دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی آرش رضاوند بازیکن تیم استقلال و آشنایی با زندگی شخصی و حرفه ای وی

  • مینا سعادتی
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

آرش رضاوند بازیکن محبوب استقلال می باشد که توانسته با بازی های پر هیجان خود افراد زیادی را به سمت خود بکشاند در ادامه مطلب با بیوگرافی آرش رضاوند همراه ما باشید.

بیوگرافی آرش رضاوند جالب می باشد این بازیکن محبوب و پرطرفدار در ۱۳ مهر ۱۳۷۲ در شهر تهران متولد شد آرش رضاوند اصالتا اهل مشگین شهر است رضاوند با قد ۱۸۳ سانتی متر در پست هافبک بازی می کند در سال ۸۵ وارد عرصه این رشته شد و توانست در لیگ برتر حضور یابد و در استقلال به عنوان بازیکنی محبوب شناخته شود.

سرنوشت جذاب و پر هیجان آرش رضاوند

بیوگرافی آرش رضاوند

این بازیکن سرشناس و محبوب ورزش فوتبال را بصورت جدی از سال ۱۳۸۵ از وقتی که ۱۳ سال سن داشتند با تیم اتحاد پاکدشت شروع به فعالیت کردند و در سن ۱۵ سالگی در تیم نونهالان و جوانان حضور یافتند.

 بیوگرافی آرش رضاوندتصویری زیبا و جذاب از آرش رضاوند

زیبایی آرش رضاوند در تصویر

رضاوند بدون کارت قرمز

این بازیکن محبوب و خوش اخلاق تا به حال در این همه سال که در لیگ برتر بازی می کنند هرگز کارت قرمز دریافت نکرده است او فقط در این ۶ سال تنها ۱۱ کارت زرد گرفته است که این یعنی در هر فصل کمتر از ۲ کارت زرد گرفته است.

بیوگرافی جالب آرش رضاوندتصویر آرش رضاوند در یکی از بازیهایش

زندگی نوشته آرش رضاوند

رضاوند از تیم داماش تا جوانان استقلال

آرش رضاوند در سال ۸۷ تا ۸۹  وارد تیم داماش شد و توانست بعد از مدتی در گهر توپ بزند تا اینکه در سال ۸۹ به باشگاه جوانان تیم استقلال پیوست نام او برای چندمین بار در لیست تیم بزرگسالان درج شد اما فرصت بازی پیدا نکرد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگی نوشته جذاب آرش رضاوندتصویری دیدنی و بیوگرافی آرش رضاوند

سرنوشت متنوع و زیبای آرش رضاوند

رضاوند ۵ سال در نفت تهران

آرش بازیکنی فعال و محبوب در سال ۱۳۹۱ وقتی که ۱۹ سال سن داشت به نفت تهران در لیگ برتر رفت و توانست به مدت ۵ سال زیر نظر مربیان معروفی همچون علیرضا منصوریان، یحیی گل محمدی و علی دایی بازی کند.

زندگی نامه جالب آرش رضاوند

حضور رضاوند در تیم استقلال

آرزوی بچگی آرش رضاوند این بود که بتواند روزی وارد تیم استقلال بشود تا اینکه توانست در ۱۷ تیر ۱۳۹۸ با قرارداد دو ساله وارد تیم استقلال تهران شد رضاوند یک استقلالی می باشد و به عنوان یک بازیکن استقلالی شناخته شد امیدواریم با تلاش های پی در پی رضاوند روزهای خوب و خوشی را به همراه حمایت هوادارانش داشته باشد. همچنین رضاوند در یک خانواده ی کاملا استقلالی بزرگ شده است و پدرش طرفدار تیم استقلال می باشد.

بیوگرافی کامل و زیبای آرش رضاوند

ازدواج آرش رضاوند

این بازیکن محبوب و توانا تا بحال ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

زندگی آرش رضاوند بیوگرافی آرش رضاوند و تمرین آن در باشگاه

زندگی پر ماجرا آرش رضاوند

دعوت کردن آرش رضاوند به تیم ملی

با توجه به این که رضاوند با قراردادی که با تیم استقلال توسط مارک ویلموتس بست توانست به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت بشود البته او از سال ۹۲ تا ۹۴ در تیم ملی امید حضور داشته است.

آرش رضاوند بازیکنی محبوب تصویری از بازی آرش رضاوند در باشگاه

ژستی زیبا از آرش رضاوند

شباهت بازی آرش رضاوند با مجتبی جباری

علی لطیفی اولین مربی رضاوند می گوید آرش با بازی که دارد توانست خودش را به نزدیک ترین بازیکن به سبک مجتبی جباری برساند و با حضور آرش در تیم استقلال که توانست نیمه گمشده ی خود را پس از چندین سال پیدا کند.

آرش رضاوند بازیکنی توانا

تجربه رضاوند

آرش رضاوند با تجربه بین المللی خود از سال ۲۰۱۵  چهار سال قبل تا به امروز ۵ بار پیراهن تیم نفت تهران و ۲ بار برای سایپا در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است.

زندگی نوشته کامل و متفاوت آرش رضاوندآرش رضاوند در تیم جوانان استقلال تهران

زندگی شگفت انگیز آرش رضاوند

امیدواریم نهایت استفاده و لذت را در بیوگرافی آرش رضاوند برده باشید. و آشنایی با این بازیکن خوش تکنیک و محبوب برایتان جذاب بوده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *