دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ساحل لیان بوشهر و جاذبه های توریستی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

ساحل لیان یکی از زیباترین سواحل بوشهر بوده که چشم اندازهای زیبایی دارند. این سواحل در نزدیکی ریشهر واقع شده و یک ساحل خاص هستند که در اطراف آن گران ترین زنبورهای عسل نگهداری می شوند.

یکی از زیباترین سواحل بوشهر، ساحل لیان می باشد. این منطقه ساحلی در نواحی ریشهر واقع شده است و جذابیت های گردشگری و توریستی زیادی برای علاقمندان دارد. این نواحی در فصل تابستان شگفتی های بیشتری نیز برای گردشگران داشته که می توانید با جاذبه های آن بیشتر آشنا شوید.

ساحل لیان بوشهر

معرفی ساحل لیان بوشهر

یکی از مهم ترین مقاصد پاییزی برای گردشگران ایرانی، سواحل زیبای ریشهر بوده که شگفتی های زیادی دارد. در این نواحی شما می توانید از یک منطقه باستانی نیز بازدید کنید. این ساحل مکانی بسیار آرام و دنج برای گردشگران بوده که روزگاری تاریخ و تمدن غنی و ارزشمندی داشته است.

منطقه تفریحی لیان

این ساحل یکی از دیدنی های بوشهر می باشد. در این بخش نیز به معرفی یکی از مکان های دیدنی بوشهر می پردازیم. شما در سفر به این سواحل از تجربه های بکری برخوردار می شوید. این سواحل دارای چشم اندازهای زیبایی هستند.

تفریحات لیان

این نواحی ساحلی در جنوب بوشهر و در منطقه ریشهر واقع شده اند. این نواحی برای گردشگران بسیار محبوب بوده و قدمت تاریخی زیادی نیز دارند. شما با گشت و گزار در بخش های مختلفی از این سواحل می توانید با تمدن غنی از ایلامی ها رو به رو شوید.

  •  آرون گروپس

طبیعت زیبای لیان

جاذبه های لیان:

این ساحل شاید در نگاه اول مانند دیگر ساحل ها باشد. اما برخی ویژگی های در این سواحل موجب شده تا برای گردشگران اهمیت دیگری داشته باشدو قدمت تاریخی و باستانی این نواحی موجب شده تا مورد توجه گردشگران قرار بگیرد. این ساحل ویژه محوطه ای بسیار وسیع داشته که شما با بالا رفتن از ترانشه ها می توانید چشم اندازهای بهتری را مشاهده کنید.

لیان بوشهر کجاست

در تابستان این منطقه به دلیل وجود درختان خنک تر بوده و شما این امکان را دارید زیر سایه درختان از چشم اندازها ساحل بیشتر دیدن کنید. از دیگر ویژگی های این ساحل بکر می توان به چشم اندازهای صخره ای آن اشاره کرد. در ارتفاعات و صخره های این ساحل می توانید زنبورهای کندویی را مشاهده کنید.

قدم زدن در سواحل لیان

عسل های این منطقه یکی از مرغوب ترین و گران ترین عسل های ایران هستند. گل و گیاهان این منطقه بسیار متفاوت بوده و عطر متفاوتی نیز دارند همین امر نیز موجب شده تا عسل های فراوری شده از این کندوها مرغوب تر باشند. محلی ها این عسل ها را جمع آوری کرده و برای فروش به مراکز خرید می برند.

ساحل لیان دارای چشم اندازهای بکر دیگری است که شما علاقه مندان امکان بازدید از آن را خواهید داشت. همانطور که می دانید این ساحل در ریشهر قرار گرفته و دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی است. این سواحل دارای امکانات تفریحی و توریستی بوده که دارای کافی شاپ و رستوران می باشد. معرفی دیدنی های بوشهربرای گردشگران دارای جذابیت است و در لینک با این دیدنی ها بیشتر آشنا می شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *