دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ست چرمی پاییزی برای خانم ها و آقایان لاکچری

  • محدثه خاکشور
  • ۸ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب ایده های شیک و دلخواهی از ست چرمی پاییزی را به نمایش کشیدیم که امیدواریم مورد توجه تان واقع گردد. چرم پارچه ای زیبا و جدید که به خوبی می تواند آن را در هر پوشش و استایلی انتقال دهد.

چرم پارچه ای است پرطرفدار و پرکاربرد که در دو دو نوع طبیعی و مصنوعی با بافت و طرح های پر تنوع وجود دارد. از پارچه چرم برای تولید بسیاری لباس های پاییزی و زمستانی استفاده می شود که هم زیبا و شیک و هم باکیفیت و گرم هستند. لباس چرم می تواند یک کت کوتاه و یا بلند، انواع شلوار، دامن کوتاه و بلند، کلاه، دستکش، کفش، جلیقه و یا حتی شنل و اکسسوری ها باشند. در رابطه با ست چرمی نیز مانند سایر ست ها باید برخی اصول و قوانین را آشنا بود که در این مطلب ایده های فوق العاده شیکی از ست چرمی پاییزی را با شما به اشتراک می گذاریم.

ست چرمی پاییزی برای آقایان و خانم ها

ست چرمی پاییزی با کلی تنوع و زیبایی

ممکن است در تولید لباس فقط از چرم استفاده شود، ممکن است چرم را با دیگر پارچه های گرم همچون بافت یا سوییت، فوتر به کار ببرند. اغلب افرادی که علاقه مند به داشتن استایل های شیک و جذاب هستند به پوشش های چرم روی می آورند. برخی از این محصولات چرمی مانند کفش و کاپشن که در ایجاد استایل چرم به کار می روند، نسبت به دیگر محصولات چرمی مانند اکسسوری ها و جلیقه پرکاربردتر و رایج تر می باشند. به طور کلی لباس های چرمی فرد را متناسب تر نشان می دهند و با در نظر گرفتن ویژگی بادگیربودن چرم, موتورسواران از آن زیاد استفاده می کنند. و اما در ادامه مطلب بیشتر شما را با ایده هایی برای ست چرمی پاییزی آشنا می کنیم.

خوش پوشی در پاییز با ست چرمی شیک

ست با کاپشن چرم

برای استایل چرمی زنانه و مردانه یکی از عناصر مهم و کاربردی که خیلی هم زیبا است، کاپشن چرم می باشد. کاپشن چرم معمولا برای مردان به شکل کوتاه و روی کمر وجود دارد. ولی مدل زنانه آن در انواع بلند، بر روی زانو و بالاتر از زانو هستند. کاپشن چرمی برای پاییز مناسب تر می باشد، چرا که خیلی گرم نیست. پالتوی چرم نیز ایده فوق العاده ای است، انتخاب یک پالتوی بلند می تواند شما را بلند قامت تر نشان دهد.

ایده ی جذاب برای ست چرمی

ایده های خاصی از ست چرمی پاییزی

  •  آرون گروپس

ست چرمی برای استایل های متفاوت در پاییز

ست با مانتو و شلوار چرم

یکی دیگر از پوشاکی که با چرم تهیه می شود و بسیار هم زیباست، مانتو می باشد. این مانتو برای خانم های شیک پوشی که علاقه زیادی به استایل اسپرت، استایل های خفن و شیک دارند مناسب به شمار می رود. می توانید این مانتو ها را با بسیاری از شلوارها از جمله شلوارهای چرمی نیز ست نمایید.

شلوار چرمی که گرم و زیبا می باشد، را می توان با انواع کاپشن، پالتو، مانتو، هودی و بافت ها ست نمود. البته وقتی می گوییم چرم، منظور جنس پارچه به کار رفته است که ممکن است در مدل های متنوع طراحی و دوخته شده باشد.

ست چرمی پاییزی دخترانه و پسرانه

ست با کلاه و دستکش چرم

در هوای سرد برای محفوظ ماندن از سرما پوشاک گرمی همچون پالتو، کاپشن، کلاه، دستکش و نیم بوت و بوت ها به یاری می گیریم. کلاه و دستکش های چرمی که خیلی هم محبوب هستند، گزینه های محبوبی از ست چرمی پاییزی محسوب می شوند که اصیل و شیک نیز هستند.

ست با کفش چرم

شاید به جرات بتوان گفت میزان زیادی از استفاده چرم ها در پوشاک را انواع کفش کالج، نیم بوت، بوت، صندل، کفش مجلسی و دمپایی به خود اختصاص داده اند. که در کفش های مدل پاییزی و زمستانی برای گرم ماندن پا و عبور نکردن آب بهره بردن از چرم زیادتر است.

ست چرمی پاییزی با استفاده از آیتم های شیک و متفاوت

ست با جلیقه چرم

آقایان شیک پوش می توانند از جلیقه چرمی به همراه تی شرت و کفش اسپرت برای داشتن استایلی اسپرت بهره ببرند، یا با نیم بوت و پلیور چرمی برای قرارهای رسمی و بااهیمیت و محیط کار بپوشند. نکته ای که لازم است به آن دقت کنید، رنگ جلیقه است که باید از رنگ خنثی بوده و با دیگر اجزای تیپ شما هارمونی داشته باشد. البته جلیقه های چرمی زنانه نیز وجود دارند.

ست با شنل و اکسسوری های چرم

برای داشتن یک استایل خیابانی راحت پیشنهاد می کنیم شنل چرمی چه باکلاه و چه بی کلاه انتخاب نمایید. دوخت یک شنل با پارچه چرمی دارای نقش و طرح رنگین کمان، پلنگی و پارچه های خز برای یقه و قسمت پایین آن ایده آل به نظر می رسد.

در حال حاضر علاوه بر پوشاک مهم و اصلی مانند پالتو، کاپشن و کفش و …، حتی بند عینک و بند ساعت و بند کلید چرمی نیز ایجاد شده اند. در صورتی که می خواهید استایلتان هرچه کامل تر و زیباتر چرمی باشد می توانید از جزئیاتی مانند اکسسوری های چرمی بهره ببرید.

ایده های جذابی از ست چرمی پاییزی

ست با دامن چرم

اگر می خواهید یک استایل خیابانی زیبا با استفاده از پوشاک چرم داشته باشید، می توانید از دامن های چرمی بهره ببرید؛ به این صورت که با استفاده از یک بافت و کت چرمی کوتاه و نیز دامن ماکسی چرمی یک استایل دلخواه و شیک چرمی خیابانی به وجود بیاورید. یا می توانید کتی کوتاه را با دامن کوتاه چرمی و بوت بلند در قرارهای دوستانه خود و دورهمی ها بینظیر باشید.

استایل شیک با پوشاک چرمی پاییزی

استایل مینیمال با چرم

در این استایل عنصرها و آیتم های کلاسیک رنگ و روی جدید و مدرن به خود می گیرند. اغلب رنگ های پرکاربرد رد این سبک سفید و سیاه است، و نکته ای که باید به آن توجه نمایید، بهره نبردن از پارچه های طرح و نقش دار می باشد. پیشنهادی که می توانیم بکنیم انتخاب پارچه مات چرمی و چند لایه پوشیدن با رنگ های روشن و رنگ های گرمی همچون عسلی، زرشکی، قهوه ای است. در رابطه با پوشش لایه لایه باید گفت از رنگهای متفاوت و یا مشابه و یکنواخت بهربه برده و در صورت انتخاب لباس های مانند هم، متریال پارچه ی لباس ها یکی نباشد.

استایل اسپرت لوکس با چرم

در استایل اسپرت نیز می توانید لایه لایه بپوشید, به این صورت که کت اسپرت چرمی با هودی و نیز کفش کتانی چرم، در رنگ های خنثی و یکدست بپوشید.  اما اینکه در این نوع پوشش از اکسسوری ها کم بهره ببرید.

استایل های منحصر به فرد با لباس های چرمی پاییزی

استایل وینتیج

استایل وینتیج یکی از سبک های در حال حاضر پرطرفدار است که با انتخاب یک پیراهن زیر زانوی پاییزی و نیم بوت کوتاه چرمی می توانید استایل وینتیج زیبایی با چرم را به وجود بیاورید. از رنگ های روشن همچون سفید، زرشکی، عسلی، قهوه ای می توانید برای پوشش بهره ببرید.

استایل پرنسسی

در این استایل اغلب از مانتوهای چین دار از کمر (مانتوهای عروسکی) و شلوار لی آبی، نیم بوت، کیفی با طرح زیبا و فانتزی دخترانه استافده می شود. رنگ هایی که مناسب هستند؛ سبز یشمی، آبی، عسلی، زرشکی می باشد. نکته ای که می توانیم اضافه کنیم اینکه برای جذاب تر بودن کفش و کیف و شال خود را از رنگ های نزیدئک به هم و یا هم رنگ انتخاب نمایید.

ست چرمی برای استایل های مینیمال، اسپرت و پرنسسی در پاییز

استایل تمام چرم

همان طور که گفتیم در فصل پاییز می توانید با استفاده از چرم یک استایل دلخواه و شیک داشته باشید. گزینه های متفاوتی پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید متناسب با سلیقه، اندام و رنگ پوست و … آن را برگزینید. مثلا می توانید تنها از یک آیتم چرمی با چاشنی اکسسوری های کم و یا زیاد بهره ببرید. یا اینکه استایل خود را تماما با استفاده از آیتم های چرمی ایجاد کنید. در صورتی که گزینه دوم انتخاب شما می باشد, توجه کنید هارمونی رنگی و نیز اندازه آنها را رعایت کنید. مثلا در صورت جذب بودن کت از شلوار غیر جذب استفاده نمایید.

ست چرمی زیبا و جذاب برای پاییز

ست چرمی پاییزی با استفاده از آیتم های جذاب

ست چرمی زیبا برای استایل های پاییزی

ایده ی شیک برای ست چرمی

در کلام آخر نیز می توان گفت که لباس های تهیه شده از چرم احتیاج بالایی به شست و شو نداشته و چنانچه گلی و یا خاکی شدند، با استفاده از یک پارچه نمدار به سادگی آن را می توانید پاک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *