دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی سعید صادقی بازیکن پرسپولیس

  • محدثه خاکشور
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۱
  • ۰

با قلم زدن در رابطه با بیوگرافی سعید صادقی تصمیم داریم شما همراهان آرگایی علاقمند به فوتبال و چهره های فوتبالی را دعوت به همگام شدن با خود کنیم.

سعید صادقی یکی از بازیکنان جوان و توانمند فوتبال کشورمان است که وی در ساری متولد شده است. او در تیم پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس در پست وینگر راست بازی می کند. او یک متر و ۸۰ سانتی متر قد دارد و اکنون ۲۸ ساله است. او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. در این مطلب به بیوگرافی سعید صادقی با همراهی شما خواهیم پرداخت.

مروری بر بیوگرافی سعید صادقی و زندگی شخصی و خانواده وی

بیوگرافی سعید صادقی بازیکن فوتبال

وی در پنجم ماه اردیبهشت سال ۷۳ به دنیا آمد که در پست وینگر راست تیم پرسپولیس بازی می نماید. این بازیکن بااستعداد کشورمان در حال حاضر در تیم سرخ پوش پرسپولیس بازی می کند که پیش از آن در تیم های صبای قم، مس کرمان، صنعت شهید متولی، صنعت ساری، پرسپولیس ساری، نیروی زمینی، شهر خودرو و گل گهر سیرجان و …. را بازی نموده است. سعید صادقی در ۲۰۲۲ به تیم ملی ایران پیوست که طبق تصمیمات و برنامه ریزی ها در ترکیب تیم ملی جای می گیرد.

زندگینامه سعید صادقی بازیکن جوان و بااستعداد پرسپولیس

آشنایی با زندگینامه سعید صادقی وینگر پرسپولیس

زندگینامه سعید صادقی بازیکن موفق و باپشتکار

خانواده و زندگی شخصی

سعید صادقی در یک خانواده پنج نفری متشکل از پدر و مادر و ۲ برادر در ساری زاده شد. طبق گفته ی خود او پدر و مادری وی همیشه او را می کردند که هنوز هم همین طور است. او از دو برادر خود نیز برای رسیدن به این موقعیت و موفقیت یاد کرده و تشکر نموده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آقای صادقی هنوز ازدواج نکرده است که در مورد ازدواج خود چنین بیان کرده است:

«بنده مجرد هستم و شرایطم با بازیکنانی که متاهل هستند متفاوت است. من تحت تکفل پدرم هستم و از لحاظ مالی مشکلات عدیده ای ندارم»

آشنایی با زندگینامه سعید صادقی وینگر پرسپولیس

تیم شهید متولی ساری

سعید صادقی فعالیت خود در فوتبال را با بازی در تیم شهید متولی ساری تحت نظر حمید نظاطی استارت زد. آقای جعفر فلاح، آقای عزیز تقی زاده، آقای رضا تقوی از مربی های او هستند که برای موفقیت او نقش مهمی را ایفا کرده اند.  اما او با بازی موفقیت خود در تیم صنعت ساری، وقتی سن و سال زیادی نداشت موجب گردید تا بسیار سریع بتواند به تیم های مطرح و بزرگ ایران دست پیدا کند.

زندگینامه سعید صادقی و گذری بر افتخارات او

ورود به صبای قم و مس کرمان

در سال ۱۳۹۱ به تیم صبای قم ملحق شد و برای ۱ فصل نیز برای این تیم بازی نمود و خدمت اجباری خود را در نیروی زمینی به اتمام رساند و بعد از آن در سال ۱۳۹۴ به تیم مس کرمان پیوست. وی سی و یک بازی در این تیم داشت که طی آن توانست ۲ گل به دروازه ی حریف به نفع تیم خود داشته باشد. صادقی بعد از ماندن یک فصل در مس کرمان به تیم خونه به خونه پیوست.

زندگینامه سعید صادقی بازیکن جوان و بااستعداد پرسپولیس

مروری بر بیوگرافی سعید صادقی و زندگی شخصی و خانواده او

ورود به خونه به خونه

آقای صادقی یک سال از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ را در تیم خونه به خونه بازی نمود که در این زمان ۲۹ بازی برای این تیم داشت، ولی موفق نشد هیچ گلی را به ثمر برساند. او بعد از خارج شدن از این تیم به تیم پیکان ملحق شد.

زندگینامه سعید صادقی و گذری بر افتخارات او

ورود به پیکان

این بازیکن زیاد در این تیم نماند و تنها ۴ بازی برای این تیم انجام داد.

زندگینامه سعید صادقی و تیم هایی که در آنها بازی کرده

آشنایی با بیوگرافی سعید صادقی و بازی های درخشان او

ورود به شهر خودرو

سعید صادقی در سال ۱۳۹۶ به این تیم پیوست و تا سال ۱۳۹۹ در این تیم فعالیت داشت که تعداد ۶۴ بازی برای تیم خود داشت که در این بازی های خود با به ثمر رساندن ۵ گل و نیز دوبل کردن در برابر تیم ذوب آهن موفق شد تا اسم خود را بعنوان تکنیکی ترین فوتبالیست لیگ برتر ۲۱ام فوتبال کشورمان به ثبت برساند.

زندگینامه سعید صادقی بازیکن پر نقل و انتقالات ترین بازیکن

ورود به گل گهر سیرجان

این بازیکن در ششم ماه مهر با عقد یک قرارداد ۱ ساله به این تیم ملحق شد. او در سی و یکم سال ۱۴۰۰ قرارداد خود را برای ۱ سال دیگر تمدید نمود. وی در طی این مدت ۵۸ بازی داشت که در این بازی ها موفق شد ۱۲ گل به ثمر برساند. با وجود بازیکن درجه یک نبودن ولی او با بازی خوبش در این تیم به خوبی مورد توجه قرار گرفت به طوری که مانند درجه یک ها تیم های متعددی به صورت جدی به او پیشنهاد عضویت می دادند.

یکی از تیم هایی که به او پیشنهاد داد؛ استقلال بود که البته برای بسیاری این سوال مطرح بود که به چه دلیل چنین پیشنهادی را نپذیرفته است؛ بیان کرد:

«باعث افتخار من است که از تیم بزرگی مثل استقلال پیشنهاد داشتم و باید از کادر فنی این تیم تشکر کنم. من همه شرایط رو مورد بررسی قرار دادم و در نهایت تصمیم گرفتم در گل گهر بمانم. من فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشتم و دوست داشتم باز هم با بیوگرافی امیر قلعه نویی کار کنم و فکر می کنم تصمیم خوبی گرفتم»

زندگینامه سعید صادقی بازیکن جوان و بااستعداد پرسپولیس

ورود به پرسپولیس

سعید در چهارم تیر ۱۴۰۱ با بستن یک قرارداد به مدت ۱ سال به تیم پرسپولیس ملحق گردید. وی در فصل نقل و انتقال های لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به «شاه ماهی نقل و انتقالات» شناخته شد.

زندگینامه سعید صادقی و تیم هایی که در آنها بازی کرده

رویای پیوستن به رئال مادرید

سعید صادقی بازیکن جوان و توانمند پرسپولیس است که دارای ویژگی های زرنگ و توانا بودن، داشتن سرعت بالا، قابلیت فرستادن پاس های قطری و عمقی و نیز قدرت شوت زنی می باشد. طبق گفته ی خود او آرزویش بر تن کردن پیراهن تیم رئال مادرید و بازی کردن برای این تیم است.

آشنایی با بیوگرافی جذاب و خواندنی سعید صادقی

زندگینامه سعید صادقی و تیم هایی که در آنها بازی کرده

اختصاص صدر پاسورهای برتر لیگ برتر به خود

آقای سعید صادقی بازیکن با پشتکار و پرتلاش کشورمان موفق شد تا خود را در صدر پاسورهای برتر لیگ برتر برای بازی بی نظیرش در برابر تیم «شهر خودرو» و سانتر فوق العاده اش قرار دهد. با توجه به اینکه این بازیکن مدتی را در تیم گل گهر تحت نظر امیر قلعه نویی گذرانده توانایی بالایی در زدن گل و بازی سازی دارا می باشد.

آشنایی با بیوگرافی سعید صادقی بازیکن سابق تیم گل گهر و بازیکن کنونی پرسپولیس

زندگینامه سعید صادقی بازیکن جوان و بااستعداد پرسپولیس

بیوگرافی سعید صادقی موضوعی بود که انتخاب شد تا در این مطلب به آن پرداخته و اطلاعات جالب، مفید و تازه ای را در آن خصوص در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم توانسته باشد توجه شما را به خود جلب کند. برای آشنایی با دیگر بازیکنان تیم پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ همچون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و میلاد سرلک می توانید بر روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *