دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۵ یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه عروس

  • فرهاد هاشمی
  • ۷ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

وقتی کلمه جهیزیه به گوشمان میخورد، همه ما ناخودآگاه به یاد لوازم ضروری مثل یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی و غیره خواهیم افتاد. این اقلام اصلی‌ترین لوازم برقی خانه هستند که در روند زندگی‌مان تاثیر بسزایی دارند. در این میان یخچال فریزر از اصلی‌ترین اقلام محسوب می‌شود که عموما در ابتدای خرید جهیزیه عروس، به سراغ آن خواهیم رفت. برای شروع یک زندگی شیرین و خوشبخت، نیاز به یخچال فریزر باکیفیت، جادار، زیبا دارید.

5 یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه عروس

همانطور که می‌دانید مواد غذایی منجمد مثل گوشت و مرغ، بدون فریزر فرسوده خواهند شد؛ بنابراین در همین ابتدای شروع یک زندگی، باید یخچال و فریزر را همزمان خرید کنید. در این محتوا با ۵ یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه آشنا خواهیم شد. فراموش نکنید که سایر یخچال‌ها از کیفیت مناسبی برخوردار هستند که معرفی همه آن‌ها، گنجایش یک محتوا را نخواهد داشت.

یخچال دوقلو بخریم یا یخچال تک؟

5 یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه عروس

قبل از هرچیزی اجازه دهید تا به این سوال مهم پاسخ دهیم. همانطور که در ابتدا بیان کردیم، مواد غذایی منجمد اگر خارج از فریزر قرار بگیرند. در مدت زمان بسیار کم فاسد شده و قابل میل نیستند. علاوه بر آن زندگی بدون فریزر تقریبا غیر قابل باور است، زیرا دیگر نمی‌توانید مواد غذایی را منجمد کنید، به یخ دسترسی ندارید و هزاران مشکل دیگر … .

بنابراین بهتر است در همین اوایل شروع زندگی، یخچال دوقلو را خریداری کنید تا با خیالی آسوده به زندگی‌تان ادامه دهید. فراموش نکنید که خرید یخچال فریزر دوقلو صرفه اقتصادی بیشتری داشته و می‌توانید این دو وسیله را به صورت ست (هماهنگ) خریداری کنید.

۵ یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه

با خروجبرندهای خارجی از کشورمان، همه ما احساس می‌کردیم که دیگر محصول باکیفیتی درون کشورمان وجود نخواهد داشت. اما با گذشت مدت زمان کمی همه ما متوجه شدیم که شرکت‌های تولید کننده ایرانی محصولات باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کنند. یکی از این محصولات باکیفیت، یخچال و فریزر بود که رضایت حداکثری مصرف کنندگان را جلب کرد. در ادامه با ۵ یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه عروس آشنا خواهیم شد. فراموش نکنید که این رتبه بندی فرضی بوده و هیچگونه اعتباری مبنی بر کیفیت بالاتر محصول ندارد.

۱.یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس

در اولین قدم به سراغ محصول جدید شرکت الکترواستیل می‌رویم. شرکت پر افتخار الکترواستیل که در تولید انواع یخچال فریزر سابقه درخشانی را کسب کرده است، محصولی جدید را روانه بازار کرده که کیفیت مناسبی را برخوردار است. یخچال الکترواستیل یونیک پلاس دارای یخساز اتوماتیک و آبسردکن اتوماتیک است. فریزر این محصول نوفراست بوده و دیگر خبری از برفک درون فریزر نیست. شرکت الکترواستیل این محصول را با طراحی جدید روانه بازار کرده و برای آن دستگیره مخفی تعبیه کرده است. به دلیل طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالا، یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس در رده بندی ۵ یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه قرار گرفته است. فراموش نکنید که این محصول در فروشگاه اینترنتی افشین کالا با آدرس اینترنتی Afshinkala.ir موجود است و می‌توانید آن را برای شروع یک زندگی شیرین، خریداری کنید. این محصول با ۴۰ ماه گارانتی معتبر شرکت الکترواستیل در فروشگاه افشین کالا ارائه خواهد شد.

۲. یخچال فریزر هیمالیا مدل آلفا پلاس

پس از یونیک پلاس به سراغ یخچال هیمالیا مدل آلفا پلاس خواهیم رفت. شرکت هیمالیا با تولید محصولات زیبا و باکیفیت توانسته محبوبیت خاصی را در میان عموم جلب کند. این برند با اکتفا به متخصصان مجرب در این زمینه توانسته بهترین تکنولوژی روز دنیا را درون محصولاتش پیاده سازی کند. یخچال هیمالیا آلفا پلاس دارای یخساز اتوماتیک، هوم بار و آبسردکن اتوماتیک است. این محصول دارای دستیگره مخفی بوده و طراحی بی نظیری دارد. فریزر این محصول از تکنولوژی نوفراست برخوردار بوده که خبری از برفک در فریزر نیست و دلیلی محکم برای حضور در ۵ یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه است. این محصول نیز در فروشگاه اینترنتی افشین کالا با قیمت مناسب موجود است که می‌توانید با جست‌وجو عبارت افشین کالا در گوگل، آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است که این محصول با گارانتی ۳۰ ماه شرکت هیمالیا در افشین کالا به فروش خواهد رسید.

۳.یخچال فریزر کلور مدل روسو پلاس

برند نام آشنای ایران شرق در چند سال گذشته محصولاتی را تحت عنوان کلور روانه بازار کردند. یکی از محصولات باکیفیت این شرکت یخچال فریزر دوقلو کلور مدل روسو پلاس است. این محصول نیز همانند مدل‌های قبلی دارای هوم بار، یخساز و آبسردکن اتوماتیک است. کلور در این محصول ۳ موتور BLDC را پیاده سازی کرده که خوشبختانه بدون سروصدا در تمام ساعات شبانه روز فعالیت خواهد کرد. فریزر این محصول نوفراست بوده که در حال حاضر بالاترین تکنولوژی روز دنیا در فریزر است و خبری از برفک نخواهد بود. این محصول با گارانتی ۳۰ ماهه شرکت کلور به مشتریان گرامی عرضه شده و با بهترین قیمت در Afshinkala.ir به فروش گذاشته شده است.

۴.یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک

 برند خوش نام الکترواستیل محصولی را با مدل ES23 سری یونیک روانه بازار کرده است که سهم زیادی از بازار فروش را در دست گرفته است. این یخچال الکترواستیل همانند تمامی مدل‌ها دارای هوم بار، یخساز و آبسردکن اتوماتیک است. شرکت الکترواستیل در تمامی محصولاتش از موتور ایتالیایی استفاده کرده است که خوشبختانه رضایت زیادی را در بر گرفته است. یخچال ES23 سری یونیک با سری یونیک پلاس تنها در طراحی تفاوت داشته و از لحاظ مشخصات فنی، تفاوتی ندارد. این محصول به علت قیمت و کیفیت مناسب در لیست ۵ یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه قرار گرفته است که خوشبختانه نیاز مشتری را به خوبی برطرف خواهد کرد. این محصول نیز همانند سایر محصولات الکترواستیل با گارانتی ۴۰ ماهه اصلی و زیر قیمت بازار به مشتریان گرامی در فروشگاه افشین کالا ارائه خواهد شد.

۵.یخچال فریزر دیپوینت مدل مکس

یکی دیگر از محصولات منتخب ۵ یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه، یخچال دیپوینت مکس است. این محصول تولید شرکت معتبر دیپوینت بوده که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. این محصول برخلاف مدل‌های قبلی، فاقد هوم بار بوده و تنها دارای یخساز و آبسردکن اتوماتیک است. همچنین فریزر این محصول از تکنولوژی نوفراست بهره برده که دیگر نگرانی بابت برفک فریزر نخواهید داشت. این محصول دارای گارانتی ۳۶ ماه اصلی دیپونت بوده که با بهترین قیمت در افشین کالا به فروش می‌رسد.

5 یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه عروس

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با ۵ یخچال دوقلو باکیفیت ایرانی مناسب برای جهیزیه آشنا شدید. همانطور که می‌دانید شرکت‌های ایرانی یخچال فریزرهای باکیفیتی را تولید کرده‌اند که در این محتوا برخی از آن‌ها آشنا شدیم. همانطور که بارها در میانه محتوا بیان شد، فروشگاه اینترنتی افشین کالا این محصولات را در رنگ‌بندی متنوع موجود داشته و با زیر قیمت بازار به مشتریان گرامی ارائه می‌کند. علاوه بر آن، افشین کالا محصولاتش را با پلمپ کارخانه و گارانتی معتبر شرکتی برای مشتریان ارسال خواهد کرد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *