دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بهترین پارک های ارمنستان با امکانات تفریحی و طبیعت زیبا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۷ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

بهترین پارک های ارمنستان شامل پارک عشاق، پارک های آبی و … می باشد. این پارک ها جاذبه های گردشگری زیادی برای علاقمندان دارد.

در این بخش با بهترین پارک های ارمنستان آشنا می شوید. این پارک ها ویژگی های گردشگری و تفریحی زیادی دارند و علاقمندان زیادی را از نقاط مختلف جذب می کنند.

پارک های ارمنستان کدام اند

بهترین پارک های ارمنستان

برای اینکه با بهترین پارک های این کشور آشنا شوید، باید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. این کشور دارای پارک های معروفی بوده که از جمله آن می توان به پارک های آبی اشاره کرد.

بهترین پارک های ارمنستان را بشناسید

ویژگی های پارک های ارمنستان

پارک عشاق:

یکی از بهترین اماکن زیبا در کشور ارمنستان پارک عشاق ایروان آن می باشد که همانطور که از اسم آن پیدا است، بهترین گزینه برای قرار های عاشقانه می باشد که از چشم انداز بی نظیری برخوردار است. در فصل تابستان یکی از شلوغ ترین پارک ها در این کشور می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مسافران زیادی در طول سال از آن بازدید می کنند.

طبیعت پارک های ارمنستان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

این پارک در خیابان باقرامیان واقع شده است و در سال ۱۹۴۹ میلادی گردیده است و در سال ۲۰۰۵ توسط معمار فرانسوی پیر رامباخ مورد تغییر و بازسازی قرار گرفته است. اگر قصد سفر و بازدید از بهترین پارک های ارمنستان را دارید پیشنهاد می کنیم از پارک عشاق این کشور بازدید به عمل آورید.

پارک های مهم ارمنستان

باغ گیاه شناسی ایروان:

اگر علاقه مند به یک مکان دنج و زیبا هستید، این باغ می تواند بهترین گزینه در طول سفر باشد که برای مردم ایروان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این باغ بزرگ انواع گونه های گیاهان وجود دارد و برای بازدید از آن باید بلیط تهیه نمایید.

بهترین پارک های ارمنستان

مساحت این باغ حدود ۸۰ هکتار می باشد که در آن می توانید از صدای زیبای پرندگان لذت ببرید و به ثبت عکس و خاطرات در بخش های مختلف آن بپردازید. این باغ در هر یک از فصل های سال دارای زیبایی خاص خود می باشد که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود نماید. این باغ از مکان های دیدنی ایروان است.

پارک های زیبای ارمنستان

پارک انگلیسی ایروان:

یکی دیگر از پارک های محبوب در این کشور پارک انگلیسی آن می باشد که فضای بسیار دلنشین و آرامی دارد و می تواند برای مسافران یک روز تفریحی عالی را بسازد. این پارک برای مردم کشور ارمنستان به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود که توریست های زیادی را در طول سال به خود جذب می کند. این پارک حدود ۶ هکتار مساحت دارد که به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین پارک های ارمنستان شناخته می شود که در سال ۱۸۶۰ میلادی افتتاح شده است.

پارک های ارمنستان

پارک پیروزی:

در این پارک زیبا و مهم می توانید به انواع تفریحات در شهربازی آن بپردازید و از سفر خود لذت ببرید. پارک پیروزی یکی از مهم ترین اماکن در این کشور می باشد که در سال ۱۹۵۰ ساخته شده است و از آن زمان تا کنون سالانه مسافران زیادی به آن سفر می کنند. این جاذبه در خیابان آزاتوتیان ایروان واقع شده است و می تواند شما را یک روز کامل سرگرم خود نماید.

تفریح در پارک های ارمنستان

شما علاقمندان در این بخش با مکان های دیدنی ارمنستان آشنا شدید. در لینک نیز با جاذبه های بیشتری از این کشور آشنا خواهید شد. این جاذبه ها گردشگران و علاقمندان زیادی دارند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *