دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بایدها و نبایدهای پوشیدن و خرید لباس زیر زنانه

  • فرهاد هاشمی
  • ۹ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

بدن و پوست حساس زنان در مقایسه با مردان نیاز به مراقبت بیشتری دارد. باید بدانید که هرفشار عصبی و کوچکترین ناراحتی‌ می‌تواند باعث بروز بیماری شود. ذهن با بدن در ارتباط مستقیم است. اگر می‌خواهید دلیلش را بدانید کمی بیشتر فکر کنید. چیزی در مورد دردهای روان تنی شنیده‌اید؟ دردهای روان تنی به جز موارد ژنتیکی شامل تمام دردها می‌شوند. باید به این مسئله واقف باشید که جدا از پوشیدن یک لباس خوب ابتدا نیاز دارید لباس ذهنتان را تعویض کنید. بدنی سالم حاصل روان سلامت است. پس از آن می‌توانید مسائل دیگر را در نظر بگیرید. امروز قصد داریم کمی بیشتر در مورد حساسیت‌های بدن بانوان با شما صحبت کنیم تا بهترین لباس‌ها را برای خود انتخاب کنید.

بایدها و نبایدهای پوشیدن و خرید لباس زیر زنانه

به دلیل حساسیت بالای پوست از یک برند معتبر خرید کنید

اولین و بهترین کاری که باید انجام دهید خرید از برندهای معتبر است. هرکسی میزان حساسیت بدن خود را به خوبی می‌داند. با توجه به حد توان خود در مقابله با بیماری‌های مختلف و همچنین انجام چکاپ پیشنهاد اول ما به شما انتخاب و خرید از برندی است که بتوانید به آن اطمینان کنید. نمایندگی و فروشگاه لین برای فروش محصولات و لباس زیر زنانه مانند سوتین در ایران است. این برند آلمانی با استفاده از پارچه مناسب و ضد حساسیت محصولاتی را برای مشتریان خود تولید می‌کند که بیشترین میزان از رضایتمندی را در میان خریداران داشته باشد. اگر با این فکر که کسی بدنتان را نمی‌بیند کم قیمت‌ترین لباس زیر را برای خود انتخاب کنید ظلم بزرگی در حق بدنتان کرده‌اید. آسیب‌های وارده از لباس زیر بی‌کیفیت یا آلوده ممکن است تا سالهای طولانی گریبانتان را بگیرد.

رنگ‌های جدید را امتحان کنید

بایدها و نبایدهای پوشیدن و خرید لباس زیر زنانه

ما این را در اولویت قرار می‌دهیم. انتخاب رنگ‌های جدید و جسورانه یک باید است. دلیل چنین چیزی بعد روانی آن است. اگر کمی به اطرافتان نگاه کنید و کمی با دقت‌تر نگاه کنید متوجه می‌شوید که رنگ‌ها چه تاثیری روی شما و یا اطرافیانتان دارند. اگر دقت کنید می‌بینید لوگو و طراحی رستوران و فست فود‌ها به رنگ نارنجی، زرد و قرمز است. اکثر فروشگاه‌های لباس مانکن‌های خود را با لباس‌های رنگی و چشمگیر داخل ویترین قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند تا ویترینی متفاوت بسازند. در فروشگاه‌های لباس زیر سوتین زنانه با رنگ صورتی از اولویت‌های ویترین است و به نوعی این کار همانند سازی با برند ویکتوریا سیکرت است و یکی از بهترین روش‌های بازاریابی. هنگام خرید انواع سوتین مجلسی یا فانتزی، مدل‌های اسفنجی یا جک دار یا هر مدلی که به آن علاقه دارید را با رنگی جسورانه امتحان کنید. رنگ‌ها انرژی خود را به بدن شما می‌دهند. اگر توجه کرده باشید در روزهایی که لباسی خوش رنگ به تن دارید و از خانه خارج می‌شوید احساس مثبت شما افزایش خواهد یافت. این همان تاثیر مستقیم رنگ روی ناخودآگاه ذهن است. این تاثیر را از لباس زیر خود شروع کنید.

مدل‌های جدید را امتحان کنید

تنوع به خلاقیت یک روش عالی برای ایجاد حسی مثبت است. خلاقیت به خرج دهید. اگر همیشه مدل‌های ساده و بدون طرح را انتخاب می‌کردید اکنون متفاوت عمل کنید. از دانتل و تور استفاده کنید. مدل‌های بندی از مدل‌های پرطرفدار برای تابستان هستند. نیم‌تنه‌ها باعث گرم شدن بدن می‌شوند . برای این فصل مناسب نیستند. هرچه بیشتر پوشش بالاتنه خود را کوچک و محدود کنید گرمای تابستان کمتر شما را اذیت خواهد کرد. اگر برای استخر به دنبال یک مایو می‌گردید مدلی را انتخاب کنید که در صورت آفتاب سوختگی حالت یکدست رنگ بدنتان از بین نرود و دو رنگ بودن پوستتان بیش از اندازه به چشم نیاید.

به دنبال راحتی بیشتر باشید

تا حد امکان برای این روزهای گرم راحتی را اولویت قرار دهید. مهم نیست دیگران چه فکری در مورد شما می‌کنند. به این فکر کنید هر آدمی که در خیابان از کنار شما رد می‌شود تنها همین یک بار شما را می‌بینید پس به قضاوت دیگران توجهی نکنید. شرایط و فیزیک بدنی زنان ایجاب می‌کند از سوتین استفاده کنند و بعضی از خانم‌ها این مسئله را بسیار سخت می‌گیرند. بالا نگه داشتن سینه‌ها مهم است اما بستن آن و ایجاد فشار یک روش غلط برای بالا نگه داشتن آن است. اگر هر روز برای رفتن به محل کار از خانه خارج می‌شوید یک سوتین نخی بخرید که هم پوستتان به راحتی هوا بخورد و هم احساس راحتی بیشتری در طول روز داشته باشید.

سلامت خود را در اولویت قرار دهید

این که بدنی سالم داشته باشید می‌تواند دلیل خوبی برای آرامش روانی شما باشد و بلعکس. آرامش روانی شما در گرو داشتن بدنی سالم است. تاکید ما تا اینجا بر استفاده از مدل‌های ساده و پارچه‌ها خنک بوده. همچنین تاکید کردیم راحتی خودتان را اولویت قرار دهید اما منظور ما از سلامت دوری از محصولات آسیب‌زا است. بعضی از لباس‌های زیر موجب آسیب و سایش روی پوست می‌شود. شاید تنها دلیلی این مشکل جنس محصول نباشد و پوست شما به بعضی از انواع پارچه حساسیت نشان دهد. نکته مهم استفاده از محصولاتی است که بدنتان را در بهترین حالت خود حفظ می‌کنند.

پس از ۶ ماه لباس زیر خود را دور بیندازید

بایدها و نبایدهای پوشیدن و خرید لباس زیر زنانه

این مسئله را جدی بگیرید. لباس زیر هم مانند تمامی لباس‌ها تاریخ انقضا دارد و حتی اگر پاره یا آسیب دیده به نظر نرسد ملزم به دور انداختن آن هستید. به هزینه مجدد آن فکر نکنید و تنها به جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری‌های مضر فکر کنید. این وحشتناک است که استفاده از لباس زیر شما پس از مدتی می‌تواند به دلیل از هم گسستگی تار و پود مقدار بیشتری از آلودگی‌ها را درون تارهای خود نگه دارد و باعث ایجاد بیماری شود. بیماری‌های قارچی واژینال از انواع این مشکلات هستند که یکی از دلایل آن استفاده بیش از اندازه از یک لباس زیر است.

اجازه تنفس به بدنتان بدهید

ما مخالف پوشیدن لباس زیر تنگ هستیم. نباید فشاری به پوست وارد شود. هر اعمال فشاری با واکنشی روبرو است که شاید در ابتدا آن را متوجه نشوید اما به مرور زمان متوجه بروز مشکلات درون بدنتان خواهید شد. تا حد امکان لباس‌های زیر خود را با سایز مناسب انتخاب کنید و همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از سیلک (پلاستیک) یکی از مضرترین انتخاب‌هایی است که برای لباس زیر خواهید داشت. پلاستیک باعث ایجاد حساسیت و احساس سوزش می‌شود. بهترین جنس برای لباس زیر نخ و پنبه است که کمترین میزان حساسیت را ایجاد می‌کند. به همین دلیل در لباس نوزادان از این جنس پارچه استفاده می‌شود.

 

ما تمام نکات کاربردی و لازم را گفتیم. با توجه به این موارد در حفظ سلامت خود کوشا باشید و تلاش کنید تا حد امکان اولویت اول خودتان باشید. با این روش بدنتان را در بهترین شرایط نگه می‌دارید.

نویسنده: سارااقبالی

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *