دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

متن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

  • مهتاب علی پناه
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

یکی از روز های خاص در تقویم روز مبارزه با مواد مخدر می باشد که در مورد این روز متن و جملات زیبا با مفهوم خاصی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم گلچینی از متن مبارزه با مواد مخدر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در تقویم بیست و ششم جوئن که مصادف با پنجم تیر ماه می باشد توسط سازمان ملل به نام مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است  و در مورد آن متن و اشعار ناب با مفهوم دلنشینی وجود دارد که بهتر است شما دوستان عزیز با ما تا پایان مطلب متن مبارزه با مواد مخدر همراه باشید.

جملات زیبا در مورد مبارزه با اعتیاد

متن مبارزه با مواد مخدر با مفهوم دلنشین

همانطور مه شما عزیزان می دانید اعتیاد به مواد مخدر از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی به شمار می رود و عوارض زیادی برای خود فرد و جامعه به همراه دارد که منجر به رکود اجتماعی در زمینه های می شود و با فرا رسیدن روز مبارزه با مواد مخدر برخی از افراد به دنبال متنهای زیبا با مفهوم دلنشینی در مورد این روز زیبا هستند  تا از آن در شیکه های اجتماعی استفاده کنند به همین خاطر، در این مقاله مجموعه ای از جملات مبارزه با مواد مخدر را جمع آوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار  داده ایم تا بتوانید از بین آن متنی زیبا و خاص را انتخاب کنید.

جملان ناب کوتاه در مورد مبارزه با مواد مخدر

جملات زیبا درباره مواد مخدر

اگر دوست دارید زندگی و خوشبختی خود و خانوادتان را در لجن زار اعتیاد غوطه ور کنید، این عمل را ادامه بدهید. اما اگر دیگر از زندگی در لجن زار بلا ها و سختی ها خسته شده اید ترک اعتیاد در انتظار شما است. اراده ای می طلبد و عزم راسخ. فقط این را بدان که برای رهایی از منجلاب حوادث هیچ وقت دیر نیست.

*****

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اعتیاد آتشی است که وقتی به دامن زندگی بیفتد تر و خشک آن را با هم میسوزاند. رحم ندارد و فقط به آتش کشیدن و مرگ میداند چیست. حیف نیست که با دستان خود این آتش را بر زندگیمان بیندازیم؟

*****

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، ۲۶ ژوئن مصادف با ۵ تیرماه، به یادآوری اثرات سوء مصرف مواد مخدر بر فرد و جامعه پرداخته و امیدواریم تک تک افراد ایران عزیزمان به مبارزه با مواد مخدر بعنوان یک وظیفه اجتماعی نگاه کنند.

*****

ترک اعتیاد ترک بدبختی ها است. ترک زندگی با زلت و پوچی و سلامی دوباره به زندگی با عزت و افتخار.

*****

بیایید با هم زندگی مان ، جامعه مان و هویت مان را عاری از مواد مخدر سازیم

بیایید با هم زندگی، جامعه و هویت‌مان را عاری از مواد مخدر سازیم

*****

چشمانت
را بستی
گوش هایت
کر نما
زبانت
ساز خود
مشامت
در مسیر باد
دستانت را باز کردی
که داشته
باشی
لعنت بر این اعتیاد

*****

اس ام اس روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

جملات ناب کوتاه در مورد مبارزه با مواد مخدر

گل شکوفه های باغ زندگی بسیار لطیف تر از آن هستند که طوفان اعتیاد را تاب بیاورند. حیف نیست فدا کردن و پژمردن باغ زندگی… بیایید به حرمت زیبایی های زندگی آغوش به ترک اعتیاد بگشایید.

*****

اعتیاد موجی است که می تواند تمام عمر شخصی را در خود غرق کرده و فرصت نفس کشیدن هم به او ندهد. تنها غریق نجات این موج بی رحم ترک اعتیاد است.

*****

ترک اعتیاد قطره های آب پای گلی است که پژمرده و بی روح شده و به توجه و رسیدگی نیاز دارد.

*****

سرتاسر مسیر بهبودی در همین خلاصه می شود: یافتن بخش دیگر وجود خویش . مهم نیست که وانمود می کنیم در جستجوی دانش، آرامش، قدرت و یا پول هستیم . اگر نتوانیم بخش دیگر خویش را بیابیم، هر آنچه به دست می آوریم ناقص خواهد بود…

*****

این مواد مخدر مایه فساد است، فساد را باید برداشت تا دیگران اصلاح شوند . هر عقلی و هر عاقلی این معنا را تصدیق دارد که با این طور فسادها که جوانهای ما را تقریباً به نیستی می کشاند، باید مبارزه بشود .

*****

جملات انگیزشی ترک اعتیاد

جملات درباره مبارزه با مواد مخدر با مفهوم زیبا

ستون های بدنم

میلرزد

درد در اندامم

رعشه در وجودم

و عرقی سرد

در پیشانی

سوگند خوردم نپذیرم

اعتیاد را

اما جادوی ,نگاهت

از پشت ,پنجره

غرورم را شکست

من دوزم بالاست

عشق به تو

اعتراف میکنم مخمور

یک نگاهتم

من معتادم معتاد,معتاد

اعتیاد

*****

هنگامی که تشخیص می دهی در حال غر زدن هستی به سادگی کلمه ” ولی ” رابگو و سپس فکر یا عملکردی مثبت به آن اضافه کن “میل ندارم برای رسیدن به محل کارم یک ساعت رانندگی کنم ولی سپاسگزارم که می توانم رانندگی کنم وشغلی دارم” از اینکه چاق شده ام بیزارم ولی احساس خوبی دارم چون قصد دارم ورزش کنم ودرست غذا بخورم”

*****

خودتان را دوست داشته باشیدبه زیبایی بیرونی و درونی خود دقت کنید تا بتوانید همان را در دیگران ببینید به چیز هایی از خودتان که دوست ندارید فکر نکنید در عوض ،چیزهایی را در خودتان پیدا کنید که دوست دارید. دیگران را دوست داشته باشید بدون اینکه انتظار دوست داشته شدن و محبت دیدن داشته باشید دوست بدارید و محبت کنید.

*****

مجموعه ای از متن مبارزه با مواد مخدر

در پایان به شما دوستان عزیز  پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل با کلیک بر روی متن زیبا می توانید جملات ناب و خاص را در  زمینه های مختلف مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *