دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۲۰ مدل طراحی ناخن جدید و شیک برای خانم های مد گرا

  • پرستو محمدی
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

بیش از ۲۰ عکس زیبا با خلاقیت های جدید برای طراحی هر چه بهتر و به روز تر طراحی ناخن. مدل طراحی ناخن دخترانه ، دیزاین با نگین، آرایش ناخن به طرح گل و… همراه با توضیحات کامل.

دست ها نقش بسیار مهمی بر اعتماد به نفس و زیبایی دارند و ناخن ها در زیبایی دستها نقش دارند. آراستن ناخن ها باعث زیبایی هرچه بیشتر و جذابیت برای خانم هاست. سو هان کشیدن و نظم بخشیدن به ناخن ها و لاک زدن و طراحی ناخن از جمله کار هایی ست که میتوان برای زیباسازی دستها انجام داد.

جدید ترین عکس های مدل طراحی ناخن :

طراحی ناخن یکی از فعالیت هایی ست که بیشتر خانم ها بهش علاقه دارند و می توانند با تمرین و تمرکز بهترین طراحی ها را برای ناخن های خود بیافرینند. آشنایی با مدل طراحی ناخن تاثیر زیادی روی خلاقیت شما برای طراحی بهتر دارد.

برای اوایل کار بهتر است از طراحی های ساده شروع کرد و بعد به سراغ طراحی های ظریف تر رفت. برای اینکه طراحی خوبی داشته باشید ابتدا باید روش صحیح لاک زدن را بدانید تا بتوانید زیر کار مناسبی برای آرایش ناخن خود فراحم کنید. برای صاف شدن لاک و مرتب بودن آن باید ابتدا میانه ی ناخن را به سمت بالا لاک بزنید بعد کناره ها را لاک بزنید. بهتر است از دوبار لاک بزنید زیرا لاک زدن اولی به عنوان پایه و لاک دوم به عنوان رنگ اصلی عمل می کند. بین هر بار لاک زدن باید حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا لاک اول به خوبی خشک شود.

اگر نمی خواهید ناخن را طراحی کنید روی لاک برق ناخن بزنید تا از لب پر شدن لاک جلوگیری کند و جذابیت لاک را دو برابر کند. برای طراحی ناخن ها باید حوصله به خرج داد و اصولی ناخن ها را طراحی کرد در زیر چند نمونه ی جذاب از طراحی ناخن در اختیار شما قرار گرفته که می توانید با استفاده از ایده های انها ناخن های زیبایی را برای خود بیافرینید.

مدل طراحی ناخن

مدل طراحی ساده ناخن

متفاوت ترین طراحی ناخن

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل طراحی ناخن

مدل طراحی ناخن دخترانه

طراحی ساده ناخن ها

طراحی ناخن

عکس هایی از طراحی ناخن با نگین

طراحی ناخن با نگین

طراحی ناخن ساده

طراحی ناخن با طرح های اسپرت و دخترانه:

مدل طراحی ناخن

مدل طراحی ناخن ها به شکل قلب

طراحی ناخن

طراحی ناخن ساده

مدل های متفاوت طراحی ناخن

زیباترین طراحی های ناخن با طرح گل :

مدل طراحی ناخن

طراحی ناخن با طرح گل
طراحی ساده ناخن

   طراحی ناخن با آب:

طراحی ناخن

امیدواریم با ایده گرفتن از عکس های مدل طراحی ناخن، شما بتوانید بیشتر به زیبایی دستان خود اهمیت بدهید و ضمن آرایش ناخنها به فکر سلامت آنها نیز باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *