دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی خداداد عزیزی آشنایی با زندگی حماسه ساز ملبورن

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

در اینجا می توانید بیوگرافی خداداد عزیزی بازیکن بازنشسته و مربی فعلی فوتبال ایران به همراه تصاویر جدید و منتشر شده وی را ببینید.

خداداد عزیزی فوتبالیست سابق و مطرح کشورمان در ۱ تیر ۱۳۵۰ در شهر فریمان به دنیا آمده است. وی هم اکنون یکی از داوران برنامه فوتبالی ستاره ساز  می باشد، در ادامه بیوگرافی خداداد عزیزی را مرور می کنیم.

بیوگرافی خداداد عزیزی به همراه تصاویر جدید وی

خداداد عزیزی که به غزال تیزپای آسیا نیز مشهور است ، هم اکنون ۴۸ سال دارد و متولد روستای چشمه ایلخی واقع در شهرستان فریمان یکی از شهرهای استان خراسان رضوی می باشد.. خانواده اش زمانی که او شش ساله بود به مشهد مهاجرت کردند، آنها در محله گلشهر (شهید آوینی) مشهد زندگی می کردند. مادر خداداد در سال ۱۳۶۹ به دلیل ابتلا به بیماری سرطان و عدم توانایی مالی برای درمان این بیماری فوت کرد.

بیوگرافی خواندنی خداداد عزیزی

خداداد از کودکی فوتبال بازی می کرد و در سن ۱۱ سالگی به همراه برادرش برای تامین هزینه های زندگی شان به کار بنایی می پرداختند. وی در دوران دبیرستان به خاطر توهین به دبیر ورزش از دبیرستان حاج تقی آقا بزرگ اخراج شد و سپس با کمک برادر جهانگیر زنده دل، مدیر باشگاه ابومسلم توانست در دبیرستان امیرکبیر ثبت نام کند.

بیوگرافی خداداد عزیزی

وی از مجموع ۴۷ بازی ملی که برای تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داده است، موفق به زدن ۱۱ گل ملی شده و همچنین در سال ۱۹۹۶ توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن برتر سال انتخاب شد و در همان سال موفق شد تا عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن  جام ملت های آسیا را از آن خود نماید، ضمن اینکه وی نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه داشت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی متفاوت خداداد عزیزی

خداداد عزیزی در بازی ایران با استرالیا در یک ماراتن طولانی، موفق به گلزنی برای تیم ملی فوتبال کشورمان شد و از آن زمان به بعد با لقب غزال تیزپای آسیا معرفی شد. این بازی که در ۸ آذر ۱۳۷۶ انجام گرفت علی رغم اینکه با نتیجه مساوی ۲-۲ پایان یافت اما موجب صعود تیم ملی ایران به جام جهانی شد و تبدیل به خاطره شیرین و ماندگاری شد که مردم ایران را بسیار خوشحال کرد که در آن زمان، اغلب شهرهای ایران برای کسب این موفقیت و پیروزی ارزشمند به شادی و پایکوبی پرداختند.

بیوگرافی جالب خداداد عزیزی

فوتبال حرفه ای عزیزی با تیم ابومسلم آغاز شد. او در سال ۱۳۷۱ برای گذراندن دوران سربازی اش به تیم فتح تهران پیوست و در سال ۱۳۷۴ نیز به تیم باشگاهی بهمن رفت، سپس در سال ۱۳۷۵ به عنوان بازیکن کمکی برای تیم پرسپولیس تهران در جام باشگاه های آسیا بازی کرد. درخشش خداداد در ترکیب تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا ۱۹۹۶ و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات، همچنین عنوان بهترین بازیکن سال کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب شد تا به تیم فوتبال کلن در دسته اول بوندس لیگا آلمان بپیوندد.

بیوگرافی و تصاویر خداداد عزیزی

در بیوگرافی خداداد عزیزی آمده است، وی در سال ۱۹۹۷ به تیم منتخب آسیا دعوت شد تا مقابل تیم منتخب جهان بازی کند. اگر چه در این رقابت، منتخب آسیا با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد، اما عزیزی توانست یکی از گل های تیم منتخب آسیا را به ثمر برساند.

زندگی نامه جالب خداداد عزیزی

خداداد عزیزی تا سال ۲۰۰۰ در تیم باشگاهی کلن آلمان بازی می کرد. بعد از آن برای یک فصل به تیم سن خوزه ارث کوئیکز در ام ال اس لیگ حرفه ای فوتبال آمریکای شمالی پیوست و یک فصل را نیز در لیگ امارات و برای تیم النصر بازی کرد، سپس در سال ۱۳۸۰ به کشورش ایران بازگشت و با تیم پاس تهران قرارداد بست. اختلاف وی با میروسلاو بلاژویج سرمربی وقت تیم ملی موجب شد تا از ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ کنار گذاشته شود.

بیوگرافی و زندگینامه خداداد عزیزی

اما وی در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ در ترکیب تیم ملی برای چند مسابقه به میدان رفت که در بازی سرنوشت ساز ایران و قطر موفق به زدن گل پیروزی برای تیم ملی کشورمان شد.

بیوگرافی خداداد عزیزی

در سال ۱۳۸۴ به تیم دسته اولی عقاب پیوست و در نیم فصل دوم لیگ ۸۵-۸۴ برای تیم راه آهن بازی کرد و با همین تیم هم از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد.

بیوگرافی از خداداد عزیزی

وی بعد از خداحافظی اش از فوتبال به عنوان رئیس سازمان فوتبال در تیم باشگاهی ابومسلم خراسان انتخاب شد، بعد از آن هدایت تیم را در مقام مربیگری و بعد از آن سرمربیگری تیم بر عهده گرفت؛ اختلافات زیاد خداداد با مدیران باشگاه و کسب نتایج ضعیف، همچنین صراحت لهجه وی باعث شد تا در اوایل لیگ ۸۶ از سرمربیگری تیم اخراج شود. یکی از اقدامات عجیبی که خداداد در دوران سرمربیگری خود انجام داد، بیرون آوردن یکی از بازیکنان از ترکیب بازی و ده نفره کردن تیم بود.

بیوگرافی خداداد عزیزی

خداداد در اولین دوره المپیاد ایرانیان، دوباره به زمین چمن برگشت و به عنوان کاپیتان تیم استان خراسان رضوی برای این تیم بازی کرد. وی پس از مدتی در مقام مدیر فنی تیم دسته اولی پیام خراسان قرار گرفت و موفق شد تا این تیم را به لیگ برتر آورد. وی در اوایل شروع فصل ۸۸-۸۷ مربیگری این تیم را برعهده داشت، اما به دلیل مشکلات مالی از فعالیتش در این تیم کناره گیری کرد.

بیوگرافی خداداد عزیزی

خداداد عزیزی مانند اغلب ورزشکاران و هنرمندان سرشناس در کنار حرفه اصلی خود، فعالیت اقتصادی دیگری هم دارد. به گفته دوستانش او از مغز اقتصادی خوبی برخوردار بوده و پروژه های را در زمینه ساخت و ساز در دست داشته است. در بیوگرافی هایی که از وی منتشر شده، آمده است، وی صاحب یک گالری طلا فروشی در خیابان کریم خان است و در حوزه پوشاک ورزشی نیز سرمایگذاری کرده و صاحب یک برند پوشاک ورزشی می باشد.

بیوگرافی خداداد عزیزی

خداداد عزیزی سالهاست ازدواج کرده و ثمره آن دو فرزند دختر و پسر به نام های فاطمه و امیرحسین می باشد. وی در زندگی اش هیچ حسرتی ندارد و می گوید؛ “در این دنیا هیچ آرزویی ندارم، خدا لطف کرده و همه چیز به من داده است، همه رویاهایم محقق شده و هیچ چیز دیگری نمی خواهم. فقط یک آرزو برایم حسرت شد؛ اینکه وقتی اوضاع خوب شد کاش مادرم بود. روزهای خوب را می دید. روزهای خوش مان را می دید. روزهایی که شناخته شدیم و شرایط مان به طور کلی تغییر کرد.”

زندگینامه جدید خداداد عزیزی

مدتی است که پخش برنامه ستاره ساز با اجرای محمدرضا احمدی و امیرعلی دانایی با موضوع کشف استعداد های فوتبال به منظور شناسایی ستاره های فوتبال ایران در سراسر کشور از شبکه سه سیما آغاز شده است که در این برنامه افراد مشهوری از جمله خداداد عزیزی، فیروز کریمی و مجتبی جباری به کارشناسی می پردازند.

زندگی نوشته خداداد عزیزی

اکنون که با بیوگرافی خداداد عزیزی سرمربی فعلی و فوتبالیست محبوب و مطرح کشورمان آشنا شدید، می توانید برخی تصاویر جدید گردآوری شده وی برای این مطلب را مشاهده کنید.

بیوگرافی خداداد عزیزی عکس جدید خداداد عزیزی

بیوگرافی خداداد عزیزی+عکس  فاطمه گودرزی و خداداد عزیزی در روسیه

بیوگرافی درباره خداداد عزیزی عکس خداداد عزیزی در جمع بازیگران زن مشهور

بیوگرافی جذاب خداداد عزیزی عکس قدیمی خداداد عزیزی در کنار دختر و پدرش

بیوگرافی خداداد عزیزی عکس و بیوگرافی خداداد عزیزی

بیوگرافی کامل خداداد عزیزی    عکس جالب خداداد عزیزی

بیوگرافی دیده نشده خداداد عزیزی عکس خداداد عزیزی در برنامه دورهمی  بیوگرافی خداداد عزیزی+عکسعکس و زندگینامه خداداد عزیزی

زندگینامه خداداد عزیزی علی کریمی و خداداد عزیزی

بیوگرافی خداداد عزیزی علی دایی و خداداد عزیزی

بیوگرافی جدید خداداد عزیزی رضا یزدانی و خداداد عزیزی

سرگذشت خداداد عزیزی

در پایان امیدواریم از خواندن بیوگرافی خداداد عزیزی فوتبالیست پر افتخار کشورمان لذت برده باشید، در صورت تمایل برای آشنایی با حواشی و اخبار پیرامون هنرمندان و ورزشکاران معروف و تماشای جدیدترین تصاویر آنها بر روی عکس بازیگران کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *