دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های زیبا و متفاوت طراحی ناخن ۲۰۱۵

  • پرستو محمدی
  • ۵ شهریور ۱۳۹۴
  • ۰

همه ی خانم ها برای تکمیل جذابیت خود به دنبال مدل های طراحی ناخن ۲۰۱۵ هستند طراحی ناخن های زیبا و متنوع را در این مقاله مشاهده خواهید کرد که شامل طراحی ناخن دخترانه، طراحی ناخن مجلسی ، طراحی ناخن با نگین و حتی طراحی های خاص و عجیب است.

یکی از جذاب ترین کار ها برای دختر خانم ها و خانم های با سلیقه آرایش ناخن هاست. همه دوست دارند ناخن هایشان با جدید ترین متد های روز میکاپ شود از این رو بسته به نیاز شما ما در این مقاله بیش از بیست مدل عکس از دیزاین ناخن ۲۰۱۵ آورده ایم تا شما مطابق میلتان با مد روز پیش بروید و زیبایی را به دستانتان هدیه کنید

مدل های زیبا و متنوع از طراحی ناخن ۲۰۱۵ :

همه ی خانم ها علاقه دارند با زیبایی دست ها و ناخن هایشان به جذابیت خودشان بیافزایند و معمولا این کار با مانیکور کردن ناخن ها و لاک زدن و طراحی ناخن انجام می شود. بهتر است قبل از لاک زدن و طراحی ناخن ناخن هایتان را مانیکور کنید تا فرم ناخن هایتان زیبا و جذاب شود و بعد از لاک پایه استفاده کنید.
دیزاین ناخن ها استعداد و خلاقیت می خواهد که در این امر خلاقیت بیشترین تاثیر را در زیبایی طرح دارد. با کمی تمرین می توانید بهترین مدل ها را برای خود دیزاین کنید. برای اینکه در کاری موفق شوید حتما باید نمونه های از پیش تعین شده ی آن را ببینید تا ذهنتان نسبت به خلاقیت در آن زمینه آماده شود از این رو ما بیست مدل دیزاین ناخن ۲۰۱۵ را برایتان در این مقاله قرار داده ایم تا شما با مد روز آشنا شوید و ایده های خلاقانه ای در ذهنتان جرقه بزند.

مدل هایی از طرح ناخن جدید ، اسپرت و دخترانه :

طراحی ناخن اسپرت

طراحی ناخن اسپرت

طراحی ناخن ساده و شیک طراحی ناخن 2015 طراحی ناخن 2015 طراحی ناخن دخترانه و زیبا طراحی ناخن 2015 طراحی ناخن 2015طراحی ناخن اسپرت طراحی ناخن 2015 طراحی ناخن دخترانه و زیبا طراحی ناخن دخترانه سفید و قرمز طراحی ناخن مجلسی و زیبا

مدل زیر نمونه ای از طراحی ناخن با آب است

طراحی ناخن با آب

  •  آرون گروپس

در زیر عکس هایی از مدل های زیبای طراحی ناخن با نگین را مشاهده خواهید کرد :

طراحی ناخن مجلسی و زیبا طراحی ناخن مجلسی و زیبا

مدل های جذاب و دوست داشتنی از طراحی ناخن متفاوت و عجیب :

طراحی ناخن عیجب و متفاوتطراحی ناخن متفاوت

با شیک ترین و متفاوت ترین مدل های طراحی ناخن ۲۰۱۵ آشنا شدید امیدواریم عکس ها و مطالب این مقاله مورد پسندتان واقع شده باشد در صورت تمایل برای مشاهده بیست عکس زیبا از طراحی ناخن جدید کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *