دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ساعت اورینت زنانه؛ بهترین انتخاب ساعت برای زنان

  • فرهاد هاشمی
  • ۷ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

اکثر خانم‌ها به جزئی‌نگری معروف هستند و کوچک‌ترین مسائل برای آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. شاید کمتر خانمی را پیدا کنید که پیش از خرید ساعت مچی، هزاران مدل ساعت از صدها برند را بررسی نکرده باشد! یکی از برندهای ساعت سازی که نظر بسیاری از خانم‌‌های سخت‌پسند را به خود جلب می‌کند، برند ژاپنی اورینت است. ساعت اورینت زنانه از جمله بهترین ساعت‌های مکانیکی قابل‌دسترس برای همه محسوب می‌شود. در ادامه با بررسی مفصل این برند، به شما در خرید ساعت اورینت زنانه کمک می‌کنیم.

ساعت اورینت زنانه؛ بهترین انتخاب ساعت برای زنان

تاریخچه برند اورینت؛ فروشگاه ساعتی که به کمپانی ساعت سازی تبدیل شد!

هنگام خرید ساعت اورجینال اطلاع از پیشینه یک برند باعث می‌شود نگاه دیگری به ساعت مچی خود داشته باشید؛ کمپانی اورینت هم پیشینه جالبی دارد. در واقع خاستگاه برند Orient به سال ۱۹۰۱ در ژاپن بازمی‌گردد؛ زمانی که بنیانگذار این کمپانی، فردی به نام شوگورو یوشیدا، یک فروشگاه عمده ساعت فروشی به نام Yoshida Watch Shop را افتتاح کرد. یوشیدا در آن سال‌ها ساعت‌های جیبی را وارد می‌کرد و در فروشگاه خود به فروش می‌رساند.

در سال ۱۹۱۲ یوشیدا با هدف توسعه کسب‌وکار خود شروع به تولید قاب ساعت‌های مچی از جنس طلا کرد. در سال ۱۹۳۴ این شرکت با نام Toyo Tokei Manufacturing اولین ساعت مچی را تولید کرد و از همان زمان روند موفقیت را به‌سرعت پیش گرفت. در نهایت، در سال ۱۹۵۰ شرکت اورینت تاسیس شد و در ادامه با تولید ساعت‌های مکانیکی باکیفیت با کمپانی‌های ساعت سازی ژاپنی مانند سیکو و سیتیزن به رقابت پرداخت.

زیرمجموعه‌های برند اورینت؛ زیباترین ساعت‌های زنانه با امکانات بی‌نظیر

برند اورینت چند زیرمجموعه یا کالکشن مختلف دارد و هر کدام از این زیرمجموعه‌ها با ویژگی‌های منحصربه‌فردی تولید می‌شوند. در ادامه کالکشن‌های ساعت اورینت زنانه و مردانه را بررسی می‌کنیم.

زیرمجموعه کلاسیک؛ مناسب استایل کژوال و رسمی

زیرمجموعه کلاسیک ساعت اورینت (Orient Classic Collection) به دلیل جزئیات در طراحی و دقت در اندازه‌گیری زمان موردتوجه بسیاری از کلکسیونرهای ساعت قرار می‌گیرد. ساعت زنانه اورینت از زیرمجموعه کلاسیک برای استایل‌های رسمی و کژوال کاربرد دارد. طراحی ظریف ساعت‌های این مجموعه، راهی به جز خرید ساعت اورینت زنانه پیش پای خانم‌‌های شیک‌پوش نمی‌گذارد.

زیرمجموعه کانتمپورری؛ ساعت اورینت زنانه مدرن و شیک

مدل‌های مختلف ساعت اورینت زنانه از زیرمجموعه کانتمپورری (Orient Contemporary Collection)، از شیک‌ترین ساعت‌های این برند محسوب می‌شوند. ظرافت در طراحی ساعت‌های این مجموعه، توجه هر خانم سخت‌پسندی را به خود جلب می‌کند. ساعت‌های این زیرمجموعه برای استفاده در هر موقعیتی مناسب هستند.

زیرمجموعه اسپرت؛ ساعت اورینت زنانه مخصوص ورزشکاران

همان‌طور که از نام این زیرمجموعه پیداست، ساعت‌های کالکشن اسپرت (Orient Sports Collection) برای استفاده ورزشکاران طراحی شده است. مقاومت بالا، ظاهر جذاب، عملکرد فوق‌العاده و امکانات بی‌نظیر از ویژگی‌های بارز انواع ساعت اورینت زنانه اسپرت هستند. خانم‌های طرفدار استایل‌های ورزشی و راحت، می‌توانند برای خرید ساعت اورینت زنانه، یکی از ساعت مچی‌های این زیرمجموعه را انتخاب کنند.

مجموعه اورینت استار؛ هر آنچه از یک ساعت انتظار دارید!

مجموعه اورینت استار (Orient Star Collection) نفیس‌ترین و متمایزترین ساعت‌های برند اورینت را شامل می‌شود. ساعت اورینت زنانه بند چرمی یا استیل از مجموعه اورینت استار، کیفیت استثنایی و ظرافتی بی‌نظیر در طراحی دارند.

قیمت ساعت اورینت اصل از مجموعه اورینت استار معمولا کمی بیشتر از ساعت‌های دیگر این برند ژاپنی است؛ بسیاری از متخصصان ساعت این موضوع را به ویژگی‌های کاربردی و ظرافت ساخت ساعت‌های اورینت استار نسبت می‌دهند.

ساعت اورینت زنانه؛ بهترین انتخاب ساعت برای زنان

ویژگی‌های ساعت اورینت زنانه؛ چرا اورینت بهترین انتخاب است؟

هدف برند اورینت از همان شروع فعالیت، تولید و عرضه انواع ساعت اورینت زنانه و مردانه با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت بود. این برند بعد از گذشت سال‌ها، همچنان به این عهد خود وفادار مانده است. ساعت‌هایی لوکس با موتورهای قوی از ویژگی‌های بارز ساعت‌های اورینت محسوب می‌شوند.

موتور اتوماتیک ساعت اورینت زنانه و مردانه، از نقاط قوت این برند است؛ البته ساعت‌های کوارتز و سولار اورینت نیز کیفیت قابل‌قبولی دارند. ساعت اورینت زنانه اتوماتیک یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های این برند ژاپنی محسوب می‌شود.

خرید ساعت اورینت زنانه به شما این امکان را می‌دهد که از داشتن ساعتی باکیفیت و با طراحی ظریف لذت ببرید. ساعت‌های اورینت معمولا به‌راحتی با هر استایلی ست می‌شوند و برای هر موقعیتی مناسب هستند. ساعت‌های غواصی و اسپرت این برند نیز برای خانم‌های ورزشکار و اسپرت‌پسند بسیار شناخته‌شده هستند. اکثر ساعت‌های اورینت زنانه از قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق ۳۰ متری نیز برخوردارند.

قیمت ساعت اورینت زنانه؛ ساعتی گران‌قیمت یا مقرون‌به‌صرفه؟

قیمت ساعت اورینت زنانه بسته به مدل و امکانات ساعت متفاوت است. با این حال، ساعت‌های اورینت به‌طورکلی نه ارزان هستند و نه گران‌قیمت. با بررسی اجمالی امکانات، کیفیت ساخت و طراحی مدل‌های مختلف ساعت اورینت اصل ژاپن و مقایسه آن با نمونه‌های مشابه، می‌توان گفت قیمت ساعت اورینت اصل ژاپن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

شاید در مرحله خرید هزینه بیشتری بپردازید ولی در درازمدت از کیفیت این ساعت کاسته نمی‌شود و نیاز به تعویض و هزینه کردن دوباره نخواهید داشت. کمپانی اورینت تضمین می‌کند که ساعت‌های این برند حداقل ۱۰ سال بدون نیاز به سرویس و تعمیر قطعات مثل روز اول کار می‌کنند. (البته به شرطی که در برابر تغییرات دما و رطوبت شدید قرار نگیرند.)

ساعت اورینت زنانه؛ بهترین انتخاب ساعت برای زنان

خرید ساعت اورینت زنانه اصل در مدل‌های متنوع از فروشگاه واچ مارکت

در این مقاله درباره ساعت اورینت زنانه صحبت کردیم. اگر قصد خرید ساعت اورینت زنانه دارید، شک و تردید را کنار بگذارید. کیفیت بی‌نظیر ساعت‌های این برند در کنار طراحی ظریف و زنانه، هرگز شما را از خریدتان پشیمان نخواهد کرد. کیفیت ساعت‌های زنانه و مردانه اورینت در طی سالیان ثابت شده است و نیاز به تعریف ندارد.

برای خرید جدیدترین مدل‌های ساعت اورینت زنانه باید به فروشگاهی معتبر مراجعه کنید؛ ما به شما فروشگاه واچ مارکت را پیشنهاد می‌کنیم. برای خرید ساعت از این فروشگاه دردسر پیمودن مسافت‌های طولانی را نیز نخواهید داشت. فقط باید وارد سایت این فروشگاه به آدرس watchmarket.shop شوید و سفارش خود را ثبت کنید. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه و دریافت مشاوره خرید رایگان با شماره ۰۹۱۲۹۲۲۱۰۱۲ تماس بگیرید. همه ساعت‌های اورینت در واچ مارکت با گارانتی معتبر بین‌المللی به فروش می‌رسند.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *