دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی میلاد سرلک و آشنایی بیشتر با این فوتبالیست ایرانی + عکس

  • عاطفه میرزایی
  • ۶ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن فوتبال معروف و سرشناس ایرانی همراه با تصاویر دوست داشتنی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

میلاد سرلک فوتبالیست مشهور و دوست داشتنی ایرانی می باشد. این بازیکن با استعداد در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس در پست هافبک دفاعی با شماره پیراهن ۶۶ بازی می کند. از باشگاه هایی که میلاد در آن بازی کرده است می توان به تیم ” سپاهان، نساجی” شهر خودرو” و … اشاره کرد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی میلاد سرلک همراه با تصاویر شخصی و اینستاگرامی وی آشنا شوید.

بیوگرافی میلاد سرلک فوتبالیست مشهور ایرانی

نام و نام خانوادگی: میلاد سرلک

تاریخ تولد: ۶ فروردین ۱۳۷۴

زادگاه: اصفهان

شغل: فوتبالیست

پست: هافبک دفاعی

قد: ۱۸۱

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زندگینامه جالب و خواندنی میلاد سرلک

میلاد سرلک فوتبالیست جوان و خوش استایل ایرانی متولد ۶ فروردین ماه سال ۱۳۷۴ که هم اکنون وی ۲۵ سال سن دارد و در شهر زیبای اصفهان چشم به جهان گشوده است، اما اصالتا بختیاری است، خانواده اش در حال حاضر ساکن تهران هستند.

زندگینامه کامل میلاد سرلک

زندگینامه میلاد سرلک و همسرش

این ورزشکار کشورمان از دوران کودکی علاقه بسیاری به فوتبال داشت و برای اولین بار در سال ۸۹ وقتی ۱۵ سال سن داشت به باشگاه جوانان سپاهان رفت و به مدت ۴ سال در این تیم بازی کرد و سپس از سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۳) به صورت حرفه ای وارد تیم سپاهان در لیگ برتر شد و با اینکه سن کمی داشت توانست درخشش خوبی داشته باشد و مورد توجه بسیاری از مربیان را به خود جلب نمود و در ۷۰ بازی برای این تیم، به میدان رفت و دو گل هم زد.

تاریخچه زندگی میلاد سرلک

میلاد بعد از ۴ سال بازی در سپاهان، در سال ۲۰۱۹ با امضای قرار دادی یک ساله به باشگاه نساجی مازندران ملحق شد. او برای این تیم ۱۲ بار به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند. بدین ترتیب وی در زمستان سال ۱۳۹۸ با قراردادی یک ساله به باشگاه شهر خودرو پیوست. ایشان برای تیم شهر خودرو در مجموعه ۱۳ بار به میدان رفت و گلی نزد.

سرگذشت میلاد سرلک

بیوگرافی میلاد سرلک + عکس جدید

عکس میلاد سرلک در حال بازی در تیم سپاهان

شرح حال خواندنی میلاد سرلک

تا اینکه میلاد سرلک در تاریخ ۱۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در سن ۲۵ سالگی با امضا قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. اولین بازی وی برای این تیم، در ۲۵ شهریور همان سال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه بنیاد قطر در مسابقه ای برابر التعاون بود که با پیروزی ۱ بر ۰ پرسپولیس، همراه شد.

در ادامه بیوگرافی میلاد سرلک آمده است که وی برای جدایی از تیم قبلی اش یعنی  شهر خودرو، مبلغ رضایتنامه ۱/۵ میلیارد تومانی را از جیب خودش به شهرخودرو پرداخت کرد.

ایشان بعد از ورود به تیم پرسپولیس نوشت:

سلام به عاشقان بی منت پرسپولیس؛ از امروز که شما نازنین‌ها پیراهن تیم محبوب‌تان را به من هدیه دادید، مدام به این فکر می‌کنم که چطور ذهنم و جسمم و روحم را آماده حضور در جمع‌ دوست‌داشتنی‌تان کنم. خودم را خوب می‌شناسم، آنقدر لبریز از انگیزه‌ام که برای بازی در ترکیب پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم و بدون آنکه ذره‌ای افکار منفی در سر داشته باشم ، خودم را آماده روزهای سخت پیش رو کرده‌ام. اینکه در پرهوادارترین تیم آسیا بتوانم جواب اعتماد مجموعه باشگاه و بخصوص آقای گل محمدی را بدهم و بازیکنی باشم که رضایت همه را جلب کنم. از امروز به بعد نیاز به حمایت شما سرخ‌دلان دارم و شکی نیست در کنار هم می‌توانیم پنجمین جام متوالی را به دست آوریم.

شرح زندگی جالب میلاد سرلک

تاریخچه زندگی میلاد سرلک و همسرش

ازدواج و همسر میلاد سرلک

میلاد سرلک مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی میلاد سرلک + تصاویر شخصی

بیوگرافی میلاد سرلک و همسرش

عکس اینستاگرامی میلاد سرلک

شرح حال کامل میلاد سرلک

مصدومیت و فراموشی میلاد سرلک

میلاد سرلک زمانی که بازیکن باشگاه سپاهان بود، در مورخه ۳۰ شهریور ماه سال ۹۸ در بازی مقابل پرسپولیس بر اثر شوت محکم بازیکن پرسپولیس به سر او، دچار مصدومیت و فراموشی شد اما خوشبختانه پس از مدت کوتاهی حافظه اش برگشت.

بیوگرافی میلاد سرلک + آلبوم جدید

کار های خیرخواهانه میلاد سرلک و مهرداد محمدی

مهرداد محمدی و میلاد سرلک با نزدیک شدن روز ولادت مبارک حضرت امام علی(ع) در بیمارستان سیدالشهدا شهر اصفهان با کودکان حاضر در این بیمارستان که به بیماری سرطان مبتلا هستند دیدار و صحبت کردند. حضور این دو بازیکن معروف باعث استقبال گرم کودکان حاضر در این مرکز شد و آنها از محمدی و سرلک تشکر کردند.

زندگینامه جالب میلاد سرلک

آدرس پیج اینستاگرامی میلاد سرلک

پیج اینستاگرامی او به آدرس miladsarlak6@ است که در آن تصاویر شخصی و فوتبالی خود را به اشتراک گذاشته و همچنین او تاکنون بیشتر از ۳۴۰ هزار فالوور دارد.

بیوگرافی میلاد سرلک + تصاویر شخصی

عکس زیبا میلاد سرلک در یک روز زمستانی

بیوگرافی میلاد سرلک + عکس

 جوایز و افتخارات میلاد سرلک 

باشگاهی

لیگ برتر

  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴–۱۳۹۳ به همراه تیم سپاهان اصفهان
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷ به همراه تیم سپاهان اصفهان

زندگینامه جامع میلاد سرلک

عکس میلاد سرلک و مادرش در حزم امام رضا (ع)

بیوگرافی میلاد سرلک + عکس

آشنایی با زندگینامه میلاد سرلک

امیدواریم از خواندن بیوگرافی میلاد سرلک بازیکن فوتبال مشهور و جوان ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *