکوراسیون نیز خواهد بود.

انواع مختلفی از تخت خواب ها وجود دارد اما بهترین تخت برای دکوراسیون خانه تخت خواب چوبی خصوصا از جنس چوب راش و چوب گردو است چراکه این دو نوع چوب در مقاومت و تحمل وزن بی نظیر هستند. در مورد زیبایی تخت خواب ها هم طرح های مختلف در رنگ های مختلف روانه بازار شده است که ترجیح اکثر خریداران انتخاب از بین طرح های مدرن و مینیمال است. سری به فروشگاه اینترنتی HSH بزنید تا با انواع مختلف تخت خواب مدرن و امروزی آشنا شوید.

شماره تماس :    ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۱         ۰۰۶۲۰۱۲- ۰۹۱۲

وب سایت : www.hsh1.ir

اینستاگرام : hsh1.2020

اجزای تشکیل دهنده ی سرویس خواب کامل چیست؟

میز پاتختی

میز پاتختی همان میز کوچک کنار تخت خواب است که برای قرار گرفتن وسایلی که قبل از خواب از آن ها استفاده می کنیم و یا وسایلی که هنگام بیدار شدن به آن ها نیاز داریم، تهیه می شود. چراغ مطالعه و کتاب، ساعت زنگ دار، شارژ، عینک، عود، شمع و … از جمله وسایلی هستند که چه به عنوان دکوراتیو و چه به عنوان کاربردی بر روی میز پاتختی دیده می شوند.

میز پاتختی در طرح های مدرن بسیار با نبوغ و خلاقیت همراه شده و به عنوان یک میز دکوراتیو که کاربردهای زیادی دارد، خریداری می شود. اگر به دنبال میز پاتختی مدرن و ساده میگردید به فروشگاه اینترنتی HSH مراجعه نمایید.

آینه و میز آرایش

آینه و میز آرایش را تحت عنوان میز توالت هم می شناسیم. این میز در طول روز بارها جهت آرایش، مراقبت های پوستی و … مورد استفاده قرار می گیرد و از همین رو یکی از محصولات کاربردی محسوب می شود. میز آرایش ساده دارای کشوهای متعددی ست که وسایل روتین پوستی درون آن ها قرار گرفته و یک صندلی مخصوص و آینه با کیفیت هم لازم دارد. برای فضاهای کوچک این میز و صندلی و آینه کوچک تهیه می شوند به گونه ای که حتی صندلی بطور کامل در زیر میز آرایش قرار گیرد اما برای فضاهای بزرگ طرح های متنوع تری در اختیار است که می توانید در فروشگاه اینترنتی HSH میتوانید قیمت میز آرایش ساده و شیک را به همراه مشخصات کامل محصولات  ببینید و خریداری کنید.

کیفیت آینه و میز آرایش بسیار مهم است. آینه بی کیفیت پس از مدتی ترک خورده، تصاویر را موج دار نشان می دهد و حتی احتمال زنگ زدگی آینه هم وجود دارد. همچنین میز و صندلی با کیفیت می تواند تا سال ها در خانه شما خوش بدرخشد درحالی که محصولات با کیفیت پایین پس از مدتی شما را مجبور به تعویض خواهد نمود.

شماره تماس :    ۰۹۱۲-۰۰۶۲۰۱۱         ۰۰۶۲۰۱۲- ۰۹۱۲

وب سایت : www.hsh1.ir

اینستاگرام : hsh1.2020

 

اجزای تشکیل دهنده ی سرویس خواب کامل چیست؟

کمد لباس

هرچند امروزه از جمد لباس استفاده چندانی نمی شود چون کمد دیواری جای کمدهای سرویس خواب را گرفته است اما از انواع کمدها در کلوز روم یا اتاق لباس استفاده می شود. اگر سرویس خواب را کامل تهیه کرده اید اما در اتاق خواب کمد دیواری اجازه استفاده از کمد لباس را نمی دهد می توانید با چند تکنیک و ترفند جایی برای این جزء از سرویس خواب ایجاد کنید. برای مثال کمد لباسی تهیه کنید که جا کفشی هم داشته باشد و آن را جلوی درب ورودی برای قرار دادن البسه مهمان و یا لباس های دم دستی خود بگذارید.

اهمیت جنس و رنگ سرویس خواب

جنس سرویس خواب باید از بهترین متریال باشد چراکه تمامی اجزاء سرویس خواب بسیار کاربردی هستند و در طول روز چندین مرتبه مورد استفاده قرار می گیرند. در رابطه با رنگ و طرح نیز از تأثیر رنگ و طرح سرویس خواب بر فضای دکوراسیون مطلع هستید. فضا های کوچک از رنگ های روشن و فضاهای بزرگ بدون محدودیت از هر طیف و رنگی می توانند استفاده کنند.

سرویس خواب چوبی مدرن

بهترین سرویس خواب برای دکوراسیون های سبک مدرن و بوهمیان که بیشترین سبک دکوراسیون در حال حاضر محسوب می شوند، سرویس خواب چوبی مدرن است. جنس چوب حس و حال سرزنده بودن را به دکوراسیون خانه می دهد و طرح های مدرن با طول عمر بالا توانسته اند بهترین طراحی ها برای فضا های کوچک و خانه های آپارتمانی محسوب شوند.

سری به فروشگاه اینترنتی HSH بزنید و از محصولات با کیفیت عرضه شده در سبک مدرن و جدید نهایت استفاده را ببرید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *