دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب ضریح ائمه اطهار علیه السلام

  • شقایق ایران دوست
  • ۲ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب شما را با تعبیر خواب ضریح آشنا می کنیم و این خواب را از نظر معبران اسلامی و غربی بررسی خواهیم کرد تا بتوانید معنای خواب خود را به درستی پیدا کنید.

ضریح محلی می باشد که بر روی یک مزار مقدس قرار می گیرد از این جهت برای دعا کردن زمانی که بر سر مزار های مقدس می روید با آن ها رو به رو می شوید. در واقع در این مزارها افرادی دفن می باشند که بسیار بزرگ اند و در زد خداوند دارای جایگاه ویژه ای می باشند. این مکان ها معمولا نماد باورهای عمومی اند و مردم به نزد آن ها می روند و دعا می کنند و این افراد را واسطه می کنند تا به خواسته های خود برسند. در واقع به باور بسیاری از افراد زمانی که ضریح را در خواب دیده اید به معنای نیایش و دعا می باشد. در ادامه شما را با تعبیر خواب ضریح آشنا می کنیم و اطلاعاتی در مورد این خواب در اختیار شما قرار می دهیم.

دیدن ضریح در رویا و معنیا آن به صورت کلی

تعبیر خواب ضریح و مرقد

زمانی که شما می خوابید روح به آسمان می رود و به گونه ای خواب برادر مرگ به حساب می آید و چون روح محدود به مکان و زمان خاصی نمی باشد می تواند به آینده یا گذشته سفر کند. دیدن خواب نیز یکی از بزرگ ترین موهبت های الهی می باشد از این رو باید آن را جدی بگیرید تا بتوانید با استفاده از معناهای خواب خود آینده ای متفاوت برای خود بسازید. بسیاری از افراد گمان می کنند که معنا کردن خواب ها بیهوده است که کاملا اشتباه می باشد و خداوند در قرآن کریم در چند جا به ان اشاره کرده است.

دیدن ضریح در رویا

تعبیر کلی این خواب را با جزئیات برای شما بررسی می کنیم.

  • دیدن ضریح ائمه اطهار در رویا بسیار خوب می باشد و نشانه ای از این است که امنیت دارید.
  • دیدم این خواب همچنین می تواند نشانه ای از حاجت روا شدن باشد.
  • اگر فرد بیکاری این خواب را می بیند نشانه ای از این می باشد که به زودی کار پیدا می کند و سرو سامان خواهد گرفت.
  • اگر فردی وام دار این خواب را دیده باشد بدین معنا است که به زودی قرض خود را می دهد.
  • فردی که خانه ندارد ضریح را در رویای خود دیده باشد به زودی خانه ای برای خود می خرد.

امام صادق (ع)

یکی دیگر از معبرانی که این خواب را معنا کرده است امام صادق (ع) می باشد. ایشان اعتقاد دارند که دیدن خواب ضریح دارای چند معنا است که ان ها را با جزئیات برای شما بررسی می کنیم.

  • اگر فردی در رویای خود ببیند که به مرقد یک پادشاه عادل می رود نشانه ای از این می باشد که در زندگی خود به دنبال کارها و اهداف مفید می باشد.
  • اگر فردی در رویای خود دیده باشد که به دیدن مرقد یک پادشاه ظالم می رود نشانه ای از این می باشد که اهداف مفید خود را فراموش کرده است و به دنبال کار های غیر مفید می رود.

تعبیر خواب ضریح

  •  آرون گروپس

آنلی بیتون

از دیگر معبرانی که این خواب را معنا کرده است می توان به آنلی بیتون اشاره کردم. این معبر غربی نیز معناهایی را برای این خواب بیان کرده است و این معناها را با زبانی ساده تر برای شما بررسی می کنیم و اطلاعاتی در این زمینه به شما خواهیم داد.

  • وی اعتقاد دارد که اگر فردی در رویای خود دیده باشد که در حالا مراقبت کردن از یک ضریح می باشد بدین معنا می باشد که در زندگی خود یک سری تمایلاتی دارد که باید آن ها را اصلاح نماید.
  • اگر زنی در رویای خود یک ضریح ببیند و متوجه شود که در آن جا ساکن شده است معنای خوبی ندارد و نشانه ای از این می باشد که به کار های بد روی می آورد.
  • در این میان اگر زنی در رویای خود دید که سوگلی در حرم است بدین معنا می باشد که بقیه او را دوست دارند و از هم نشین شدن با او لذت می برند.

ابراهیم کرمانی

این معبر اسلامی تنها یک معنا برای خواب ضریح دارد و بیان کرده است که اگر فردی در رویای خود ببیند که به زیارت ضریح می رود بدین معنا است که در زندگی خود امنیت دارد.

معنی خواب ضریح

تعبیر خواب زیارتگاه

برخی از معبران نیز تعبیر خواب زیارتگاه را مورد بررسی قرار داده اند. در واقع دیدن زیارتگاه در رویا می تواند نشانه ای از این باشد که حاجتی در دل شما قرار دارد و شما می توانید با رفتن به زیارت اهل بیت و بزرگان به آن چه که دوست دارید برسید.

تعبیر خواب ضریح از خواب های خاصی می باشد که ممکن است دیده باشید. حال که با این خواب و معنای آن آشنا شدید اگر از این مطلب رضایت داشتید می توانید در ادامه تعبیر خواب زیارت و تعبیر خواب نماز را نیز مشاهده کنید و برای این کار کافی است تا بر روی لینک های داده شده کلیک کنید تا به صفحات مربوطه وارد شوید و مطالب را بخوانید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *