دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی محمد مهدی احمدی مدافع و وینگر چپ پرسپولیس

  • محدثه خاکشور
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

محمد مهدی احمدی بازیکن جوان متولد سال ۷۹ در تیم های غیر حرفه ای و حرفه ای متفاوتی بازی کرده است که اخیرا به تیم سرخ پوش پرسپولیس پیوست. در این مطلب با بیوگرافی محمد مهدی احمدی آشنا خواهید شد.

محمد مهدی احمدی در بیست و یکم دی ماه سال ۱۳۷۹ در ارندریان ملایر همدان به دنیا آمد، این فوتبالیست جوان با قد ۱۸۰ سانتی متری قابلیت بازی در پست های دفاع چپ و وینگر چپ را دارا می باشد. محمد مهدی بازیکن جوان استعدادی که توسط مجتبی حسینی کشف گردیده و به فوتبال ایران معرفی شد. و البته به واسطه ی همین کشف بود که در تیم نفت مسجد سلیمان حضور یافت. در ادامه این مطلب بیوگرافی محمد مهدی احمدی را مطالعه می کنید.

بیوگرافی محمد مهدی احمدی و گذری بر کارنامه حرفه ای او

محمد مهدی احمدی یکی دیگر از بازیکنانی است که به تازگی به تیم پرسپولیس افزوده شده است که حسابی این روزها جنجالی و در اولویت اخبار ورزشی قرار دارد. پس از نقل و انتقالات، تمدید و جایگزینی ها در حال حاضر لیست بازیکنان پرسپولیس شامل گئورگی ولسیانی، سیامک نعمتی، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، مبلاد سرلک، سروش رفیعی، علی نعمتی، امید عالیشاه، احمد گوهری، علیرضا ابراهیمی، مرتضی پور علی گنجی، سعید صادقی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، فرشاد فرجی، حامد پاکدل و دانیال اسماعیلی فر می باشد.

بیوگرافی محمد مهدی احمدی بازیکن دهه هفتادی پرسپولیس

آقای احمدی در حال حاضر در تیم سرخ پوش پرسپولیس در پست مدافع چپ بازی می نماید. در کارنامه حرفه ای وی به بازی او در تیم های ملی امید و تیم جوانان و ۲ فصل اخیر به بازی او در تیم نفت مسجد سلیمان لیگ برتر بر می خوریم. او در طی این مدت ۵۳ بار به زمین رفت که موفق شد تنها یک پاس گل در کارنامه خود ثبت نماید. قالب به ذکر است که او قبل از این در فوتبال پایه تهران بازی می کرده است. او به تازگی در ۲۲ ماه خرداد سال جاری با عقد قراردادی سه ساله به تیم پرسپولیس ایران پیوست.

زندگینامه محمد مهدی احمدی بازیکن ایرانی تازه به پرسپولیس پیوسته

بیوگرافی محمد مهدی احمدی بازیکن جوان و توانمند ایرانی

گذری بر کارنامه محمد مهدی احمدی

محمد مهدی در پست مدافع چپ و وینگر چپ بازی می کند. او سابقه ی بازی در باشگاه های غیر حرفه ای جوانان، آموزشگاه ایران مهر، پرسیان ایرانیان، احسان جوان کیوج و در باشگاه های حرفه ای شهدای کیوج (۲۰۱۹-۲۰۲۰)، نفت مسجد سلیمان (۲۰۲۰-۲۰۲۲)، تیم ملی زیر ۲۰ سال و تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران را دارا می باشد. او به تازگی در سال ۱۴۰۱ (۲۰۲۲) به تیم سرخ پوش پرسپولیس پیوست که به مدت سه سال با این تیم قرار داد بست.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی محمد مهدی احمدی و گذری بر کارنامه حرفه ای او

زندگینامه محمد مهدی احمدی فوتبالیست بااستعداد کشورمان

زندگینامه محمد مهدی احمدی بازیکن ایرانی تازه به پرسپولیس پیوسته

نظر محمد مهدی احمدی در رابطه با سرخ پوش شدنش

آقای محمد مهدی احمدی بعد از بستن قرارداد با تیم پرسپولیس موقع خارج شدن از ساختمان باشگاه تیم پرسپولیس در رابطه با پیوستن به تیم پرسپولیس بیان داشت:

«افتخار این را داشتم که پیراهن تیم بزرگ پرسپولیس را بپوشم و خدا را شکر می کنم. قرار دادم سه ساله است.»

همچنین او در جواب مساعد بودن روحیه اش جهت حاضر شدن در تیم پرسپولیس بیان داشت:

«بله صد در صد، تمام توانم را می گذارم تا امسال بهترین عملکردم را داشته باشم و بتوانم به باشگاه کمک کنم.»

سوال هایی از او در مورد موفق نبودن بازیکنان جوان و اینکه خود او تا چه اندازه به موفقیت و ترقی خویش در تیم پرسپولیس امید دارد، شد که وی در خطاب به آنها گفت:

«خدا رو شکر من خیلی آماده ام و با همه سختی هایی که وجود داشت آمدم و شرایط را می دانستم؛ می توانم به این باشگاه کمک کنم و باشگاه هم می تواند به پیشرفت من کمک کند.»

و در نهایت اینکه طبق خود ایشان پست تخصصی او دفاع چپ می باشد.

آشنایی با زندگینامه محمد مهدی احمدی بازیکن موفق و جوان کشورمان

آشنایی با بیوگرافی محمد مهدی احمدی بازیکن جوان ایرانی

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه آرگا بودید، بی نهایت متشکریم و امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *