دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه رب ریواس با طعم متفاوت و خواص غذایی ارزشمند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

طرز تهیه رب ریواس بسیار ساده است. این رب خواص درمانی زیادی داشته و به دلیل پخت ساده و راحت بسیار پرطرفدار می باشد. این رب در کمترین زمان ممکن تهیه می شود.

ریواس یک سبزیجات پر خاصیت بوده که برای درمان انواعی از بیماری های مفصلی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این ماده غذایی خوشمزه استفاده های زیادی داشته باشید. تهیه رب با استفاده از این ماده بسیار فوق العاده بوده و در این بخش طرز تهیه رب ریواس را آموزش می دهیم.

تهیه انواع رب های خانگی کار ساده ای است. برای اینکه رب های خوش طعمی داشته باشید شما می توانید در آرگا آموزش های ساده و متفاوتی از تهیه رب ریواس، رب ازگیل و رب نارنج را مطالعه نمایید.

نحوه تهیه رب ریواس

مواد لازم

  • ریواس: ۲۰ عدد
  • نمک: یک قاشق چای خوری
  • آب: ۲ لیوان

طرز تهیه رب ریواس عالی

برای داشتن این رب خانگی خوشمزه باید ابتدا ریواس ها را پوست کنده و خرد کنید. توجه داشته باشید، نیازی به خرد کردن بیش از حد ریواس ها نخواهید داشت. روی ریواس ها مقداری نمک بزنید و به آن آب اضافه کنید.

حالا ریواس ها را برای جوشیدن روی حرارت قرار دهید. بعد از یک ساعت که ریواس ها نرم و پخته شد، از یک صافی رد کرده تا مواد اضافی خارج شود. این کار همانند مراحل تهیه لواشک می باشد. در صورتی که بعد از رد کردن از صافی مواد شما شل بود، روی حرارت قرار داده تا کمی سفت شود و به غلظت کافی برسد.

طرز تهیه رب ریواس

طرز تهیه رب ریواس به همین سادگی است. شما می توانید این رب را در خانه تهیه کنید و از خواص ارزشمند آن بهره مند شوید. این رب را می توانید در غذا استفاده کنید و یا اینکه به عنوان یک تمر هندی نوش جان نمایید. در صورتی که می خواهید، رب شما طعم و مزه ای فوق العاده داشته باشید از مقداری نمک استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

خواص ریواس:

ریواس یک ماده گیاهی خودرو بوده که می توانید، مرغوب ترین آن را در نیشابور خریداری کنید. این ماده گیاهی را در سوپ و انواعی از غذاها استفاده می کنند. با این ماده گیاهی انواع نوشیدنی ها و اسموتی ها نیز تهیه می شود.

طرز تهیه رب ریواس

این ماده برای سلامت استخوان ها بسیار مفید و برای درمان بیماری های مفصلی نیز خواص زیادی دارد. شما می توانید با مصرف این ماده گیاهی انواع بیماری های عفونی را از خود دور کنید. استفاده از ریواس می تواند، مشکلات گوارشی و کبد را نیز برطرف نماید. ریواس برای تقویت مو نیز بسیار پر خاصیت بوده و برخی برای لاغری از آن استفاده می کنند. شما می توانید انواعی از غذاهای گیاهی را با این ماده تهیه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *