دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مصرف خرما کبکاب بهبهان برای سلامت معده

  • فرهاد هاشمی
  • ۱ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

میوه خرمای کبکاب در دسته خرما هایی است که صادرات می شود و چنانچه این خرما اصالت بهبهان خوزستان باشد علت اینکه شیره بیشتری و طعم و کیفیت بالاتری نسبت به سایر خرماها دارد مشهور و معروف است جالب تر اینکه شما عزیزان باید بدانید مجموعه رایکا ارتباط مستقیم با نخلستان های شهرستان بهبهان و سایر شهرهای استان خوزستان دارد به خاطر همین علت دلالان و واسطه گران را حذف و کالا را با قیمت حداقل ممکن به دست مصرف کنندگان نهایی خواهد رساند.

این خرماها  در مجموعه آراد برندینگ بسیار خوشمزه و خوردنی و شیرین هستند و به دلیل داشتن کارایی و ویژگی های خارق العاده امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده اند و در لیست خرید بسیاری از خانوارها قرار گرفته اند.

مصرف خرما کبکاب بهبهان برای سلامت معده

کشور ما ایران مرکز تولیدو عرضه کننده خرمای کبکاب صادراتی درجه یک می باشد که این خرما ها را با بهترین کیفیت و مرغوبیت در بسته بندی های متنوع به فروش می رساند. شرکت ما انواع خرما را با بهترین کیفیت و مناسب ترین و با صرفه ترین قیمت ها به بازارها می فرستند و در اختیار مردم و مشتریان و طرفداران این نوع خرما قرار می دهند.

قیمت خوب و مناسب خرما کبکاب عمده باعث شده مردم تمایل زیادی به خرید آن نشان دهند همچنین طعم بی نظیر و لذیذ این خرما مشتریان و طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است.

 

خرما کبکاب داردان

جالب است بدانید خرما کبکاب داردان یا رطب انرژی زا است و بدن را در برابر بیماری ها مقاوم می سازد، خرما دارای قند طبیعی است که می تواند انرژی زیادی به ما هدیه کند همچنین برای عملکرد بهتر مغز ما یک کمک کنده ی واقعی و منحصر به فرد است.

خرما یک میوه ی خوشمزه و فوق العاده است که از درخت رطب بدست می آید و مانند میوه های دیگر سرشار از ویتامین و خواص و ویژگی های فراوان است و همچنین دارای فیبر زیادی است که برای کسانی که از درد یبوست رنج می برد مصرف روزانه ی خرما سفارش می شود که بسیار تاثیر گذار و عالی است.

کسانی که کم خونی دارند می توانند خرما مصرف کنند مصرف این میوه ی سرشار از پتاسیم و فیبر باعث می شود بیماری کم خونی از بین برود و فرد سرحال تر و شاد تر شود همچنین مصرف آن برای افرادی که دچار خستگی های مزمن و ضعف های شدید می شوند بسیار خوب و مطلوب است.

مصرف خرما کبکاب بهبهان برای سلامت معده

خرما ها در بسته بندی های متنوعی قرار دارند که بعضی از آن ها در جعبه های کارتونی کوچک و بعضی بزرگ و معمولا در سطل های زیبای دسته دار و درب دار پلاستیکی و غیره بسته بندی می شوند که وزن های آن ها نیز با هم متغییر هستند.

برای خرید بهترین خرما بسته بندی باید به نوع خرما ها دقت داشت که آن ها خشک نباشند و زیاد بهم چسبیده و له شده نباشند، روی آن ها شکرک نزده باشد و طعم و بوی بد و ترشی نداشته باشد، دانه های درشت و سیاه رنگ و سالمی داشته باشند.

گاها بعضی از تولید کنندگان و پخش کنندگان خرما ها را با چند نوع خرمای دیگر مخلوط می کنند و ته ظرف می چینند و بالا و قسمت های رویی را گلچین و یکدست می سازند و مشتریان را گمراه می کنند در خرید این خرما توجه داشته باشید.

 

خرما کبکاب بهبهان

نحوه بسته بندی این خرما این است که از آنجایی بهترین خرما کبکاب بهبهان خیلی طرفدار زیادی دارد و میشه گفت پرمصرف ترین نوع خرما است از ماندگاری خوبی هم برخوردار است این مجموعه بسته به نیاز مشتری در بسته های یک کیلویی و ۴ کیلویی سطلی و کارتونی قابل تغییر است. خرما ها می توانند هم کارتونی یک کیلویی و هم در سطل های گرد بسته بندی شوند،خوب به تبع در سطل های گرد کیفیت خرما بهتر حفظ می شود شما عزیزان میتوانید بدون نگرانی و استرس از خرابی یا فاسد بودن این خرما،آن را سفارش داده و به مرور مصرف کنید.

مصرف خرما کبکاب بهبهان برای سلامت معده

خرما های در بازار ممکن است قیمت کمتری داشته باشند اما تلاش این مجموعه این است که خرمای تازه و درجه یک،برداشت امسال و تمامی خرما اصالت بهبهان باشد تا بتوانیم رضایت مشتری را کسب کنیم. یکی از انواع خرما های ایرانی خرمای کبکاب طعم و شیرینی بی‌نظیری دارد. افراد زیادی طرفدار این خرما هستند و سالانه حجم بسیار زیادی از آن را صادر می کنند این خرما طبع گرمی دارد و برای سرد مزاجان توصیه می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *