دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی صالح حردانی مدافع جوان و موفق استقلال

  • منصوره رمضان زاده
  • ۴ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

صالح حردانی بازیکن فوتبال ایرانی بوده که در پست مدافع راست در باشگاه فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر خلیج فارس مشغول به بازی می باشد که در سال ۱۴۰۰ با قراردادی ۲.۵ ساله به تیم استقلال تهران پیوست و در حال حاضر به عنوان بازیکن این تیم فعالیت می کند. در این مطلب بیوگرافی صالح حردانی را به طور کامل برای آگاهی علاقمندان به فوتبال شرح داده ایم.

صالح حردانی با اسم شناسنامه ای سعادت حردانی در ۲۴ شهریور سال ۱۳۷۷ در روستای اسفندان شهر دیشموک اهواز چشم به جهان گشود و به دلیل علاقمندی فوتبال را از کودکی شروع کرد تا این که در سن ۱۹ سالگی وارد آکادمی باشگاه فولاد خوزستان شد. در این مطلب بیوگرافی صالح حردانی را به طور کامل با شرح تمامی جزئیات مورد بررسی قرار داده ایم.

بیوگرافی صالح حردانی بازیکن فوتبال

این فوتبالیست در یک خانواده فوتبالی به دنیا آمده و دارای یک برادر بزرگتر به نام صابر می باشد که او نیز بازیکن فوتبال است و در واقع ترغیب کننده اصلی ورود صالح به عرصه فوتبال و ادامه دادن این راه بوده است. آشنایی با داستان زندگی و بیوگرافی صالح حردانی برای کسانی که به فوتبال و در کل بازی این فوتبالیست علاقه مند بوده می تواند جذاب باشد و اطلاعات آن ها را در این زمینه افزایش دهد.

بیوگرافی صالح حردانی فوتبالیست ایرانی

هر دو برادر ورزش فوتبال خود را از آکادمی فوتبال خوزستان شروع کردند و در حال حاضر به عنوان دو بازیکن سرشناس در عرصه فوتبال کشورمان شناخته می شوند. صالح حردانی دارای قد ۱۷۶ سانتی متر بوده و در پست دفاع راست با پیراهن شماره ۲ برای تیم فولاد خوزستان فعالیت می کند. او بازی فوتبال خود را از تیم های شاهین و نیروی رامهرمز آغاز کرد و بعد به تیم فولاد خوزستان انتقال یافت و در حال حاضر در تیم استقلال مشغول بازی بوده ولی آرزویی که دارد بازی کردن در لیورپول می باشد.

همچنین باید افزود که آکادمی باشگاه فولاد با هدف کشف و پرورش استعدادهای فوتبال شناخته شده این آکادمی بازیکن های ارزشمند و شاخص از قبیل پژمان منتظری، بختیار رحمانی، ایوب والی، آرش افشین، ایمان مبعلی و چند بازیکن شناخته شده دیگر به فوتبال کشور معرفی کرده و همچنین صالح حردانی و برادرش نیز جزء این دسته بازیکن های معروف و موفق شناسایی شدند. این دو برادر برای نخستین بار به صورت همزمان در دو دیدار بازی فولاد و نفت مسجد سلیمان در ترکیب اصلی تیم نکونام فعالیت و بازی کردند.

زندگی نامه بازیکن فوتبال صالح حردانی

همانطور که گفته شد صالح حردانی فعالیت ورزشی خود را در عرصه فوتبال از شهر خودش آغاز کرد و توانست با استفاده از تکنیک ها و مهارت های ذاتی که دارد در فوتبال به یکی از بازیکن های موفق و ارزنده لیگ برتر فوتبال کشور تبدیل گردد. این بازیکن تاکنون نزدیک به ۵۵ بازی برای تیم خود انجام داده و موفق به زدن یک گل شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

همینطور در این رابطه باید گفت صالح حردانی با بازی عالی و خوبی که از خود به نمایش گذاشت استعدادش را نشان داد و پس از قهرمانی جام حذفی توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و راه پیدا کرد و در سال ۲۰۲۱ لباس تیم ملی را بر تن کرد و در تمرین های تیم ملی حضور پیدا کرد.

صالح حردانی فوتبالیست ایرانی

فعالیت ها و بازی های این فوتبالیست

صالح حردانی عضو تیم شاهین رامهرمز بود که به تیم امید فولاد به واسطه فردی به اسم حمید نادریان معرفی گشت و قبل از این با نظر نکونام موفق شد به تیم بزرگسالان بپیوندد و برای تیمش در هفته اول وارد زمین شود تا تجربه بازی در کنار نکونام برای اولین بار در لیگ برتر را کسب کند. او در تهران در هفته دوم توانست در دقیقه ۹۶ در برابر استقلال استراماچونی با فرستادن توپ از طرف راست زمین موفق به زدن گل شود.

این فوتبالیست عملکردی بسیار خوب در بازی پیش در برابر سایپا از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با ادامه فعالیت و بازی خود در طرف راست خط دفاعی برابر سایپا تلاشش به نتیجه برسد. صالح که در پست دفاعی بدون وقفه تلاش می کرد و خستگی ناپذیر بود موفق شد پاس پاتوسی را در دقیقه ۸۷ بازی با یک ضربه محکم توپ به گل مبدل سازد و بدین گونه در لیگ برتر اولین گلش را به ثبت برساند.

زندگی نامه کامل صالح حردانی

سعادت حردانی در مورخه ۱۱ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اولین و دومین بازی ملی خود را برابر سوریه و عراق به انجام رساند. این بازیکن با بازی و فعالیت خوبی که در تیم های استقلال و سایپا از خود نشان داد توانست به خوبی بدرخشد و همین عمل در آینده ورزشی او تاثیرگذار بود. حضور صابر برادر صالح نیز موجب شده این دو نفر به دوقلوهای فوتبال ایران مشهور و شناخته شوند که برخی مواقع تشخیص دادن آن ها از هم مشکل می باشد.

زندیگنامه صالح حردانی

حضور صالح حردانی در تیم فولاد

از دیگر جزئیات بیوگرافی صالح حردانی می توان به این اشاره داشت که تیم جواد نکونام توانست تا هفته پنجم تیم استقلال را با شکست رو به رو سازد و در هفته ششم در مقابل این تیم موفقیت و برد دوم خود را بدست آورد و به ردیف دوم جدول رده بندی لیگ برتر راه پیدا کرد. فرشاد احمد زاده در این بازی تیم فولاد را در نیمه اول بازی شکست داد اما در نیمه دوم با بازی خوب برادران حردانی تیم فولاد ۲ مرتبه دیگر موفق به گل زنی شد.

فعالیت های ورزشی صالح حردانی

تیم سایپا در دقیقه ۸۶ این مسابقه در پی زدن گل مساوی بود، صالح حردانی موفق شد پاس خوب پاتوسی به پشت مدافعان سایپا را بزند و با یک حرکت عالی و دقیق دروازه تیم مقابل را باز کرد و منادی نیز نتوانست توپ را مهار کند و مانع شود. در این مرحله از بازی صابر حردانی در لحظات پایانی بازی توانست برای تیم فولاد گل بزند. ارسال توپ دقیق و عالی صابر حردانی در دقیقه ۹۱ در محوطه شش قدم از طرف چپ به کولیبالی رسید و او از بالای سر منادی با ضربه ای نرم دروازه تیم حریف را باز کرد و بازی با نتیجه سه بر صفر تمام شد. تیم جواد نکونام با بازی خوب برادران حردانی موفق شد تیم سایپا را با شکست رو به رو سازد و به رده دوم با کسب ده امتیاز صعود پیدا کند.

بیوگرافی کامل صالح حردانی

عقد قرارداد با استقلال

فرهاد مجیدی به منظور تقویت تیم استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر تصمیم به جذب صالح حردانی گرفت و تمایل زیادی به جذب و دعوت این بازیکن داشت. به دنبال مذاکراتی که انجام شد در نتیجه تیم استقلال قرار شد در پی منتقل کردن دائمی آرش رضاوند به فولاد رضایت نامه صالح حردانی را کسب کند. با وجود این که فرهاد مجیدی با انتقال رضاوند مخالفت داشت اما سرانجام این انتقال صورت گرفت و صالح حردانی به این باشگاه انتقال پیدا کرد و با آن قرارداد بست.

سوابق ورزشی صالح حردانی

در مطلب ارائه شده به شرح کامل بیوگرافی صالح حردانی و سوابق ورزشی وی پرداختیم که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *