دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی ملیکا زارعی (خاله شادونه ) و عکس های متفاوتش

  • مرضیه نیکزاد
  • ۶ آذر ۱۳۹۹
  • ۱

در این مطلب با زیباترین و جذاب ترین تصاویر ملیکا زارعی در مکان های مختلف با تیپ و ژست های متفاوت و همچنین بیوگرافی ملیکا زارعی در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز می باشیم. امیدواریم تصاویر جالب و زیبای خاله شادونه (ملیکا زارعی) مورد پسندتان قرار گیرد.

عکس های ملیکا زارعی یا همان خاله شادونه مجری بسیار خوب و مهربان برنامه کودک و همچنین بیوگرافی ملیکا زارعی را در این مطلب می توانید مشاهده نمایید. ملیکا زارعی علاوه بر کار مجری گریش تا حدودی بازیگر نیز بوده است و در چند سریال هنر فوق العاده خود را به نمایش گذاشته است.

خاله شادونه فعالیت هنری خود را از سال سوم دبستان به خاطر اعتماد به نفس بسیار بالایش و همچنین صدای واضح و گیرایش در برنامه تازه ها آغاز نمود سپس از هفده سالگی در سریال “دوران سرکشی” سکانس کوتاهی را اجرا کرد. در سال ۱۳۸۱ زمانی که با کنکور دست و پنجه نرم میکرد در فیلم “مهر خاموش” که به او پیشنهاد شده بود به هنرنمایی پرداخت. ما در ادامه به نمایش تصاویر جالب و متفاوت و همچنین بیوگرافی ملیکا زارعی پرداخته ایم.

جدیدترین عکس های ملیکا زارعی

تصاویر و بیوگرافی ملیکا زارعی

ملیکا زارعی در ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. وی خواهر کوچکتر مریلا زارعی بازیگر توانا و معروف سینما و تلویزیون کشورمان می باشد. در سال ۱۳۸۳ زمانی که وارد دانشگاه شد همزمان به عنوان مجری برنامه کودک نیز حرفه و کار خود را آغاز نمود. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته حقوق قضایی می باشد. وی آنقدر که مهربان و خوش صدا است خیلی زود توانست تا در بین کودکان به شخصیتی بسیار محبوب و دوست داشتنی تبدیل شود. به گفته خود ایشان او به کودکان بسیار علاقه دارد و همیشه کتاب های مخصوص بچه ها را مطالعه می کند تا بتواند بیشتر با آن ها ارتباط برقرار کند. خاله شادونه به دلیل اینکه در اجرای برنامه هایش از لباس های بسیار شاد و رنگارنگی استفاده می کند بعنوان یکی از بهترین مجری های کودک در طی سالهای گذشته انتخاب شده است. وی علاوه بر حرفه مجری گریش در سریال “متهم گریخت” به کارگردانی رضا عطاران در کنار علی صادقی به ایفای نقش پرداخت.

 بیوگرافی ملیکا زارعی و تصاویر جالبش جدیدترین تصاویر ملیکا زارعی

تصاویر جالب ملیکا زارعی

تصاویر زیبا و جالب خاله شادونه عکس ملیکا زارعی در کنار خواهرش مریلا زارعی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس های جالب و جذاب ملیکا زارعی  بیوگرافی ملیکا زارعی و تصاویر زیبایش تصاویر زیبا و جالب ملیکا زارعی عکس های زیبای ملیکا زارعی عکس ملیکا زارعی و فرزندش

عکس های خاله شادونه و بیوگرافی وی تصاویر زیبای ملیکا زارعی تصاویر زیبا و جذاب ملیکا زارعی عکس های جالب و جذاب ملیکا زارعی ملیکا و مریلا زارعی دو خواهر هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان

تصاویر جدید و زیبای ملیکا زارعی  بیوگرافی ملیکا زارعی و تصاویر زیبایش جدیدترین تصاویر خاله شادونه ملیکا زارعی در لباس شاد و رنگی

عکس های زیبا و جذاب ملیکا زارعی عکس های جالب و جذاب خاله شادونه عکس های زیبا و جالب ملیکا زارعی

خانم الهه رضایی و گیتی خامنه از مجریان مورد علاقه خاله شادونه می باشند. از میان کارتون ها نیز به برنامه های کارتونی زیبا و دوست داشتنی خانواده دکتر ارنست، مدرسه والت و ایکیوسان علاقه خاصی دارد. خبر ازدواجش با علی صادقی را تکذیب کرد و همسر واقعی وی یکی از طراحان صحنه می باشد که حاصل ازدواج آن ها دختری به نام “مانلی” می باشد.

تصاویر زیبا و جذاب خاله شادونه

برنامه باغ شادونه

این برنامه کودک در سال ۱۳۸۳ تا سال ۱۳۸۷ به مدت پنج سال در شبکه یک سیما به صورت زنده به روی آنتن رفت و پس از آن به عنوان برنامه “صبح بخیر و شب بخیر بچه ها” از شبکه دو سیما به مدت ۳ سال اجرا شد که ملیکا زارعی به واسطه اجرا در این برنامه به شهرت زیادی دست یافت.

اجرای زنده این برنامه در شهر خرمدره از شهرهای استان زنجان حواشی بسیاری به همراه داشت و به دلیل ازدحام بسیار جمعیت و عدم کنترل برنامه گذار، در سالن برگزاری کودکان زیادی زیر دست و پا ماندند و سه کودک کشته شدند.

زندگینامه و عکس های قشنگ از ملیکا زارعی

تصاویر خاص ملیکا زارعی و کارنامه هنری وی

ازدواج ملیکا زارعی

در اوایل دهه ۹۰ وی با یکی از عوامل پشت صحنه برنامه تلویزیونی خاله شادونه ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۲ صاحب یک فرزند دختر به نام مانلی شد.

پس از همبازی شدن ملیکا زارعی و علی صادقی در سریال متهم گریخت شایعه های زیادی مبنی بر ازدواج این دو هنرپیشه مطرح شد. که این خبر از سمت هر دوی آن ها تکذیب شد. ملیکا زاراعی در برنامه خندوانه و همچنین صفحه شخصی اش در اینستاگرام این ازدواج را تکذیب کرد.

تازه ترین بیوگرافی ملیکا زارعی

خواندنی ترین بیوگرافی ملیکا زارعی

کارنامه بازیگری ملیکا زارعی

هر چند ملیکا زارعی در حوزه اجرا و مجری گری فعالیت دارد اما تاکنون در دو سریال تلویزیونی و یک کار سینمایی به عنوان هنرپیشه همکاری داشته است. دلیل کم کاری او در زمینه بازیگری با وجود پیشنهادات زیاد به این خاطر است که علاقه ای ندارد تا کودکان او را در قالب شخصیتی جدی و جدای از لباس و گریم خاله شادونه او را ببینند.

  • ۱۳۸۰/ دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی (بازی فقط در یک سکانس)
  • ۱۳۸۱/ سریال مهر خاموش به کارگردانی مسعود آب پرور و سیروس مقدم در نقش مینو
  • ۱۳۸۴/ سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران در نقش معصومه
  • ۱۳۸۵/ فیلم سینمایی تله به کارگردانی سیروس الوند در نقش مریم

تصاویر دیدنی ملیکا زارعی و کارنامه هنری وی

در ادامه کارنامه هنری ملیکا زارعی خواهر کوچکتر مریلا زارعی می توانید عکس های شخصی بیشتری از این مجری و بازیگر تلویزیون را نظاره گر باشید.

تصاویر تماشایی ملیکا زارعی و کارنامه هنری وی

تصاویر قشنگ ملیکا زارعی و کارنامه هنری وی

تصاویر شخصی ملیکا زارعی و کارنامه هنری وی

تصاویر جالب ملیکا زارعی و کارنامه هنری وی

زندگینامه و عکس های زیبا از ملیکا زارعی

زندگینامه و عکس های جذاب از ملیکا زارعی

در این مطلب از مجله آرگا بیوگرافی ملیکا زارعی به همراه جذاب ترین عکس های وی را برای شما عزیزان قرار دادیم. امیدواریم که از این تصاویر جالب و زیبا لذت برده باشید. از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بوده اید از شما مخاطبان عزیز و گرامی ممنون و سپاسگزاریم. در صورت تمایل برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *