دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کسب ثروت نجومی با شغل دوم

  • آرش احمدی
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

موفقیت در هیچ زمینه‌ای از ما دور نخواهد بود. خواستن، توانستن است اما با چاشنی تلاش و آگاهی. امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی دیگر یک شغل کفاف نیازهای مالی را نمیدهد از این رو داشتن یک شغل دوم ایده آل امری پر اهمیت می باشد. من برای درآمد بیشتر در زمینه انواع متنوع یخچال که بسیار پر سود است فعالیت نمودم و خوشبختانه به سود بالایی دست پیدا کردم.

یخچال نفتی

سیستمهای تبریدی تاریخچه ی بسیار قدیمی دارند که تاریخچه ساخت یخچال نفتی که به یخچالهای روسی هم معروف هستند به اوایل سالهای ۱۳۹۹ هجری شمسی بازمیگردد که اولین یخچالها وارد کشور ایران شدند.

یخچالها که امروزه یکی از مهم ترین اختراعات بشر به حساب می آیند و وجود آنها در زندگیهای امروزی ضروری است اولین بار تحت سالهای ۱۹۰۵تا ۱۹۰۸میلادی پدید آمدند که نوع خاصی از این یخچالها به نام یخچالهای نفتی و تلویزیون قدیمی روسی تحت عنوان مشترک به اسم البرت اینشتاین و لئو زلارد ثبت شده اند.

علاوه بر مواردی که پیش تر نیز بیان شد برای روشن تر شدن تفاوتهای یخچالهای جدید و کارایی جیوه در یخچالهای نفتی دار میتوان به کم مصرف بودن یخچالهای نفتی نسبت یه یخچالهای جدید اشاره کرد که این عامل به سبب عدم وجود کمپرسور هست.

کسب ثروت نجومی با شغل دوم

یخچال دوقلو اسنوا ۴۰ فوت

نحوه قیمت گذاری یخچال فریزر اسنوا چگونه است؟ همانطور که می دانید قیمت یخچال دوقلو اسنوا ۴۰ فوت و یخچال ویترینی توکار براساس عوامل مختلفی تعیین می گردد مانند کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن و امکانات تعبیه شده در این یخچال، این یخچال با داشتن کشوهای متعدد، توانسته با دیگر یخچالها با مدلهای متفاوت رقابت نماید زیرا از امکانات بسیاربالایی برخوردار است و شما می توانید از آن بخوبی استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که این کالا برای خانواده های پر تعداد که محصولات زیادی را تهیه می نمایند بسیار مناسب است و از امکانات آن می توانند بطور کامل استفاده نمایند.

کسب ثروت نجومی با شغل دوم

یخچال جنرال

مهم ترین قطعه در یخچال جنرال که به صورت دوقلو طراحی و تولید می شوند، کمپرسو یا همان موتور یخچال است که برخی افراد آن را به مانند قلب یخچال می شناسند.

اگر تا به حال به قسمت پشتی یخچالتان نگاهی انداخته باشید، متوجه یک قست سیاه رنگی می شوید که از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به یک بطری توپر خواهد داشت و در اطراف آن نیز تعدادی لوله و سیم فلزی دی دیده می شود.

کسب ثروت نجومی با شغل دوم

این قطعه در یخچال کمپرسور نام دارد که با چرخاندن گاز تبریدی در اطراف سیستم خنک کننده باعث کاهش دما و ایجاد سرما درون فضای داخلی یخچال می شود. شاید برایتان تعجب آور باشد اگر بگوییم کمپرسو همان پمپهای کوچکی هستند که هوای سرد را داخل یخچال می گردانند که بر خلاف تصور برخی افراد، فرآیند کاری بسیار ساده و قدیمی دارند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *