دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جملات زیبا درباره همسفر با متن های کوتاه و ناب

  • مهتاب علی پناه
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

در مورد همسفر جملات ناب با مفاهیم زیبایی وجود دارد که می توانید از آن در شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید که در این مقاله مجموعه ای از جملات زیبا درباره همسفر را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

امروزه استفغاده از شبکه های اجتماعی در بین اکثر افراد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و یکی از موضوعات زیبا همسفر می باشد که در مورد آن جملات ناب و زیبایی گفته شده است بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به دنبال متن در مورد همسفر هستید بهتر است تا پایان مطلب جملات زیبا درباره همسفر همراه ما باشید.

متن زیبا در مورد همسفر

مجموعه ای از جملات زیبا درباره همسفر

در مورد همسفر متن ها و جملات نابی وجود دارد که می توانید در شبکه های اجتماعی نیز از آن استفاده کنید به همین خاطر، در ادامه مطلب مجموعه ای از جملات زیبا درباره همسفر را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم تا بتوانید از بین آن ها متن های ناب با مفاهیم دلنشینی را انتخاب کنید.

 

متن ناب در مورد همسفر

کفشهایم رامی پوشم
و به شهری دور سفر خواهم کرد
آن جا که حقیقت های اینه شیرین باشند
آن جا که زبان مردم قلبشان باشد
آن جا که بی فاصله بتوان عاشق بود

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

******

مسافر، مسافر است
وقت استقبال هم می دانی
که یک روز باید بدرقه اش کنی …
دل نبند …

******

سلام ای همسفر!
سفر زندگی در مسیر افسون
مهری ست که بر دل می نشیند
من و تو در کوچه های پیچ در پیچ سرنوشت
با بیم و امید رویاناک در اندیشه ……

******

اگه میخوای به سفر بری، کسی رو برای همسفر بودن انتخاب که شخصیتش مثل خودته. اگه بخوای همینجوری یه همسفر انتخاب کنی و با اون به سفر بری، اصلا بهت خوش نمیگذره. چون ممکنه اون شخصیتی متضاد نسبت به تو داشته باشه و علایقی رو دنبال کنه که به هیچ وجه تو نمیپسندی. پس روی این موضوع دقت کن تا یک سفر به یاد ماندنی و جذاب رو برای خودت رقم بزنی.

******

همسفر زندگیم

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند مرا لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم همسر عزیزممم.

******

همسفرهای خوبی که توی این دنیا داری رو دوست داشته باش و قدرشون رو بدون. در هر صورت هر جوری که بخوای حساب کنی، اونا قراره که توی سفرت در این دنیا همراه تو باشن و در کنار تو باشن. اگه سعی کنی که به اونها عشق بدی، اونها هم متقابلا به تو عشق خواهند داد و اگه بهشون بدی کنی، اونها هم متقابلا جواب تو رو با بدی میدن. پس سعی کن به اونها از ته دل عشق بورزی تا توی سفر دنیا فقط به تو عشق بدن.

******

اون گردش و تفریحی زیباست که یک همسفر زیبا در کنارت باشه. منظور از زیبا، زیبایی چهره نیست بلکه زیبایی منش هست. سفر با کسی که از زیبایی منش اون بهره ببری، بسیار لذت بخش تر هست نسبت به سفرهای دیگه تو. تو میتونی در حین این سفر از زیبایی اون بهره ببری و خودت رو هم مثل اون زیبا کنی.

*******

مجموعه ای از جملات زیبا درباره همسفر

متن زیبا درباره همسفر با مفاهیم دلنشین

زندگی دفتری از خاطره هاست؛
یک نفر در دل شب
یک نفر در دل خاک
یک نفر همدم خوشبختی هاست
یک نفر همسفر سختی هاست
چشم تا باز کنیم
عمرمان میگذرد، ما همه رهگذریم؛
آنچه باقیست فقط خوبی هاست

******

زندگی مثل یک سفره! سفری که انتها داره و قراره روزی به پایان برسه. توی سفر زندگیت چه کسایی رو به عنوان همسفر انتخاب کردی؟ یادت باشه که تو یک بار فقط به این سفر میای و دیگه بقیه اش رو نمیدونی که دوباره مجاز هستی که سفر زندگی رو آغاز کنی یا نه. پس همسفرهای خوبی رو برای خودت انتخاب کن! همسفرهایی که ارزش اینو دارن که این سفر باارزش رو با اونها بگذرونی.

******

مسافرت

در یک مسیر سخت میتونه

لذت بخش باشه،

اگه همسفرهای خوبی

داشته باشی …

******

همسفر با غم زکویت می روم دیوانه وار
بی نصیب از وصل تو شوریده حال و بی قرار
کوله بار خاطرا تم را بدوشم میبرم
می برم با خاطری آزرده و قلبی فگار

******

چه حس بدیه

جای یک نفر

تو زندگیت همیشه خالی باشه

و تو به اندازه تمام رفتن ها و

تمام خداحافظی های دنیا

بی همسفرترین خسته دنیا باشی

******

آدم برای تفریح و گردش به یک همسفر خوب نیاز داره. همسفری که اون رو بشناسه و نیازهای اون رو درک کنه. هر کسی برای ما آدما مناسب سفر نیست و نمی تونیم روی اون حساب باز کنیم؛ چون آدما تو سفر رنگ عوض میکنن! شاید هم واسه همینه که میگن اگه میخوای یکی رو بشناسی، باهاش به سفر برو. چون شخصیت آدما از اون چیزی که نشون میدن با اون چیزی که در واقعیت هستن متفاوته و وقتی که با اونها برنامه سفر میچینی و به سفر میری، میفهمی که به هیچ وجه همسفر خوبی برای تو نبودن.

******

متن درباره همسفر

جملات زیبا در مورد همسفر با مفاهیم دلنشین

دلیل اینکه خیلیا تنها به سفر میرن اینه که همسفر خوبی نتونستن برای خودشون پیدا کنن. اونا اینقدر با افرادی که متضاد اونها بودن به سفر رفتن که دیگه تصمیم گرفتن تنهایی به سفر برن. اگر از همون ابتدا تنهایی بری، لذت سفرهات بیشتره تا اینکه بخوای با کسی بری که به هیچ وجه با تو نقطه مشترکی ندارد.

******

روزگاری است که با ریگِ روان همسفرم
می‌روم راه و ز منزل خبری نیست مرا
صائب تبریزی

******

سفر مثل ازدواج است، بزرگ‌ ترین اشتباه در آن، این است که فکر کنی همه چیز تحت کنترل توست.

******

متن زیبا درباره همسفر
در صورت تمایل شما دوستان عزیز با کلیک بر روی جملات زیبا می توانید متن های و جملات ناب با مفاهیم دلنشینی را مشاهده کنید و از آن در شبکه های اجتماعی نیز استفاده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *