دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه ساندویچ کلاب خوشمزه با فوت و فن ساده

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

طرز تهیه ساندویچ کلاب که یکی از انواع ساندویچ های عالی و خانگی است را در این مقاله با یکدیگر مطالعه می کنیم. این ساندویچ با استفاه از ژامبون گوشت و مرغ تهیه می شود و طعمی عالی و لذیذ دارد.

فست فودها یکی از غذاهای راحتی و در عین خوشمزه ای هستند که در دنیای امروزه طرفداران زیادی نیز دارند. یکی از فست فودهای خوشمزه که در این بخش طرز تهیه آن را مطالعه می کنید، ساندویچ کلاب می باشد. این ساندویچ با ژامبون و سبزیجات تهیه می شود.

دستور تهیه ساندویچ کلاب

ساندویچ ها انواعی مختلفی دارند و بنا به ذائقه هر فردی می تواند تغییر کند. در صورتی که از علاقمندان به تهیه انواع ساندویچ ها هستید، می توانید علاوه بر اموزش تهیه ساندویچ کلاب در این مطلب با دستور تهیه ساندویچ سرد و ساندویچ کراکف نیز آشنا شوید.

مواد لازم

  • نان تست: به میزان دلخواه
  • سس مایونز: به میزان لازم
  • ژامبون گوشت مرغ: ۴ ورق
  • کاهو: به میزان لازم
  • پنیر گودا: ۳ ورق
  • خیارشور: به میزان لازم

طرز تهیه ساندویچ کلاب

طرز تهیه ساندویچ کلاب عالی

این ساندویچ یک غذای فوری و راحت است که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید و از آن لذت ببرید. برای آماده کردن این غذای فوری باید، ابتدا یک ورق از نان تست را بردارید و تمام سطح نان را با استفاده از سس مایونز بپوشانید. برای صاف کردن سطح نان می توانید از چاقو نیز استفاده کنید. حالا باید یک ورق از ژامبون را روی نان قرار دهید.

لایه دیگر مواد را با استفاده از پنیر گودا بپوشانید. حالا روی مواد لایه دیگر ار نان تست قرار دهید. لایه دیگر این ساندویچ را با سس مایونز بپوشانید و می توانید یک ورق ژامبون و خیارشور بگذارید. دوباره یک لایه دیگر از نان را روی ساندویچ قرار داده و مجدد مایونز بزنید. در لایه سوم این ساندویچ یک ورق ژامبون و کاهو قرار دهید. روی کاهو نان تست بگذارید و در صورت دلخواه مقداری مایونز بزنید.

برای تزئین لایه رویی این ساندویچ عالی می توانید از مقداری سس کچاپ نیز استفاده کنید. این ساندویچ دستور پختی ساده دارد و می توانید برای میان وعده ها یا وعده های غذایی کامل این ساندویچ را تهیه کنید. در صورت دلخواه می توانید از دیگر انواع ژامبون ها نیز برای این ساندویچ استفاده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

استفاده از سبزیجات معطر و سس های خانگی نیز می توانید برای این ساندویچ سرد عالی باشد. برخی از افراد در این ساندویچ از گوجه فرنگی نیز استفاده می کنند. این غذای محبوب آمریکایی بسیار ساده بوده و در بسیاری از فست فودی های این کشور نیز سرو می شود. این ساندویچ با انواع مرغ، ماهی، گوشت و .. نیز تهیه می شود.

مواد اولیه ساندویچ کلاب

انواع ساندویچ کلاب:

شما می توانید، انواع مختلفی از این ساندویچ را تهیه کرده و استفاده نمایید. این ساندویچ به شکل سوخاری نیز تهیه می شود. استفاده از ژامبون های دودی نیز در این غذا می تواند طعمی عالی و منحصر به فرد داشته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *