دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ایده های جالب ساخت کاردستی اردک و اوریگامی این پرنده

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

از انواع کاردستی های جالبی که اغلب کودکان تمایل دارند به ساخت آن بپردازند کاردستی اردک بوده که درست کردن آن نیاز به ابزار خاصی نداشته و با صرف کمی خلاقیت و هزینه خیلی کم می توانید مدل زیبایی از آن را درست کرده و از این طریق کودک خود را با این حیوان بامزه آشنا سازید.

از جمله سرگرمی های جالب و محبوب در بین کودکان که می تواند علاوه بر جنبه تفریحی برای آن ها آموزنده نیز باشد ساخت کاردستی بوده که به طور معمول در مهد کودک ها و مدارس به صورت گروهی یا تک نفره این فعالیت را به منظور رشد خلاقیت و انواع مهارت ها در کودکان انجام می دهند. در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب به نمایش مجموعه ای زیبا از انواع مدل های مختلف کاردستی اردک بپردازیم.

مدل های خلاقانه کاردستی اردک

ایده های جالب ساخت کاردستی اردک

کودکان اغلب به ساخت کاردستی حیوانات علاقه زیادی دارند که یکی از این کاردستی های جذاب و بامزه که برای این رده سنی مناسب می باشد کاردستی اردک بوده که با توجه به رابطه خوب بچه ها با حیوانات می توان در صورت علاقه مندی این حیوان دوست داشتنی را با ساده ترین وسایل برای آن ها درست کرد و کودکان را خوشحال نمود.

با توجه به این که امروزه کودکان بیشتر اوقات فراغت خود را با انجام بازی های کامپیوتری و تجهیزات الکترونیکی و فضای مجازی سپری می کنند در نتیجه بهتر است آن ها را به انجام فعالیت هایی همچون ساخت کاردستی و سرگرمی هایی که باعث رشد و تقویت قوه تخیل و تفکر آن ها می شود به شکل های مختلف تشویق نمایید.

مدل های زیبا کاردستی اردک

به منظور افزایش علاقه و شوق کودکان به درست کردن کاردستی بایستی با کمک ترفندهایی آن ها را جذب این فعالیت نمایید. اولین گام در این راستا انتخاب طرح و ایده ای متناسب با سلیقه و علاقه آن ها می باشد. به طور مثال برای کودکانی که به حیوانات علاقه مند هستند و ارتباط خوبی با آن ها دارند ساخت کاردستی با طرح حیوان مورد علاقه شان می تواند لذت بخش و جذاب باشد. به طور معمول خانواده هایی که حیوانات خانگی در منزل دارند فرزندانشان رابطه بسیار خوبی با انواع حیوانات دارند در نتیجه از این نوع ایده و ساخت کاردستی به شکل حیوان استقبال زیادی خواهند کرد.

همینطور باید گفت که ساخت هر مدل کاردستی موجب رشد و تقویت یکی از اصلی ترین خصوصیات شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود و همچنان که اطلاع دارید شخصیت اشخاص در دوره کودکی شکل می گیرد و کمبود اعتماد به نفس موجب ایجاد مشکلات و اختلالات خیلی زیادی می گردد و سلامتی روحی افراد را با خطر رو به رو می سازد. بدین ترتیب با آموزش ساخت انواع کاردستی فرزندان خود را از مزایای این فعالیت مفید بهره مند سازید.

  •  آرون گروپس

هنردستی خلاقانه به شکل اردک

ایده های زیبای ساخت پرنده اردک

یکی از موثرترین راه ها برای آشنا شدن کودکان با حیوانات مختلف یا تشخیص دادن رنگ های گوناگون ساخت کاردستی است. با این نوع کاردستی می توانید فرزندتان را با این حیوان آشنا کنید، همچنین می توانید با این نوع کاردستی و اجرای یک نمایش زیبا مهربانی و رابطه خوب با حیوانات را به فرزندتان بیاموزید. شما همینطور می توانید بر اساس میزان سن و مهارت های کودک از او در ساخت کاردستی کمک گرفته و در رشد مهارت های جسمی او بدین گونه کمک نمایید. در ادامه مدل های خلاقانه ای از این مدل کاردستی را برای ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

هنرآفرینی با وسایل ساده به شکل اردک کارهنری زیبا به شکل اردک سازه کاغذی ساده و زیبا به شکل اردک اردک اوریگامی جذاب اردک اوریگامی زیبا کارهنری جالب به شکل اردک هنردستی جالب کودکانه به شکل اردک هنردستی ساده و زیبا به شکل اردک آموزش ساخت اردک کاغذی مراحل ساخت اردک کاغذی کارهنری کودکانه به شکل اردک کارهنری کودکانه به شکل اردک ساخت اردک کاغذی کاردستی کودکانه اردک کارهنری زیبا و ساده به شکل اردک کارهنری زیبا به شکل اردک کارهنری جالب با طرح اردک سازه جالب به شکل اردک کارهنری ساده به شکل اردک سبک های زیبا کاردستی اردک خلاقیت با کاغذ به شکل اردک هنرآفرینی با وسایل یکبار مصرف به شکل اردک هنردستی خلاقانه به شکل اردک هنردستی جذاب به شکل اردک سازه دست ساز به شکل اردک ایده های مختلف ساخت کاردستی اردک

در مطلب ارائه شده با انواع ایده های جالب و متنوع ساخت کاردستی اردک آشنا شدید که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید. برای درست کردن کاردستی دیگر پرندگان نظیر کاردستی جوجه و کاردستی طاووس می توانید کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *