دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های ریوش خراسان رضوی و طبیعت زیبای این منطقه ییلاقی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

رویش شهری با جاذبه های طبیعی در دامنه کوه های بینالود می باشد. این شهر شگفتی های طبیعی زیادی داشته و یکی از دیدنی های کاشمر است. برای بازدید از این شهر باید به منطقه کوهسرخ سفر کنید. در ادامه نیز با دیدنی های رویش آشنا خواهید شد.

یکی از شهرهای زیبا واقع در شهرستان کاشمر استان خراسان رضوی، شهر ریوش می باشد. این شهر در بخش کوهسرخ واقع شده و زیبایی های طبیعی زیادی برای گردشگران دارد. قرارگیری این شهر در ارتفاعات زیبای منطقه موجب شده تا چشم اندازهای خاصی برای گردشگران داشته باشد و علاقمندان زیادی از دیدنی های ریوش بازدید نمایند.

طبیعت ریوش

معرفی دیدنی های ریوش

این شهر از شرایط آب و هوایی مناسب و معتدلی برخوردار بوده که محل مناسبی برای گردشگران است. همانطور که اشاره شد، این شهر در دامنه کوه های بینالود واقع شده و بسیار سرسبز و خوش آب و هوا است.

چشم اندازی از ریوش

این منطقه دارای چشمه ها و آب های فروانی بوده که می تواند برای مسافران نیز مکان خوبی باشد. این شهر یکی از مکان های دیدنی کاشمر به شمار می آید. از دیگر شهرهای زیبای کاشمر نیز می توان به دیدنی های بشرویه اشاره نمود.

جاذبه های ریوش

  •  آرون گروپس

این شهر چه جاذبه هایی دارد؟

جاذبه های این شهر بسیار مناسب بوده و دارای جذابیت های زیادی است. این نواحی دارای باغ های متعددی بوده و به دلیل وجود آب های زیاد و رودخانه ها مکان مناسبی برای کشت و کار می باشد. سرسبزی این شهر به دلیل قرارگیری در دامنه های بینالود است. این شهر امروزه یک مکان گردشگری در نزدیکی کاشان بوده که تنوع گردشگری بالایی دارد.

دیدنی های ریوش

امکانات تفریحی در ریوش:

این شهر توریستی دارای جاذبه های تفریحی و امکانات تفریحی زیادی است. در ارتفاعات این منطقه پیست های گردشگری وجود داشته که می توانید از امکانات تفریحی آن دیدن کنید. کوه های آریا در این شهر دارای چشم اندازهای زیبایی بوده و بام شهر هستند. این مکان یکی از مستعدترین بخش ها برای پیست های پروازی بوده و هر ساله افراد زیادی از زیبایی های آن دیدن می کنند.

این مکان به ویژه مورد توجه ورزشکاران زیادی است. شما می توانید از امکانات ورزش های پاراگلایدر نیز استفاده کنید. این شهر از پوشش های گیاهی زیادی برخوردار بوده و بسیار سرسبز و چشم نواز است.

معرفی ریوش

پوشش های گیاهی این شهر را درختان مرتفع و متنوع تشکیل داده اند. تراکم فضای سبز در این نواحی بسیار بالا بوده و می تواند، مورد توجه گردشگران باشد. از دیگر دیدنی های این شهر می توان به پارک جنگلی آن اشاره کرد که طبیعت زیبایی دارد.

شرایط آب و هوایی ریوش:

شهر ریوش با شرایط آب و هوایی مناسب و معتدلی که دارد، مقصد مناسبی برای گردشگران است. در فصل تابستان برای عوض کردن آب و هوا و دور شدن از شلوغی شهر این مکان می تواند، بسیار مناسب باشد. در مسیرهایی از این منطقه می توانید رودخانه های پر آبی مشاهده کنید که در مسیر آن درختانی سرسبز و انبوه دیده می شود.

ریوش را بشناسید

با وجود چنین شرایط آب و هوایی این مکان محل مناسبی برای کشت بادام بوده و هر ساله مقداری بالایی از این محصول برداشت می شود که موجب رونق اقتصادی این شهر شده است. سوغات این شهر برای عزیزان انواع مختلفی از خشکبار بوده است. بادام، آلو و زردآلو از مهم ترین محصولات سوغاتی می باشند. شما علاقمندان در لینک امکان آشنایی با دیدنی های کاشمر را خواهید داشت.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *