دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

متن درباره تیم استقلال مخصوص هواداران این تیم محبوب

  • مهتاب علی پناه
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

همانطور که می دانید تیم استقلال یکی از تیم های بسیار پرطرفدار می باشد که در مورد آن متن و جملات زیبا با مفهوم دلنشینی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم گلچینی از متن درباره تیم استقلال را در اختیارتان بگذاریم.

تیم استقلال تیم محبوب بسیاری از افرادی می باشد که در مورد این تیم جملات ناب با مفهوم دلنشینی گفته شده است که می توانید از آن در شیکه های اجتماعی نیز استفاده کنید بنابراین بهتر است تا پایان مطلب  متن درباره تیم استقلال همراه ما باشید.

متن در مورد تیم استقلال

گلچینی از متن درباره تیم استقلال

اکثر افرادی که طرفدار نیم استقلال هستند به دنبال جملات زیبا و خاص هستند تا بتوانند از آن در شبکه های اجتماعی نیز اسیتفاده کنند ه همین خاطر، در ادامه مطلب مجموعه ای از متن درباره تیم استقلال را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم بنابراین، اگر شما نیز از این دسته  افراد هستید می توانید از بین متن هایی که در پایین مطالعه کنید جمله ای ناب و خاص با مفهوم دلنشین را انتخاب کنید.

متن ناب زیبا در مورد تیم استقلال

متن ناب و خاص  در مورد استقلال

میدونی چرا استقلال رنگ لباسش رو آبی انتخاب کرده؟ اگه نمیدونی خب من بهت میگم. چون اونا که همیشه میبرن، خب همین برنده بودنشون هم بهشون حکم میکنه که به بقیه بفهمونن که پیروزیشون جاودانه هست و هیچ وقت این پیروزی از بین نمیره. برای همین هم لباسی با رنگ آبی رو انتخاب کردن. آخه رنگ آبی مفهومی از جاودانگی رو میرسونه.

*****

وقتی که بازیکن های استقلال با لباس آبی رنگشون وارد زمین میشن، همیشه طرفدارها توقع یک کار جدید و یک برد متفاوت رو از اونها دارن. رنگ لباس استقلالی ها این حس رو به مخاطب القا میکنه. رنگ آبی توی ذهن مخاطب جوری تداعی میکنه که اون همیشه منتظر یک کار جدید باشه.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

*****

رنگ آبی پیام آور صلحه. وقتی که تیم استقلال وارد میدون میشه و بازیش رو با حریف خودش آغاز میکنه، در واقع با صلح هست که وارد میشه. در صورتی که خیلی از حریف های اون ممکنه که با هدف دیگه ای وارد زمین بشن و حتی به بازیکن های استقلال هم آسیب برسونن تا خودشون برنده بشن. اینه فرق استقلال.

*****

میدونستی چرا وقتی که داری بازی های استقلال رو تماشا میکنی، اصلا یک آرامش خاص میگیری؟ جدای از کیفیت بازیشون، این رنگ لباسشونه که بهت آرامش میده. آخه رنگ آبی پیام آور صلحه و آرامش رو در بر داره.

*****

جملات زیبا در مورد تیم استقلال

جملات زیبا در مورد تیم استقلال

برای استقلالی شدن نیاز داری به یک مهارت که اسمش هم مهارت برنده شدن هست. یک استقلالی، بردن مثل خون تو رگ هاش جریان داره. اگه اینجوری هستی تبدیل به یک استقلالی شو؛ وگرنه چیزی که زیاده تیم! برو جزو همون تیم ها شو.

*****

تیم استقلال که برنده میشه و در این هم شکی نیست. اما دلم به حال اون هوادار تیم مقابل میسوزه که اینقدر با شوق حتی پا میشه میره ورزشگاه که بازی رو از نزدیک ببینه. خب میری چی رو ببینی؟ اینکه تیمت میبازه؟ اینجوری که بیشتر ناراحت میشی. اصلا بزار به هوادارهای همه ی تیم ها بگم که اگه فلان روزی تیمتون با استقلال بازی داشت، اصلا نه برید ورزشگاه و نه حتی بازی رو ببینید؛ چون اینجوری ناراحت میشین؛ ناراحتی هم داره که باخت تیمت رو به بدترین شکل با چشم ببینی.

*****

ابی تر از دریا ها هم لهجه ی بارونم / رنگ زمین نمیشناسم از جنس اسمونم

ابی رو خواب میبینم ابی رو فک می کنم / با واژه های ابی از زندگی میخونم

با ادمای ابی دنیا قشنگ تر میشه / رنگای دیگه پیشش کم رنگ میشن همیشه.

*****

یک استقلالی، با غیرتی که داره، باعث برنده شدن تیمش میشه. استقلالیا نیاز به استراتژی خاصی ندارن، اونا نیاز به برنامه خاصی ندارن، اونا حتی نیاز به بازیکن های خیلی حرفه ای ندارن. اونا غیرت دارن و همین غیرتشون باعث میشه که همیشه توی زمین بهترین عملکرد رو از خودشون نشون بدن و این یعنی برنده شدن.

*****

متن در مورد تیم استقلال با مفهوم دلنشین

متن ناب کوتاه درباره تیم استقلال

تو فرهنگ استقلالی ها برنده شدن توی تعداد گل نیست، توی راضی نگه داشتن هوادارهاست. هوادار که راضی باشه، انگار تیم استقلال برنده هست. بزرگترین برد برای بازیکن های تیم استقلال این هست که لبخند رضایت هوادارهاشون رو ببینن.

*****

خیلی برام جای تعجبه که چرا بعضی از تیم ها از بردشون توی زمین اینقدر خوشحال میشن. خب عزیز من برنده شدن که فقط توی تعداد گل نیست. برنده شدن توی کیفیت بازیه که کاری کنی که طرفدارهات و حتی یک بیننده ساده که بازی رو میبینه، از بازی لذت ببره. مثلا به استقلال توجه کن! اون حتی اگه بخواد ببازه هم کیفیت بازیش رو حفظ میکنه که طرفدارش از بازی اون لذت ببره.

*****

در تعجبم که چرا تیم های دیگه وقتی که برنده یک بازی میشن اینقدر خوشحال میکنن. گویا که براشون این برنده شدن ها خیلی جدیده. اما به استقلال توجه کردی؟ استقلال حتی وقتی هم که برنده میشه، خیلی ریلکسه. آخه برای این تیم، برنده شدن دیگه تبدیل به یک چیز بدیهی شده. آدم برای چیزهای بدیهی که زیاد خوشحال نمیکنه دیگه!

*****

برد تیم استقلال، طرفدارهاشه. طرفدارهایی که حتی اگه ببازه و حتی اگه نتیجه رو به حریف واگذار کنه، باز هم مرد و مردونه به پای تیمشون می ایستند و هرگز از اون دست نمیکشن. برد واقعی یک تیم اینه؛ نه اینکه حالا چند تا گل بزنه و برنده یک بازی ساده بشه.

*****

تیم استقلال همیشه برنده هست؛ حتی زمانی هم که نتیجه رو به حریف واگذار میکنه، اون برنده میدونه. چون برای استقلال تعداد گل ها مهم نیست، برای استقلال این مهمه که توی هر بازی چقدر تونسته مهارت کسب کنه و چقدر بازیکنانش تونستن پیشرفت کنن. حالا شما هی بگو استقلال باخت؛ عزیز من استقلال همیشه برنده هست! چون تو همون زمانی که تیم شما گل بیشتری زد، تیم ما تجربه بیشتری کسب کرد.

*****

جملات خاص در مورد تیم استقلال

جملات زیبا با مفهوم دلنشین در مورد تیم استقلال

استقلالی بودن یعنی وارد یک دنیا از هیجان و لذت شدن. کسی که استقلالی میشه، همه ی این هیجان ها رو تجربه میکنه. در تعجبم که چرا بعضیا طرفدار تیم های خسته کننده هستن. تیم استقلال با بازی های حرفه ای که میکنه اون هیجان رو به طرفدارهاش هدیه میده و با برنده شدن هاش هم یک لذت خاص رو به طرفدارهاش میبخشه. حالا تیم های حریف همیشه بازی های خسته کننده دارن و همیشه هم میبازن؛ اما نمیدونم که چرا طرفدارهاشون نمیخوان که از اون ها دل بکندن.

*****

استقلالی بودن یک مهارته. هر کی که استقلالی بخواد بشه، باید این مهارت رو به دست بیاره. اما ممکنه بپرسی که این مهارت حالا چی میخواد باشه؟! این مهارت برنده شدن هست. استقلال یعنی برنده، یعنی پیروز. اگه میخوای استقلالی بشی باید بتونی همیشه برنده باشی! مثل تیم استقلال که همیشه برنده هست.

*****

آیا میخوای خوشبختی کامل رو احساس کنی؟ آیا میخوای که با تمام وجود قدرت رو احساس کنی؟ آیا دوست داری بدون اینکه حتی کار خاصی هم بکنی تبدیل به یک انسان موفق بشی؟ خب عزیز من کاری نداره که؛ یک استقلالی بشو. همینکه اسم تیم استقلال روی تو باشه، یعنی تو تمام اینها رو به دست میاری.

*****

استقلالی که باشی میفهمی معنی ستاره دار بودن یعنی چی؛ استقلالی که باشی میفهمی معنی برد یعنی چی؛ استقلالی که باشی تازه میفهمی که چرا باید حریفت ازت بترسه. استقلالی که نباشی نمیگم اینا برات مهم نیست اما در اولویت هم نیستن. برای یک استقلالی تموم این ها در اولویته.

*****

مجموعه ای از متن درباره تیم استقلال

متن ناب و خاص درباره تیم استقلال

فکر کردی استقلالی بودن راحته؟ نه عزیز من راحت نیست. اینکه همیشه بهترین تیم باشی، اینکه همیشه صدر جدول باشی و اینکه همیشه کاری کنی که تیم های حریف ازت بترسن، خیلی سخته. به خاطر همینه که خیلی ها نمیتونن استقلالی باشن و خیلی زود از اون تیم خارج میشن. چون این تیم فقط جای بهترین هاست و افراد معمولی در اون جایی ندارن.

*****

ابی یعنی شور یعنی زندگی / ابی یعنی مردی و مردانگی

ابی یعنی تا ابد عاشق بمان / ابی یعنی عشق یعنی اسمان

ابی یعنی بهترین تیم جهان / ابی یعنی موج دریای جنوب

یعنی بهترین زیباترین رنگ غروب.

*****

باغیرت بودن باعث میشه که نزاری تیمت ببازه، نزاری که هوادارهات ناراحت بشن و نزاری که حریف از بردن تو خوشحال بشه. با غیرت بودن یعنی اینکه هرچی در توان داری خرج کنی تا بتونی حریفت رو شکست بدی! اون زمان حتی اگه باختی، حداقل میدونی که این برد حریف باعث خسته شدن اون شده و تو تمام سعیت رو کردی. چرا اصلا بخوام غیرت رو تعریف کنم وقتی که نمونه ی بارز اون هست؟! تو وقتی که به تیم استقلال نگاه کنی، میتونی معنای کامل غیرت رو درک کنی.

*****

با غیرت بودن یکی از ویژگی های بارز هر انسانی باید باشه. اما توی دنیای الان این ویژگی توی آدما خیلی کم پیدا میشه. ولی من یک جا رو میشناسم که یازده تان آدم با غیرت دور هم جمع شدن. اونجا جایی نیست جز تیم استقلال که یازده بازیکن باغیرت تلاش میکنن که تیمشون ببره و باعث خوشحالی هوادارهاشون بشن.

*****

آبی تر از آنیم که زنگار پذیریم

نانخور نشدیم بزور که ادبار بگیریم

تاجیم چو الماس که بر اوج نشینیم

چون لنگ نه آیم که جای شلوار بگیریم !

*****

گلچینی از متن درباره تیم استقلال

به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی متن زیبا می توانید جملات ناب و خاصی را مشاهده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *