دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پارک جنگلی پروز لردگان و چشم اندازهای زیبای آن در فصول مختلف سال

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

پارک جنگلی پروز یکی از نواحی دیدنی و بکر در نزدیکی لردگان شهرکرد می باشد. این پارک دارای رودخانه و مراتع جنگلی بسیار سرسبزی است. شما علاقمندان در این بخش با زیبایی های این نواحی جنگلی بیشتر آشنا می شوید.

پارک جنگلی پروز یکی از پارک های بکر و دیدنی است که در فاصله ۵۰ کیلومتری از شهرستان لردگان واقع شده است. با قرارگیری در امتداد دره و رودخانه شما می توانید، چشم اندازهای زیباتری از این پارک را مشاهده کنید. این نواحی جنگلی مشرف به دره بوده و دارای درختان متعددی نیز می باشد.

پارک جنگلی پروز

معرفی پارک جنگلی پروز

فاصله این پارک تفریحی پر جاذبه تا شهر کرد تنها ۱۵۵ کیلومتر می باشد. این پارک از زیباترین مکان های دیدنی لردگان بوده و چشم اندازهای بسیار زیبایی دارد. طبیعت بکر، سرسبزی و قرارگیری رودخانه در این پارک از ویژگی های تفریحی و توریستی آن برای گردشگران به شمار می آید.

پارک پروز

جنگل های زاگرسی که در این نواحی قرار گرفته اند، مشرف به دره ها بوده و دارای انواعی از درختان بلند می باشد. چشمه های آب زلال و شالیزارهای مختلف در این نواحی موجب شده تا گردشگران از زیبایی های بی حد این نواحی لذت ببرند. چشم اندازهای این پارک در فصل های مختلفی از سال بسیار دیدنی و تماشایی هستند.

آشنایی با پارک پروز

این پارک چه امکاناتی دارد؟

از مهم ترین امکاناتی که در این پارک برای گردشگران در نظر گرفته شده است، می توان به فضای سبز، سرویس بهداشتی، نشیمن، پارکینگ و جاده آسفالته اشاره کرد. وجود این امکانات گشت و گزار در این پارک را برای گردشگران راحت تر کرده است و دیگر نیازی به همراه داشتن وسایل اضافی ندارد. شما با سفر به این پارک می توانید یک روز عالی را سپری کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

پارک دیدنی پروز

بهترین فصل برای سفر:

این پارک جنگلی تقریبا در اغلب فصل های سال دارای چشم اندازهای زیبایی می باشد. شما در فصل بهار می توانید، نسیم دلنواز این پارک را تجربه کنید. همچنین در فصل پاییز از زیبایی رنگارنگ درختان و برگ های آن لذت خواهید برد. در تابستان شرایط بهتری برای گردشگران فراهم بوده و شما می توانید به راحتی آب تنی کنید.

طبیعت پارک پروز

این منطقه شرایط بهتری برای دسترسی داشته و شما امکان بازدید از این پارک را به راحتی خواهید داشت. این پارک طبیعتی بکر و منحصر به فرد برای گردشگران و امروزه به عنوان یکی از مکان های دیدنی شهرکرد شناخته می شود. در لینک به معرفی بیشتر مکان های دیدنی شهرکرد می پردازیم.

پارک پروز کجاست

امکانات لازم برای سفر:

در سفر به پارک جنگلی پروز می توانید امکاناتی را نیز برای راحتی به همراه داشته باشید. داشتن کفش و لباس راحت یکی از شرایط و امکانات اساسی است که در سفر به این نواحی باید به آن توجه کنید. در صورتی که قصد اقامت در این جنگل را دارید، می توانید کوله ای وسایل لازم را نیز به همراه داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *