دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی ریکاردو آلوز هافبک خارجی تراکتور تبریز

  • محدثه خاکشور
  • ۴ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب می خواهیم شما را با بیوگرافی ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی و تیم های او آشنا کنیم. او در حال حاضر در تیم تراکتورسازی بازی می کند.

ریکاردو آلوز بازیکن فوتبال پرتغال در بیست و پنجم ماه مارس سال ۱۹۹۳ در این کشور به دنیا آمده است، او وقتی هشت سال داشته به بازی فوتبال روی آورده که تجربه بازی در لیگ پرتقال و لیگ روسیه را دارا است. در حال حاضر ریکاردو آلوز به عنوان هافبک در تیم تراکتورسازی حضور دارد. در این مطلب به بیوگرافی ریکاردو آلوز می پردازیم.

زندگینامه ریکاردو آلوز بازیکنی باتجربه

بیوگرافی ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تیم تراکتور

ریکاردو آلوز با اسم کامل ریکاردو آلوز کوئیلو سیلوا در ۲۵ مارس ۱۹۹۳ مصادف با پنجم فروردین ماه ۱۳۷۲ در لوروسا پرتغال متولد شد. او فعالیت خود را به عنوان بازیکن به صورت حرفه ای در سال ۲۰۰۱ و با ملحق شدن به آکادمی باشگاه لوسیتانیا پرتغال شروع نمود. وی بعدا در ۲۰۰۳ وقتی ده ساله بود, توانست توجه استعدادیاب های باشگاه پورتو را به خود جلب نموده و به رده های پایه این تیم بپیوندد. او تا سال ۲۰۰۶ در این تیم باشگاهی بازی می کرد.

در ۲۰۰۶ جهت ادامه فوتبال خویش به آکادمی بوآویستا انتقال یافت، اما بعد از کمی از رده های پایه این تیم باشگاهی جدا گردید و به آکادمی پاستلیزا ملحق شد و تا ۲۰۰۷ در آکادمی آن عضو بود.

بیوگرافی ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تیم تراکتور

زندگینامه ریکاردو آلوز شخصیت فوتبالی پرتغال

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

پادروئنسه

در ۲۰۰۷ یک بار دیگر به آکادمی بوآویستا مراجعت نمود و بعد از ۱ سال از رده های پایه این تیم جدا گردید و به تیم نوجوانان پادروئنسه انتقال یافت و تا ۲۰۰۹ در تیم نوجوان پادروئنسه حضور داشت.

آشنایی با بیوگرافی ریکاردو آلوز

زندگینامه ریکاردو آلوز شخصیت فوتبالی پرتغال

آکادمی پورتو

در ۲۰۰۹ باری دیگر توانست توجه مربی های استعدادیابی تیم پورتو را به خود جلب نموده و به تیم جوانان آن ملحق گردد. تا ۲۰۱۲ در آکادمی تیم پورتو حاضر بود و سپس در همین سال به تیم باشگاهی بلننسس ملحق شد.

بیوگرافی ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تیم تراکتور

پیوستن به تیم بلننسس در ۲۰۱۲

ریکاردو آلوز در ۲۰۱۲ وقتی ۱۹ سال سن داشت، با عقد قراردادی به مدت ۲ سال به تیم باشگاهی «بلننسس» ملحق گردید، ولی به وسیله ی مدیرهای آن برای به دست آوردن تجربه زیادتر، یک سال به باشگاه پورتیموننزه انتقال یافت. وی با این تیم موفق به کسب یک قهرمانی در لیگ ۲ پرتغال شده است.

زندگینامه ریکاردو آلوز و پیوستن به تیم تراکتور در 2022

بازی در راپید و لیوبلیانا

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۵ این بازیکن به تیم باشگاهی راپید بخارست ملحق گردید و فقط بعد از نیم فصل از این تیم جدا گردیده و به باشگاه المپیک لیوبلیانا ملحق شد. تا ۲۰۱۸ در این تیم بازی می کرد. وی با تیم المپیک لیوبلیانا توانست دو قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی اسلوونی را به دست بیاورد.

بیوگرافی ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تیم تراکتور

تیم اورنبورگ روسیه

در ۲۰۱۸ به این تیم پیوست و بعد از سال و نیم بازی در این تیم، از آن جدا گردیده و به باشگاه کریلیا سووتوف پیوست و برای نیم فصل در آن حضور داشت.

ملحق شدن به تیم غیرت قزاقستان

در ۲۰۲۱ به تیم باشگاهی «غیرت قزاقستان» ملحق گردید و به مدت ۱ سال در این تیم موفق شد قهرمان جام حذفی قزاقستان شود.

تجربه بازی در تراکتورسازی

در ۲۰۲۲ با عقد یک قرارداد به مدت دو سال به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست و در حال حاضر در تیم تراکتورسازی بازی می کند. تخمینی که توسط سایت ترانسفر مارکت برای قیمت هافبک برزیلی قبل از ملحق شدن به تیم تراکتور زده شد معادل ۸۰۰۰۰۰ یورو برآورد شد.

زندگینامه ریکاردو آلوز بازیکنی موفق

بعد از ملحق شدن به تراکتور

ریکاردو آلوز در مورد حضورش در تیم تراکتور گفته است:

«خیلی خوشحالم که اینجا هستم، از اولین لحظات پیوستن به تراکتور هوادارن به خوبی مرا پذیرفته و حمایت شان را در شبکه های اجتماعی نشان داده اند. من از قبل هم می دانستم که هواداران تراکتور از بهترین ها هستند.»

همچنین او دلیل آمدنش به تیم تراکتور را چنین بیان می کند:

«با قربان بردیف برای پیوستن به تراکتور صحبت کردم، چرا که قبلا در غیرت قزاقستان با هم کار کرده بودیم. وقتی فهمیدم او به تراکتور آمده است، به پیشنهاد تراکتور جواب مثبت دادم, همچنین با تیاگو فریرا هم در این رابطه صحبت کردم. از او حرف های خوب و مثبتی درباره تراکتور و هوادارانش شنیدم»

زندگینامه ریکاردو آلوز و همسر و فرزندانش

حضور در تیم ملی

نخستین بار در ۲۰۰۸ به تیم ملی زیر ۱۵ ساله های پرتغال دعوت گردید، اما هنوز نتوانسته در اردوی تیم ملی بزرگسالان پرتغال حاضر شود.

بیوگرافی ریکاردو آلوز بازیکن فوتبال پرتغال

ریکاردو آلوز

این بازیکن پس از صفا هادی عراقی شاگرد دوم قبلی قربان بردیف است که با توسط وی به تیم تراکتور پیوست. او قبل از این در تیم باشگاهی غیرت قزاقستان شاگرد بردیف بوده است.

زندگینامه ریکاردو آلوز شخصیت فوتبالی پرتغال

زندگی شخصی

ریکاردو آلوز مدتی می باشد که با یک خانم به اسم الی ازدواج نموده که نتیجه این ازدواج دختری به اسم ایمبیا است.

آشنایی با زندگینامه ریکاردو آلوز

بیوگرافی ریکاردو آلوز بازیکن فوتبال پرتغال

زندگینامه ریکاردو آلوز و پیوستن به تیم تراکتور در 2022

فوتبالیست های ایرانی مورد علاقه

ریکاردو آلوز در مورد شناختش نسبت به دو تا از بازیکنان ایرانی می گوید:

«سردار آزمون و مهدی طارمی را در بین فوتبالیست های ایرانی م شناسم، بازی های طارمی را در پورتو دیده ام و فکر می کنم این دو نفر جزو بهترین های ایران هستند.»

آشنایی با زندگینامه ریکاردو آلوز

بیوگرافی ریکاردو آلوز بازیکن فوتبال پرتغال

در این مطلب ما را با بیوگرافی ریکاردو آلوز آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. همچنین برای آشنایی با بیوگرافی وحدت هنانوف، ریکاردو ساپنیتو، گئورگی ولسیانی می توانید بر روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *