دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قوانین هتل درویشی برای اقامت مسافران

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

گزینه‌های زیادی برای اقامت در شهری محبوب مانند مشهد وجود دارد. برای اقامت ارزان می‌توانید به هتل‌های سه ستاره یا هتل‌ آپارتمان‌های مشهد بروید یا اگر هتل مجلل می‌خواهید، حواستان به هتل‌های پنج ستاره باشد. یکی از این هتل‌های پنج ستاره محبوب، هتل در مشهدهتل درویشی مشهد است که پذیرای مهمانان زیادی از داخل و خارج از ایران است. اما چرا خیلی‌ها سراغ رزرو هتل درویشی می‌روند؟ در این مقاله به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

قوانین هتل درویشی برای اقامت مسافران

تعداد واحدهای اقامتی در هتل درویشی

هتل درویشی مشهد ۲۲۳ اتاق دارد. برای بسیاری از گردشگران، این آمار بزرگ نشان‌دهنده طیف گسترده‌ای از مقاصد است. البته نوع به مهمانان امکان انتخاب اتاق و خانه با قیمت را می‌دهد. هتل مجلل درویشی بیشتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید تنوع در خود جای داده است. بیایید نگاهی به سوئیت  و اتاق‌های هتل درویشی بیندازیم:

بخش‌های هتل به چند دسته تقسیم می‌شوند: اتاق‌های VIP، اتاق‌های سلطنتی، اتاق‌های ملت و اتاق‌های فصلی. هر اتاق و سوئیت در این دسته‌بندی گنجانده شده است. آنها طرح‌ها، راحتی‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند. برای مثال اتاق‌های ملل که در واقع سوئیت‌های دوبلکس دوخوابه هستند، از معماری تمدن‌های مختلف الهام گرفته شده و جز گران‌ترین واحدهای هتل محسوب می‌شوند. سوئیت‌های دوبلکس مصری، ایرانی اسلامی، رومی، ایران باستان، هندی، عربی و سوئیت‌های دوبلکس چینی می‌توانند حداکثر ۴ نفر را در خود جای دهند و یک انتخاب ایده‌آل برای تعطیلات خانوادگی هستند.

البته اتاق‌ها و سوئیت‌های ارزان‌تری برای اقامت خانوادگی  در هتل در مشهد- هتل درویشی مشهد وجود دارد. به‌عنوان مثال، سوئیت‌های امپریال با ظرفیت ۳ نفر و مجهز به امکاناتی مانند تلویزیون هوشمند و جکوزی را می‌توان نام برد. اگرچه اتاق‌های سه و چهار تخته در Chazelle نسبت به سوئیت‌های کشور ارزان‌تر بوده، ولی مجهز به تهویه مطبوع و سیستم‌های تلویزیون هوشمند است.

قوانین هتل درویشی برای اقامت مسافران

هتل درویشی مشهد فقط مختص خانواده‌ها نیست. برای اقامت دو نفره یا حتی یک شبه می‌توانید واحدهای اقامتی مختلفی را مشاهده کنید. به عنوان مثال، اتاق‌های آینده، دوبلکس پرزیدنتال و دو نفره فصلی همگی برای دو نفره مناسب هستند، اما قیمت آنها بسته به امکانات رفاهی و دکوراسیون خاص آنها متفاوت است. باید اضافه کرد که اتاق‌های یک نفره ارزان‌ترین آپارتمان‌های هتل درویش به شمار می روند و اتاق ملکه نیز گزینه‌ای ایده‌آل برای ماه عسل خواهد بود.

این مطلب جذاب را هم بخوانید: بهترین مسیرهای پیاده روی در تهران

امکانات پذیرایی در هتل درویشی کامل است

بدون شک کسانی که در هتل درویشی مشهد رزرو می‌کنند، انتظار یک استقبال کامل و بی نقص را دارند. این هتل با رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و متنوع خود می داند که از مهمانانش چه انتظاری داشته باشد.

پیش از این در مقاله در مورد نحوه پذیرایی در رستوران‌ها و کافه‌های تنها هتل آتریوم ایران، درباره پذیرایی در این هتل مجلل صحبت کردیم. در واقع رستوران‌های هتل دارای معماری و فضای متفاوت و همچنین منوی غذایی متفاوتی هستند. به عنوان مثال، کسانی که دوست دارند غذای فرنگی مانند سالاد میگو را در هوای آزاد و زیر سقف آسمان بخورند، اغلب به رستوران روی پشت‌بام گاردن می‌روند.

برای برخی، هوای تازه و زیبا می‌تواند آنها را گرسنه کند. مهمانان از خوردن لذیذترین غذاهای ایرانی مانند موصل در رستوران اتریوم با معماری بی نظیر لذت می‌برند. کسانی که حتی در جاده هم از فست فود دست نمی‌کشند، حق انتخاب در رستوران مجلل درویشی را دارند. البته پذیرایی در هتل درویشی از همان ابتدای روز با اتاق صبحانه هتل شروع می‌شود. هم آنهایی که صبحانه سرد دوست دارند و هم آنهایی که صبحانه گرم دوست دارند در سالن بنفش راضی خواهند بود. علاوه بر این، رنگ‌های دلنشین و دکوراسیون زیبای تالار مکمل منوی متنوع آن است.

پذیرش شامل کافه‌های هتل‌های مختلف است. اینجا، هم کسانی که از یک میان وعده و نوشیدنی بیرون لذت می‌برند و هم کسانی که نسخه سنتی و مدرن کافه را ترجیح می‌دهند، آنچه را که می‌خواهند پیدا خواهند کرد. هتل درویشی چایخانه‌ای سنتی به نام برکه دارد که می‌توانید در کنار آلاچیق‌ها و آب آن بنشینید و از بستنی خاصی لذت ببرید. کافه اصلی هتل، مناسب برای جلسات صمیمی و کاری، دسرها و نوشیدنی‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این هتل اتاق هایی مانند اتاق کویین (vip)، اتاق چهار تخته اکونومی (ٍE)، اتاق چهار تخته فصل استاندارد (ٍS)، اتاق امپریال (vip)، سوئیت امپریال (vip) و … در خود جای داده است.

قوانین هتل درویشی برای اقامت مسافران

در هتل درویشی دارای سرگرمی

بی شک استخر آبی آن یکی از دلایلی است که افراد مجلل برای رزرو هتل درویش مشهد رزرو می‌کنند. چگونه این مجموعه کامل‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. اگر دوست دارید در سفر ورزش کنید، یک باشگاه ورزشی در هتل انتخاب کنید و از دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. همچنین یک استخر، جکوزی و سونای خشک و بخار برای کسانی که دوست دارند در آب شنا کنند وجود دارد. اما خدمات آب منحصر به فرد هتل می‌تواند یک اتاق ماساژ باشد که در آن یک ماساژور حرفه‌ای آماده خدمت‌رسانی به شما است.

هتل درویشی موقعیت مکانی خوبی دارد

برای کسانی که قصد رزرو هتل در مشهد را دارند، فاصله و نزدیکی به درگاه بسیار مهم خواهد بود. از این نقطه هتل فاصله خوبی با حرم رضوی دارد و با ماشین ۴ دقیقه‌ای می‌توانید به معبد برسید. قرارگرفتن در جاده امام رضا به سایر نقاط شهر نیز دسترسی خوبی را برای شما فراهم می‌کند. به‌عنوان‌مثال مراکز خریدی مانند آرمان یا زیت خاور حدود ۱۰ دقیقه با بازار رضا  و ۳ دقیقه با هتل فاصله دارند. در مورد جاذبه‌های شهر هم همین‌طور  پارک کوه سنگی، نادرشاه صمدی، پارک وکیل‌آباد و باغ گیاه‌شناسی حداکثر ۳۰ دقیقه از هتل فاصله دارند.

 

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *