دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری و گزارشگر تلویزیون

  • محدثه خاکشور
  • ۹ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

در این مطلب آرگا قصد دارد بیوگرافی محمد حسین میثاقی مجری جوان و خوش قیافه کشورمان را که از محبوبیت و شهرت خوبی برخوردار است را برای شما علاقمندان فوتبال و ورزش به قلم بکشد.

محمدحسین میثاقی از جمله مجری های مطرح و محبوب کشورمان است که گزارشگر نیز بوده و میزان بالایی از این محبوبیت و شهرت او به حضورش در برنامه ورزشی ۹۰ باز می گردد. او در سال ۱۳۹۴ به عنوان بهترین گزارشگر از نظر مردم شناخته شد. البته که او پیش از اجرا در برنامه های ورزشی، به عنوان گزارشگر به شهرهای گوناگون می رفت, اما بعد از به مجری گری روی آورده و بیشتر در این زمینه فعالیت نمود. در این مطلب به بیوگرافی محمدحسین میثاق این مجری و گزارشگر جوان و موفق خواهیم پرداخت.

آشنایی با زندگینامه محمدحسین میثاقی مجری و گزارشگر محبوب

بیوگرافی محمدحسین میثاق مجری خوش چهره و موفق

محمدحسین میثاقی در چهاردهم مهرماه سال ۱۳۶۵ در کرج و در خانواده ای ۸ نفره (کوچکترین فرزند خانواده) متولد شد. او مجری، گزارشگر و البته تهیه کننده می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز نمود. وی دارای ۱۶۹ سانتی متر قد است که به دلیل اجرای منحصر به فردش مجری های موفق ورزشی ایران محسوب می شود. او کارشناسی ارشد خود را در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه رازی کرمانشاه اخذ کرد و به خاطر تنها ۱ اشتباه در ثبت نمودن کد رشته موجب گردید تا وی در عوض مکانیک همدان، ریاضیات کاربردی کرمانشاه پذیرفته شود. و در همین رشته نیز تحصیل نماید.

بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری موفق برنامه های ورزشی

آشنایی با زندگینامه محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال 120

بیوگرافی محمدحسین میثاقی و مرور زندگی شخصی و حرفه ای وی

از شروع فعالیت تا به شهرت رسیدن

محمدحسین میثاقی در کنار تحصیل در دانشگاه، در آزمون دوبلوری صدا و سیمای مرکز کرمانشاه شرکت و قبول گردید. او کار گویندگی خود را با رادیو کرمانشاه شروع و بعد به تیم اجتماعی «شیرین فراز» کرمانشاه پیوست. پس از اینکه تیم به لیگ برتر صعود نمود، مسیر جدیدی برای گزارشگری بازی و حاشیه های رقابت های این تیم توسط او و ارسال به شبکه سه مهیا شد. بر همین اساس شبکه ۳ از او دعوت نمودند تا پس از پایان تحصیلات برای همکاری به آنها بپیوندد. همین طور هم شد, میثاقی بعد از پایان شدن تحصیلات به صدا و سیما در تهران رفت و در آزمون گزارشگری فوتبال شرکت نمود. و با دعوت عادل فردوسی پور مجری دوست داشتنی و فوق العاده محبوب ورزشی از وی برای همکاری دعوت نمود و به این صورت محمدحسین میثاقی در سال ۱۳۸۷ به برنامه ۹۰ ملحق شد.

  •  آرون گروپس

آشنایی با بیوگرافی محمدحسین میثاقی و همسر و پسرش سام

پس از اینکه محمدحسین میثاقی به برنامه ۹۰ وارد شد؛ دو آیتم ورزشی به نام های «تقویم نود» و «ایران نود» را تهیه نمود. وی چندین سال به شهرهای گوناگون برای گزارشگری سفر می کرد ولی پس از کمی فعالیت گزارشگری خود را کمرنگ و قطع کرده و بیش تر به اجرا در برنامه های ورزشی روی آورد. به این صورت که در کنار حضور در برنامه ۹۰، مجری سری ۳ برنامه فوتبالی ۱۲۰ در شبکه ورزش نیز بود. همچنین او در این زمان در تولید محتوای برنامه ۱۲۰ هم فعالیت داشت.

بیوگرافی محمدحسین میثاقی و مرور زندگی شخصی و حرفه ای او

محمدحسین میثاقی در برنامه «هزار داستان» در شبکه نسیم به عنوان مجری و در برنامه ورزشی رکورد به عنوان مجری و تهیه کننده به فعالیت مشغول شد. در دوره هایی از مسابقات جام جهانی و جام ملت های اروپا میثاقی به عنوان مجری و گزارشگر دوم حضور داشت. در سال ۲۰۱۴ در نقش گزارشگر به مسابقات آسیایی و در سال ۲۰۱۵ بعنوان گزارشگر جام ملت های آسیا از سوی صدا و سیما فرستاده گردید. همچنین وی در ویژه برنامه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در کنار رضا جاودانی و عادل فردوسی پور به عنوان مجری فعالیت داشت.

او در جام جهانی سال ۲۰۱۸ به عنوان خبرنگار از سوی صدا و سیما به روسیه اعزام شد که باید گزارش و خبر به صورت زنده از حال و هوای مسابقات انجام می داد. از دیگر فعالیت های او می توان به مجری برنامه آسیا ۲۰۱۹ ویژه جام ملت های آسیا بودن و نیز حضور در اولین فصل برنامه مسابقه بزرگ کشف استعدادهای فوتبال از شبکه ۳ اشاره داشت. فعالیت متفاوت او مجری قرعه کشی جدول زمانبندی فیلم ها در فستیوال فیلم فجر است.

آشنایی با بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری فعال و جوان

بیوگرافی محمدحسین میثاقی و مرور زندگی شخصی و حرفه ای وی

فعالیت غیر ورزشی

میثاقی در دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد کرج به عنوان استاد فعالیت دارد که در رابطه با تدریس خود چنین بیان می دارد:

«کلاس های من کرکر خنده است و خیلی خوش می گذرد, اما نمی دانم چرا آخر ترم بیشتر بچه ها می افتند»

زندگینامه محمدحسین میثاقی و ماجرای اختلاف او عادل فردوسی پور

زندگینامه محمدحسین میثاقی تهیه کننده و مجری برنامه های ورزشی

بازیکن مورد علاقه و دیگر علاقمندی ها

  • آقای میثاقی از زمان کودکی فوتبال را دوست داشت و برعکس برادر و خواهرهایش زیاد درس را دوست نداشت، که البته پدر وی با فعالیت او در زمینه ورزش و فوتبال مخالف بود.
  • محمدحسین میثاقی مدتی بازیکن فوتسال بوده است.
  • وی به مطالعه علاقه زیادی دارد.
  • از دیگر تفریحات او دیدن فیلم خوب می باشد.
  • او طرفدار تیم استقلال می باشد و بازیکن محبوبش نیز مارادونا است. در میان بازیکنان فوتبال ایرانی به علی دایی، علی منصوریان، خداداد عزیزی و عابدزاده (پدر) علاقه دارد.
  • غذاهای مورد علاقه اش قرمه سبزی، ماکارونی و ته دیگ آن است و از میان نوشیدنی ها چای و خرما می باشد.

آشنایی با زندگینامه محمدحسین میثاقی مجری برنماه فوتبال 120

زندگینامه محمدحسین میثاقی مچری و گزارشگر ورزشی

آشنایی با بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری جوان و موفق

زندگینامه محمدحسین میثاقی و ماجرای اختلاف او عادل فردوسی پور

حاشیه خیانت به فردوسی پور

همان طور که گفته شد محمدحسین میثاقی فعالیت خود را حضور در برنامه نود آغاز نمود و اما اخیرا که عادل فردوسی پور از برنامه نود کنار گذاشته شد, عده ای از طرفداران عادل فردوسی پور اتهام خیانت به استادش را به او نسبت دادند. در شهریور ۱۳۹۷ با حضور در برنامه ۹۰ به عنوان مجری، شایعه های این چنینی شدت گرفت که بر همین اساس او در مصاحبه اش با روزنامه شهروند بیان کرد:

«مگر می شود آدم با رفیق و همکار و استاد خودش که سالهای زیادی است با او کار و زندگی کرده است, قطع همکاری کند و از او جدا شود؟ بارها و بارها از نقشی که عادل فردوسی پور و حمایت هایش در زندگی من داشته, صحبت کردم. به هیچ وجه از برنامه نود جدا نشده ام منتهی به خاطر مشغله کاری دیگر نمی توانم مثل گذشته برای گزارش های مختلف کار کنم. ما همه خانواده نود هستیم و امکان ندارد که این برنامه را ترک کنیم. الان هم به خاطر اینکه مشغله کاری ام زیادتر شده فقط زمان حضورم در نود کمتر شده است. وگرنه همان طور که گفتم مگر می شود از کسی که آنقدر با او رفاقت دارم و قبولش دارم جدا شوم؟ کاری به شایعات ندارم, همانطور که می دانید من مجری برنامه فوتبال ۱۲۰ هم هستم که تهیه کننده اش آقای فردوسی پور است. پس ارتباط من با ایشان مثل گذشته است و چیزی تغییر نکرده است.»

و اما بعد از اوج گرفتن اختلاف میان عادل فردوسی پور و علی فروغی در پایان سال ۱۳۹۷، برنامه ۹۰ از آنتن پخش شبکه ۳ حذف گردید و برنامه فوتبال برتر که مجری آن محمد حسین میثاقی با تغییرات ساعتی به گونه ای شبیه آیتم های برنامه ۹۰ پخش شده و جایگزین آن گردید. تعویض محمدحسین میثاقی با حمید محمدی به عنوان مجری برنامه ۱۲۰ که تهیه کننده آن عادل فردوسی پور مجری دوست داشتنی مردمی، به نوعی تاییدی بر قطع رابطه این دو مجری یعنی میثاقی و فردوسی پور بود.

آشنایی با بیوگرافی محمدحسین میثاقی مجری جوان و محبوب

آشنایی با بیوگرافی محمدحسین میثاقی و همسر و پسرش سام

زندگی شخصی و ازدواج

در بیوگرافی محمدحسین میثاقی می خوانید که وی متاهل است. حاصل این ازدواج فرزند پسری به اسم سام می باشد. به گفته وی همسر وی نیز از علاقمندان به فوتبال است که با یکدیگر فوتبال تماشا می کنند.

آشنایی با زندگینامه محمدحسین میثاقی مجری و گزارشگر مطرح کشورمان

آشنایی با زندگینامه محمدحسین میثاقی مجری برنماه فوتبال 120

مروری بر فعالیت محمدحسین میثاقی

وی در برنامه ۳ ستاره سال ۱۳۹۴ با آرای حدودا ۵۸۰ هزاری موفق شد تا به عنوان برترین گزارشگر این سال، تندیس مردمی ۳ ستاره را از نظر مردم کسب کند. در ادامه بیوگرافی محمدحسین میثاقی با فعالیت های او در حوزه گزارشگری و اجرا بیشتر آشنا می شوید.

زندگینامه محمدحسین میثاقی و ماجرای اختلاف او عادل فردوسی پور

گزارشگری

  • صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از شبکه استانی زاگرس در سال های۱۳۸۶-۸۷
  • برنامه ریو ۲۰۱۶ از شبکه ۳ در سال ۱۳۹۵
  • برنامه آسیا ۲۰۱۵ از شبکه ۳ در سال ۱۳۹۳
  • برنامه ۹۰ از شبکه ۳ در سال های ۱۳۸۸-۹۷
  • برنامه بیست هجده از شبکه ۳ در سال ۱۳۹۷

مجری

  • برنامه جام چهاردهم از شبکه ۳ در سال ۱۳۹۱
  • برنامه بیست چهارده از شبکه ۳ در سال ۱۳۹۳
  • برنامه آقای گزارشگر از شبکه ۳ در سال های ۱۳۹۴-۹۶
  • برنامه فوتبال ۱۲۰ از شبکه ورزش در سال ۱۳۹۴-۹۷
  • برنامه فصل داغ فوتبال از شبکه ورزش در سال ۱۳۹۵
  • برنامه هزار داستان از شبکه نسیم در سال ۱۳۹۶
  • برنامه رکورد از شبکه ۳ در سال ۱۳۹۶-۹۸ (هم مجری و هم تهیه کننده)
  • برنامه اکنون فوتبال برتر از شبکه ۳ در سال ۱۳۹۷
  • برنامه آسیا ۲۰۱۹ از شبکه ۳ در سال ۱۳۹۷
  • برنامه ستاره ساز از شبکه ۳ در سال ۱۳۹۸
  • برنامه یورو ۲۰۲۰ از شبکه ۳ و شبکه ورزش در سال ۱۴۰۰

زندگینامه محمدحسین میثاقی مچری و گزارشگر ورزشی

بیوگرافی محمدحسین میثاقی و مرور زندگی شخصی و حرفه ای وی

آشنایی با محمدحسین میثاقی مجری و گزارشگر خوش قیافه ایرانی

زندگینامه محمدحسین میثاقی تهیه کننده و مجری برنامه های ورزشی

آشنایی با بیوگرافی محمدحسین میثاقی

از اینکه تا انتهای مطلب بیوگرافی محمدحسین میثاقی همراه ما بودید از شما قدردان و متشکریم. امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *