دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما

  • فرهاد هاشمی
  • ۷ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

بیشتر اوقات، رزرو مستقیم بلیط هواپیما از طریق وب سایت فروش بلیط هواپیما بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد. سایت های خرید بلیط هواپیما تمامی پروازهای موجود برای مسیر انتخاب شده شما را در کوتاه ترین زمان نشان می دهد و می توانید تنها با چند کلیک، بلیط پرواز دلخواه را رزرو کنید. البته سایت های متعددی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارند که البته برخی از آن ها جزء بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما می باشند. در ادامه این سایت ها را بررسی می کنیم.

از ویژگی های بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما می توان به موارد متعددی اشاره کرد. پشتیبانی ۲۴ ساعته، رابط کاربری خوب برای رزرو سریع و راحت بلیط هواپیما، ارائه لیست به روز پروازها، ایمن بودن پرداخت از طریق سیستم شتاب برخی از این موارد هستند. علاوه بر این برخی از این سایت ها با ارائه اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما طیف خدمات خود را افزایش داده که مسافر می تواند با تلفن همراه خود، در کوتاه ترین زمان بلیط هواپیما را رزرو کند.

بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما

 

رسپینا، از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما

وب سایت رسپینا به عنوان یکی از سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما برای مسیرهای داخلی و خارجی بوده که در کوتاه ترین زمان می توانید در این سایت بلیط پرواز دلخواه را رزرو کنید. سایت خرید بلیط هواپیما رسپینا علاوه بر سرعت و امنیت بالا، امکانات دیگری را نیز برای رزرو بلیط پرواز ارائه داده است. از مهم ترین این مزایا می توان به جدول زیر اشاره کرد:

تضمین قیمت بلیط هواپیما پشتیبانی ۲۴ ساعته
خرید بلیط هواپیما با نرخ دلخواه اطلاع از کاهش قیمت ها
انتخاب بلیط هواپیما دلخواه استرداد آنلاین بلیط هواپیما

وب سایت رسپینا بلیط هواپیما را با تضمین قیمت ارائه می دهد که می توانید بلیط پرواز را با خیالی آسوده و با کمترین قیمت رزرو کنید. پس از خرید بلیط هواپیما رسپینا در صورتی که همان بلیط را با نرخی کمتر در سایت های دیگر مشاهده کردید می توانید با تماس با کارشناسان، دو برابر اختلاف قیمت را دریافت کنید. وب سایت رسپینا با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته در بین بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما قرار گرفته بطوریکه در صورت تاخیر پرواز حتی ۱ دقیقه ای، این موضوع را به مسافران اطلاع می دهد.

 

بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما

موموندو از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما

موموندو یک موتور فراجستجوی مسافرتی شبیه به کایاک برای بلیط هواپیما، هتل و اجاره خودرو است. صفحه اصلی یک کادر جستجوی ساده را نشان می دهد که در آن می توانید جزئیات سفر خود را وارد کنید. یکی از ویژگی های این سایت، روش بصری آن است که روند قیمت پرواز شما را به شما نشان می دهد. در نگاه اول، می‌توانید متوجه شوید که می‌توانید با تغییر در تاریخ سفرتان می توانید بلیط ارزان رزرو کنید یا خیر. همچنین یک ردیاب قیمت و بسیاری از گزینه های فیلتر را در سمت چپ صفحه نمایش ارائه می دهد. مزایای سایت موموندو برای خرید بلیط هواپیما شامل زیر است:

  • ابزارهای عالی ردیابی قیمت
  • پشتیبانی از پروازهای متعدد بین المللی
  • سیستم اعلام کاهش قیمت بلیط هواپیما
  • ابزارهای مختلف برای رزرو پرواز دلخواه

وب سایت خرید بلیط هواپیما کایاک

کایاک یک موتور جستجوی بلیط بوده که از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما می باشد. این سایت قیمت بلیط هواپیما در وب‌سایت ‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه می‌کند تا بتوانید به راحتی ببینید ارزان ‌ترین بلیط ها در کدام سایت ها ارائه می شوند. در این سایت بیشتر اوقات، برای تکمیل رزرو بلیط هواپیما باید وارد سایت دیگری شوید.

بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما

رزرو پرواز رفت و برگشت از طریق سیستم هکر کایاک یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه پرواز شما است. این از برنامه های سفر هستند که با پیشنهاد ۲ بلیط یک طرفه (معمولاً در خطوط هوایی مختلف) به جای سفر رفت و برگشت در ۱ خط هوایی ایجاد می شوند. این پروازها می توانند معاملات بسیار خوبی باشند که همیشه در نتایج جستجوی سایر وب سایت ها ظاهر نمی شوند که روش خوبی برای رزرو بلیط رفت و برگشت ارزان است.

سایت اکسپدیا

Expedia یکی دیگر از بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما است که مردم از دهه ۱۹۹۰ از آن استفاده کرده اند. در آن زمان، سایت اکسپدیا منبعی برای جستجو و رزرو پرواز بود. لزوماً از طریق Expedia بلیط هواپیما با قیمت بهتری دریافت نمی کنید، اما بیش از آنچه در وب سایت شرکت هواپیمایی ممکن است پرداخت نمی کنید. از مزایای این سابت، پاداش‌های آن است. اگرچه پتانسیل کسب درآمد در هتل ‌ها، اجاره خودرو و سفرهای دریایی بهتر از پروازها است.

اسکای اسکنر از بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما

Skyscanner یکی دیگر از سایت های خرید بلیط هواپیما است که مستقیماً پروازها را نمی فروشد بلکه لیستی از پروازها و لینک هایی به وب سایت شرکت هواپیمایی یا سایت های دیگر برای تکمیل خرید به شما نشان می دهد. این سایت برای مسافرانی که در تاریخ سفر خود انعطاف پذیری دارند عالی است. در کادر جستجوی مشخص شده در سایت، می توانید همه سایت ها و شرکت های هواپیمایی را برای جستجوی ارزان ترین مقصدها در تاریخ های انتخابی خود انتخاب کنید. از مزایای سایت خرید بلیط هواپیما اسکای اسکنر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جستجوهای انعطاف پذیر برای تاریخ ها و مقاصد
  • امکان تغییر زبان و واحد پول برای خرید سریع تر بلیط
  • سیستم هشدار قیمت برای پروازهای مختلف

بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما

گوگل فلایت

گوگل فلایت سایت خرید بلیط هواپیما نیست بلکه یک موتور فراجستجوی مشابه کایاک است که می توانید بلیط دلخواه را برای زمان و مقصد دلخواه رزرو کنید. هنگامی که پروازی را پیدا کردید، گوگل فلایت برای تکمیل خرید، شما را به وب‌ سایت مستقیم شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی پیوند می‌دهد.

این سایت روند قیمت ها را به شما نشان می دهد و اینکه تاریخ سفر شما چگونه می تواند بر هزینه بلیط شما تأثیر بگذارد. به‌علاوه، به شما امکان می‌دهد قیمت‌های یک مسیر خاص را ردیابی کنید، بنابراین می ‌توانید با پیگیری قیمت ها از این طریق بلیط هواپیما با قیمت کمتر رزرو کند. این ویژگی‌ ها گوگل فلایت را به ابزاری عالی تبدیل می ‌کند تا به شما کمک کند مطمئن شوید قیمتی که دریافت می‌کنید قیمت مناسبی است. از مزایای رزرو پرواز از گوگل فلایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمودار قیمت روند قیمت‌ گذاری مسیرتان را به شما نشان می ‌دهد و به شما امکان می ‌دهد ببینید چه روزهایی ممکن است برای پرواز ارزان ‌تر باشد.
  • با افزایش یا کاهش قیمت پرواز، گوگل فلایت برای شما ایمیل ارسال می‌کند
  • گزینه های زیادی برای فیلتر کردن وجود دارد تا بتوانید جستجوی خود را سفارشی کنید

کدام سایت را برای خرید بلیط هواپیما انتخاب کنیم؟

انتخاب سایت مناسب برای خرید بلیط هواپیما به نوع سفر و بودجه شما بستگی دارد. اگر می خواهید بلیط هواپیما را با قیمت پایین تر و در زمان کمتر رزرو کنید، سایتی را انتخاب کنید که این ویژگی را با امکانات مختلف ارائه داده است. بطور کلی برای انتخاب بهترین سایت ها برای خرید بلیط هواپیما باید ویژگی های مختلف مانند امنیت سایت در پرداخت هزینه بلیط، پاسخگو بودن پشتیبانی برای رزرو بلیط و پس از رزرو بلیط هواپیما، رابط کاربری خوب و نمودارهای قیمتی را در نظر گرفت.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *