دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۶۰ مدل مبلمان فضای باز ویلایی برای استفاده در بالکن و فضای سبز

  • منصوره رمضان زاده
  • ۳ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

برای انتخاب و خرید مبلمان فضای باز باید به مسائلی همچون هماهنگی سبک آن با محیط موردنظر، میزان ابعاد فضا، شرایط آب و هوایی و تعیین مکان قرار گرفتن آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید مدل مناسبی برحسب نیاز و بودجه خود تهیه و خریداری نمایید.

یکی از انواع مبلمان کاربردی که برای محیط بیرون طراحی و ساخته شده مبلمان باغی یا ویلایی بوده که متناسب با کارکردی که داشته از مواد و متریال خاصی در ساخت آن استفاده شده است. این سبک مبلمان برای مکان هایی همچون ویلا و باغ های شخصی، محیط اطراف استخر، تراس و بالکن، روف گاردن مورد استفاده قرار گرفته و بهتر است پیش از خرید اصول مهمی که در این زمینه اهمیت داشته را مورد توجه قرار دهید. در همین راستا تصمیم داریم در اینجا به منظور آشنایی شما عزیزان مدل های جذابی از مبلمان فضای باز را به نمایش بگذاریم.

سبک های زیبا مبلمان فضای باز

از نخستین وسایل و تجهیزاتی که برای باغ یا ویلای خود نیاز دارید سرویس مبلمان بوده که باید کاملا با دقت و حساسیت انتخاب نمایید. در تولید و ساخت مبلمان فضای باز از موادی همچون آلومینیوم، انواع چوب، روکش گالوانیزه استفاده شده تا استحکام کافی در برابر شرایط مختلف جوی و رطوبت را داشته باشد.

مبلمان باغی شیک

با توجه به این که مبلمان ویلایی در محیط باز قرار گرفته می شود و در برابر آفتاب و باران می باشد در نتیجه باید جنس مناسب و محکمی داشته باشد و از لحاظ کیفیت بسیار ایده آل و مرغوب باشد تا دچار آسیب و خرابی نشود. تفاوتی ندارد که هدف شما تامین مکانی برای آرامش و استراحت باشد و یا این که تدارک یک مهمانی و دورهمی در محیط باز باشد در هر صورت بایستی مبلمانی خوب و مناسب برای نشستن و غذاخوری تهیه نمایید که البته این انتخاب کاری راحت نبوده و باید کاملا اصولی عمل نمایید.

مبلمان باغی مزایایی همچون راحتی و عملکرد را برای محیط های بیرونی به همراه دارند. در حقیقت شما می توانید با کمک یک میز جادار و صندلی های راحت یک پاسیو سنگی اولیه را به یک میز غذا خوری در محیط باز مبدل سازید و یا این که یک تراس یا بالکن را با کمک یک مبل حصیری و صندلی گهواره ای کلاسیک که هر دو با کوسن های مخملی پوشانده شده اند را به راحتی به مکانی مناسب برای خانواده در روزهای گرم سال تبدیل نمایید.

طرح شیک مبل ویلایی

مدل های جذاب و شیک مبلمان باغی

همانطور که گفته شد مبلمان باغی و ویلایی از مواد گوناگونی همانند آهن، چوب، آلومینیوم و پلاستیک درست شده که هر کدام فواید و معایبی دارند. مبلمان آلومینیومی خیلی مستحکم بوده و در مقابل رطوبت و تابش نور دارای مقاومت بالایی می باشد. همینطور هر مدل روکشی برای آن قابل کاربرد می باشد.

  •  آرون گروپس

جنس آهن از آلومینیوم استحکام بالاتری داشته ولی در مقابل رطوبت زنگ زده می شود. پلاستیک با وجود این که سبک، مقاوم و ارزان قیمت می باشد ولی دوام و ماندگاری زیادی نداشته و امکان دارد شکسته و خراب شود. مبلمان چوبی با وجود مزایایی که دارد به دلیل هزینه زیاد برای محیط بیرون مناسب نمی باشد. بدین ترتیب بهتر است از مبلمانی که از جنس آلومینیوم بوده استفاده نمایید زیرا از بهترین مواد برای ساخت مبل بوده و اگر مطمئن هستید رطوبت به مبلمان نمی رسد می توانید از مبلمانی که جنس آهنی دارند بهره مند شوید. در ادامه مدل های زیبایی از انواع مبلمان باغی را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

مبلمان ویلایی جذاب مبلمان باغی متفاوت مدل های زیبا مبلمان فضای باز مبلمان باغی متفاوت سبک های جذاب مبلمان باغی مبلمان باغی زیبا مبلمان شیک باغی طرح های جدید مبل باغی مبلمان ویلایی متفاوت سبک های جذاب مبلمان باغی طرح های شیک مبلمان فضای باز مدل های خاص سرویس مبل باغی مدل های متفاوت مبلمان ویلایی سرویس مبل باغی جدید مبلمان باغی جذاب مبلمان فضای باز در طرح های جدید طرح های خاص مبلمان باغی انواع مبلمان باغی خاص طرح جدید مبل باغی انواع سرویس مبل باغی جدید انواع مبلمان ویلایی جدید سبک های متنوع مبلمان فضای باز سرویس مبل ویلایی جذاب طرح های جذاب مبلمان ویلایی سبک های جدید مبلمان باغی سبک های متفاوت مبلمان فضای باز مبلمان باغی در سبک های متفاوت مبل باغی جدید طرح های جدید مبلمان باغی سرویس مبل ویلایی شیک مدل های جالب مبل ویلایی طرح جذاب مبلمان باغی مدل های شیک مبلمان فضای باز مبلمان باغی جذاب مبل ویلایی جدید سبک های مدرن مبل ویلایی طرح جذاب مبل باغی سرویس مبل جدید باغی مدل جذاب مبلمان فضای باز مبلمان باغی جالب مبل ویلایی با طرحی جذاب مبلمان ویلایی متفاوت مدل های جدید مبلمان فضای باز طرح زیبا مبل ویلایی طرح شیک مبل ویلایی مبلمان ویلایی خاص مبلمان جدید باغی مبلمان باغی جدید طرح های زیبا مبل باغی طرح زیبا مبل ویلایی مدل های خاص مبلمان فضای باز انواع سرویس مبل ویلایی شیک سبک های متفاوت مبلمان باغی مبلمان ویلایی شیک مدل های متفاوت مبل باغی مدل متفاوت مبل ویلایی مدل های شیک مبلمان فضای باز

تصاویری که ملاحظه نمودید سبک های جدید و خاصی از انواع مبلمان فضای باز بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره را از آن برده باشید. همچنین برای مشاهده انواع مبلمان می توانید به لینک قرار داده شده مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *