دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جوهره مرجع دانلود عکس و اولین جستجوگر عکس در ایران

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

وبلاگ نویسان، کارشناسان تولید محتوا و بسیاری دیگر از نویسندگان و فعالان در فضای اینترنت همواره با مشکلی به نام پیدا کردن عکس مناسب و هماهنگ با محتوای مورد نظرشان روبه‌رو هستند. بسیاری از افراد نیز برای طراحی‌، نقاشی، و حتی چاپ‌های دستی و ماشینی در جست‌وجوی تصویر هستند. این نوشتار شما را با سایت جوهره آشنا می‌کند که یک مرجع دانلود عکس باکیفیت و رایگان است.

زندگی در دنیای جدیدی که به اینترنت وابسته است، نیاز به دگرگونی‌های جدیدی هم دارد. بسیاری از مقاله‌ها، تولید محتواها و وبلاگ‌نویسی‌ها نیاز به تصویر دارند و پیدا کردن این تصویرها در اینترنت چالش بزرگی است. بسیاری از افراد عکس‌های مورد نیاز خود را از مرورگر گوگل دانلود می‌کنند. برخی نیز با شناسایی سایت‌های خارجی دانلود عکس، تصاویر مورد نیاز خود را از آن سایت‌ها تهیه می‌کنند. اما سایت ایرانی جوهره پیدا کردن عکس‌های مورد نیاز شما را آسان ساخته است.

این سایت که نخستین مرجع دانلود عکس رایگان در ایران است، انواع تصویرها را با موضوعات مختلف در اختیار شما قرار داده است. برای استفاده از تصاویر باکیفیت، زیبا و رایگان این سایت کافی است روی جوهره کلیک کنید.

با ما در نگاهی به سایت جستجوگر عکس جوهره همراه باشید.

جست‌وجوی آسان عکس در جوهره:

پیدا کردن عکس مورد نظر شما در این سایت کار آسانی است. بخش‌بندی‌های موضوعی مختلفی برای عکس‌ها در این سایت وجود دارد. برای دیدن عکس‌های هر بخش روی دسته‌بندی مورد نظر خود کلیک کنید و به دنبال آنچه در جست‌وجوی آن هستید بگردید. همچنین می‌توانید با نوشتن موضوع در کادر جست‌وجوی سایت، عکس‌های مورد نظر خود را به آسانی پیدا و دانلود کنید.

کاربردهای سایت جوهره:

* در دسترس قرار دادن عکس‌های مورد نیاز وبلاگ‌نویسان، کارشناسان تولید محتوا و سایر فعالان در فضای اینترنت.

* استفاده در طراحی‌های هنری.

* استفاده به‌عنوان سوژه نقاشی برای نقاشان.

* بهره‌گیری در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و…

* استفاده به‌عنوان عکس پروفایل برای افرادی با هر سن‌وسال و از هر طبقۀ جامعه.

ویژگی‌های سایت جوهره، مرجع دانلود عکس در ایران:

جوهره سایتی ایرانی است و کاربری آن برای ایرانی‌ها بسیار آسان است. برتری‌های این سایت بسیار است:

* کاربری آسان:

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرجع دانلود عکس، کاربری آسان آن است. با ورود شما به سایت، محتویات آن روبه‌روی دیدگان شما قرار می‌گیرد. دسته‌بندی موضوعات عکس‌ها در سایت جستجوگر عکس کار شما را برای دیدن، انتخاب و دانلود تصویرها آسان می‌کند. شما همچنین می‌توانید با نوشتن موضوع عکس‌های مورد نظر خود، آنها را به آسانی پیدا کنید.

فهرست مطالب سایت، دسترسی شما به بخش‌های دیگری مانند گالری‌ها، مجموعه‌ها، عکس‌ها و وبلاگ سایت را هم امکان‌پذیر می‌کند.

* کیفیت عکس‌ها:

حجم عکس‌ها در گالری‌های مرجع دانلود عکس نسبتا پائین، اما کیفیت آنها بالا است. کیفیت بالای این عکس‌ها بهره‌‌مندی از آنها را در کارهای مختلف ممکن می‌سازد.

* ذخیره کردن عکس در بخش علاقه‌مندی‌ها:

نظم و سادگی این سایت جستجوگر عکس یک آرشیو قابل‌دسترس در اختیار شما می‌گذارد؛ آرشیوی که می‌توانید عکس‌های مورد علاقه خود را در آنجا بایگانی کنید تا هر زمان که نیاز بود، به آنها دسترسی داشته باشید.

* نداشتن لوگو روی تصاویر:

بسیاری از تصویرهایی که در اینترنت در دسترس شما است، دارای لوگو است و نمی‌توان از آنها استفاده کرد. از بهترین ویژگی‌های سایت جستجوگر عکس جوهره، نبودن لوگو روی تصاویر آن و استفاده بی‌دردسر از آنها است.

جوهره مرجع دانلود عکس و اولین جستجوگر عکس در ایران

دسته‌بندی‌ها در مرجع دانلود عکس جوهره:

برای آشنایی شما با این سایت جستجوگر عکس بد نیست نگاهی به دسته بندی‌های آن داشته باشیم:

۱- تصویر افراد مشهور و سلبریتی‌ها:

بسیاری از نوجوانان و جوانان به دنبال عکس‌های افراد مشهور و سلبریتی‌ها می‌گردند. در بخش تصاویر افراد مشهور سایت جوهره، شما به عکس هنرپیشه‌ها و خوانندگان ایرانی دسترسی پیدا می‌کنید. البته این پایان ماجرا نیست! آرشیوی از عکس‌های باکیفیت هنرپیشه‌ها و خوانندگان خارجی هم در همین بخش در اختیار شما قرار گرفته است.

۲- تصاویر ورزشی:

در بخش عکس‌های ورزشی، شما می‌توانید عکس‌هایی از رشته‌های فوتبال، بسکتبال و رشته‌های دیگر ورزشی را به همراه بازیکنان و ورزشکاران مورد علاقه خود ببینید. همچنین می‌توانید آنها را دانلود کنید یا در بخش عکس‌های مورد علاقه خود ذخیره کنید.

اگر از دوستداران باشگاه‌های معروف ورزشی هم هستید، ما تصویرهای زمینه و لوگوهای تیم‌های مورد علاقه شما را در این بخش گردآوری کرده‌ایم. این نکته را نیز به خطر داشته باشید که عکس بازیگران محبوب ایرانی شما نیز در این قسمت سایت جستجوگر عکس در اختیار شما قرار گرفته است.

۳- عکس‌های معماری و ساختمان:

چنانچه اهل هنر و دوستدار آثار معماری هستید، همچنین اگر قصد سفر مجازی به فرانسه و آمریکا را دارید، یا دوست دارید نگاهی به کاخ باکینگهام در انگلیس بیندازید، بخش معماری و ساختمان مرجع دانلود عکس جوهره پذیرای شما است. در بخش معماری و ساختمان این سایت، تصاویری از آثار مشهور معماری دنیا، تمدن‌های تاریخی و عکس‌هایی از سازه‌های معماری بسیاری از کشورهای دنیا در اختیار شما قرار گرفته است.

از سفر مجازی به اروپا و آمریکا که برگشتید، سری به هندوستان و کشورهای مختلف آسیا بزنید. در پایان سفر فراموش نکنید عکس‌های مناطق گردشگری ایران را هم ببینید. دوستداران دکوراسیون نیز عکس‌هایی را که به دنبال آن هستند، در این بخش پیدا می‌کنند.

۴- تصاویر پس‌زمینه و بافت:

اگر برای کامپیوتر و تلفن همراه خود در جست‌وجوی عکس زمینه هستید، به بخش تصاویر پس‌زمینه خوش آمدید. تصاویر دخترانه، پسرانه، شاد، تیره، رنگی، کارتونی و بسیاری دیگر از عکس‌های مورد قبول طیف‌های مختلف سنی در این بخش در اختیار شما است. اگر هم به دنبال بافتی برای استفاده در کارهای هنری خود هستید، یا به دنبال پوستری می‌گردید، باز هم بخش تصویر پس‌زمینه و بافت پاسخ‌گوی نیاز شما است.

۵- عکس‌های مد و زیبایی:

بخش زیبایی و دنیای مد سایت جوهره دنیای رنگارنگی از عکس‌های زیبای مد و فشن، مدل‌های مو، لباس‌های شیک، لباس‌های سنتی، مدل‌های مختلف میکاپ و عکس‌های بسیار دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

میکاپ‌های هالووین، انواع طراحی ناخن، کادوهایی همچون ساعت و ادکلن، لوازم آرایشی، استایل‌های مختلف مد و فشن، عینک‌های طبی و آفتابی، زیباترین استایل‌های محلی و بسیاری دیگر از تصاویر مربوط به این موضوع را هم در این بخش پیدا می‌کنید. پس اگر دوستدار مد و زیبایی هستید، کافی است روی این بخش کلیک کنید و وارد دنیای جذاب آن شوید.

۶- منظره‌های زیبای طبیعت:

بخش طبیعت و مناظر سایت مرجع دانلود عکس هم درهای طبیعت را با دنیای زیبای گیاهان، جنگل‌ها و فضاهای سبز طبیعی در کشورهای مختلف دنیا به روی شما باز می‌کند. عکس‌هایی از فصل‌های مختلف سال در کشورهای مختلف دنیا، تصاویری از صحرا، کوهستان و زیبایی‌های دیگر طبیعت که دیدن آنها هوش از سر انسان می‌برد.

جوهره مرجع دانلود عکس و اولین جستجوگر عکس در ایران

۷- عکس حیوانات:

تصویر یک خرس زیبای قطبی، کوالای معصوم استرالیایی یا هر حیوان دیگری که به دنبال آن هستید، در این بخش در انتظار شما است. با دیدن و دانلود تصاویر زیبای حیوانات در قاره‌های مختلف دنیا، دقایقی را در دنیای زیبای آنها به سر ببرید.

۸- تصاویر خودرو:

این بخش از سایت جستجوگر عکس مورد علاقه دختران، پسران و افراد ماشین‌باز است. عکس‌هایی از خودروهای شیک و لاکچری در این بخش در انتظار شما است. اگر از علاقه‌مندان خودروهای اسپرت هستید هم می‌توانید مدل‌های زیبای آن را در این بخش ببینید. دیدن خودروهای زیبای قدیمی مورد علاقه بسیاری از افراد است. این بخش از سایت جستجوگر عکس جوهره زیباترین خودروهای قدیمی را هم برای شما به نمایش گذاشته است.

البته ما ماشین‌های شاسی بلند و محبوب جوانان و خودرو‌های برقی را هم فراموش نکرده‌ایم. با نگاهی به دسته‌بندی‌های همین بخش می‌توانید آنها را هم پیدا کنید. دوستداران موتورسیکلت هم در این قسمت سایت می‌توانند عکس‌های موتورهای معروف و زیبای جهان را تماشا و دانلود کنند.

۹- تصاویر احساسی:

اگر به دنبال تصویری می‌گردید که نشانی از عشق، دوست داشتن و محبت در آن باشد، جای درستی را انتخاب کرده‌اید. تصویرهای عاشقانه دونفره و عکس‌های پروفایل زیبای دخترانه و پسرانه در همین بخش از سایت مرجع دانلود عکس در دسترس شما است. چنانچه در جست‌وجوی عکسی برای روز ولنتاین می‌گردید هم بهترین عکس‌ها در همین بخش است. حتی اگر قلب شما شکسته است و عکسی می‌خواهید تا این مطلب را بیان کند، آن را در همین قسمت جست‌وجو کنید.

۱۰- عکس‌های غذا و نوشیدنی:

اگر برای مقاله یا وبلاگ خود دنبال عکسی از خوراکی‌ها یا نوشیدنی‌های مختلف هستید، بخش غذا و نوشیدنی سایت جوهره را انتخاب کنید. شاید تصویرهای بسیار زیبا و باکیفیت از میوه‌های مختلف مناسب مقاله یا وبلاگ شما باشد. اگر هم نیاز به تصویر غذاهای ایرانی، نوشیدنی‌های خاص و لاکچری، فست فودها، انواع سالاد، ترشی‌ها، کیک‌ها، دسرها، نودل و اسپاگتی، غذاهای خیابانی کشورهای مختلف، سوغاتی شهرهای ایران و در یک کلام از شیر مرغ تا جان آدمیزاد دارید، آنها را در این قسمت از سایت جستجوگر عکس پیدا می‌کنید.

۱۱- تصاویر علم و فناوری:

دوستداران دانش و فناوری هم می‌توانند در سایت جوهره عکس‌های دل‌خواه خود را پیدا کنند. از عکس فناوری‌های قدیمی و تاریخ‌گذشته تا عکس‌های سطح کره مریخ را می‌توانید در این بخش از سایت ما بیابید. تصاویر تلویزیون‌های قدیمی، ماشین‌های تایپ، نوارهای کاست، دوربین‌های زیبای عکاسی، ارزهای دیجیتال تا تصاویری از پیشرفت تکنولوژی را در این بخش پیدا می‌کنید.

۱۲- عکس‌های گوناگون با موضوعات مختلف:

اگر عکسی که به دنبالش هستید را در دسته‌بندی‌های بالا پیدا نکردید، سری به این گالری بزنید. در بخش عکس‌های گوناگون مرجع دانلود عکس، تصاویری با موضوعات مختلف را می‌توانید پیدا کنید. عکس شغل‌های مختلف، عکس‌هایی با موضوعات جشن‌های ایرانی، عکس‌های کودکان و بی‌شمار تصاویر دیگر را در این بخش پیدا و دانلود کنید.

جوهره مرجع دانلود عکس و اولین جستجوگر عکس در ایران

۱۳- تصاویر سه‌بعدی:

بهترین عکس‌های سه‌بعدی، تصویرهای کارتونی و عکس انیمه‌های مورد علاقه خود و کودکانتان در این بخش در دسترس شما قرار گرفته است.

سخن پایانی:

یکی از مسائلی که به خوانده شدن مطلب شما در فضای اینترنت کمک می‌کند، استفاده از عکس‌های باکیفیت و تاثیرگذار است. تجربه نشان داده وجود تصویر در کنار محتوای متنی، درصد خواندن محتوا را بیشتر می‌کند. در واقع تصویر باکیفیت و زیبایی که بتواند بیننده را جذب خود کند، شانس دیده و خوانده شدن متن شما را چندبرابر می‌کند. جوهره با تهیه و به اشتراک گذاشتن بهترین عکس‌ها با موضوعات مختلف، دانلود آنها را برای شما آسان ساخته است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *