دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بهترین پارک های اصفهان و تفریحات متنوع

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

پارک های اصفهان از زیبایی زیادی برخوردار هستند. این پارک ها ویژگی های گردشگری زیادی داشته و از مهم ترین آن ها می توان به باغ پروانه و باغ پرندگان اشاره کرد.

اصفهان شهری سراسر زیبایی است که با وجود زیباترین پارک ها نیز شناخته می شود. از مهم ترین پارک های اصفهان می توان به پارک ناژوان، پروانه ها و … اشاره کرد که هر یک زیبایی های زیادی برای گردشگران دارند.

تفریحات اصفهان

معرفی پارک های اصفهان:

معماری هنرمندان این پارک ها از یک سو و از سوی دیگر زیبایی های طبیعی و چشم اندازهای آن موجب شده اند تا جذابیت های فوق العاده ای برای بازدیدکنندگان داشته باشد. فضای این پارک ها وسیع بوده و دارای گل کاری و درختان تنومندی هستند. در این بخش با زیبایی های این پارک ها بیشتر آشنا می شوید. این باغ از دیدنی های اصفهان است.

 

باغ موزه پروانه ها:

شاید اولین جایی که همه گردشگران به آن سر می زنند این پارک باشد. مساحت این مجموعه دو هزار متر مربع بوده و شامل ۱۰۰ گونه گیاهی است. درختچه های فردوس، لیندا، فیکوس، سیکاس و … در این مجموعه بازدیدکنندگان زیادی دارند. این موزه دارای ۲۲۰۰ عد پروانه شگفت انگیز است.

باغ پرندگان اصفهان

باغ پرندگان اصفهان:

این مجموعه نیز بازدیدکنندگان زیادی دارد. مساحت این مجموعه ۵۵ هزار متر مربع بوده و طراحی بی نظیری در نوع خود دارد. در این باغ می توانید، ۳۵۰۰ نوع پرنده که از ۲۰۰ گونه هستند، نگهداری می شوند. در این باغ گونه های زیست محیطی زیادی وجود دارند.

  •  آرون گروپس

پارک پرندگان اصفهان

موزه صدف ها:

این مجموعه نیز یکی دیگر از جذابیت های اصفهان و پارک های اصفهان بوده که از ان دیدن می کنید. این موزه تخصصی صدف و حلزون دریایی شامل کلکسیونی از صدف های نادر است. این صدف ها در خاورمیانه نیز کمتر دیده شده اند. جانوران دریایی در این مجموعه طی ۲۵ سال از سراسر کشور جمع آوری شده است.

موزه صدف اصفهان

پارک ناژوان:

اگر به دنبال طبیعتی بکر برای استراحت کردن هستید، حتما سری به این باغ تفریحی بزنید. این پارک به دلیل عبور زاینده روده دارای یک خط ساحلی است که شما می توانید از زیبایی آن لذت ببرید. مساحت بالای این پارک، طبیعت سرسبز و جاذبه های متعدد دیگر از مهم تزنی ویژگی های این پارک برای گردشگران هستند. استخر، زمین بازی، اسب سواری و قایق رانی از تفریحات مجهز در این پارک است. در لینک نیز با پارک ناژوان اصفهان آشنا می شوید.

مهم ترین پارک های اصفهان

آکواریوم اصفهان:

این مجموعه نیز اولین آکواریوم بزرگ بوده و مساحت ۳۵۰ متر مربع دارد. تونل این آکواریوم ۳۰ متر بوده و بسیار مجهز است. گونه های مختلفی از آبزیان که در این مجموعه نگهداری می شوند، بسیار زیبا و تماشایی هستند. ابن مجموعه بازدیدکنندگان زیادی دارد.

آکواریوم اصفهان

در لینک به معرفی مکان های دیدنی اصفهان پرداخته ایم که می توانید با زیبایی های بیشتری از آن آشنا شوید. اصفهان شهری بسیار زیبا با ویژگی های منحصر به فرد بوده که علاقه مندان زیادی دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *