دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

انشا در مورد تلفن همراه با متن های ساده و روان

  • مهتاب علی پناه
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

اشا یکی از سرگرمی بسیار جالب می باشد که در مورد موضوعات مختلف می توانید انشا های زیبایی بنویسید و یکی از موضوعات پرطرفدار تلفن همراه است که در این مقاله چند انشا در مورد تلفن همراه را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

همانطور که می دانید یکی از ساعت های درسی در مدارس خواندن انشا می باشد که یکی از موضوعاتی که معلم ها از دانش آموزان می خواهند که در مورد آن انشا بنویسید تلفن همراه است که موضوع بسیار جالب و خاصی است که در ادامه چند انشا درباره تلفن همراه را مطالعه خواهید کرد.

انشای زیبا و جالب درباره تلفن همراه

انشا در مورد تلفن همراه با مفاهیم خاص

برای اکثر دانش آموزان نوشتن انشا کمی برایشان سخت می باشد اما تمایل دارند انشای زیبا و جالبی بنویسند و از مطالعه آن لذت ببرند که یکی از موعات انشا، تلفن همراه است که موضوع بسیار متفاوتی و خاصی است به همین خاطر، در ادامه مطلب چند انشا درباره تلفن همراه را در اختیارتان گاشته ایم تا  بتوانید انشای زیبای از بین آن ها انتخاب کنید.

انشا در مورد تلفن همراه با مفهوم زیبا

در این دنیای پیشرفته، ما به ابزاری نیاز داریم تا بتوانیم کارهایمان را به سرعت انجام دهیم و در وقتمان صرفه جویی کنیم. یکی از این ابزار، تلفن همراه است که با آن می توان به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کرد بدون آنکه بخواهیم مسافتی طولانی را طی کنیم.

اگر مطلبی را ندانیم و کسی هم نباشد که از او بپرسیم می توانیم با جستجو کردن آن در اینترنت تلفنمان، کمتر از یک دقیقه جوابمان را پیدا کنیم. با تلفن همراه و امکانات آن هم می توانیم با تکنولوژی آشنا شویم و پیشرفت کنیم هم می توانیم با استفاده نابجا از آن از زندگی روزمره و کارهایمان عقب بمانیم و پس رفت کنیم؛ پس نحوه استفاده از تلفن همراه مهم است.

این تلفن همراه انقدر کارایی دارد که خیلی از کارهای ما را انجام می دهد؛ از ماشین حساب و پیامک گرفته تا حل کردن سوالاتمان. گاهی هم باید مواظب کارایی های زیاد تلفن همراه باشیم چرا که کمک گرفتن بیش از حد از آن هم می تواند ما را تنبل کند هم خلاقیت را از ما دور کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

با تلفن همراه می توانیم لحظه های شاد و غمگینمان را ثبت کنیم و در آینده آن ها را نگاه کنیم. لحظاتی که دور هم جمع هستیم و می گوییم و می خندیم را می توانیم فیلمبرداری کنیم تا بعد ها از دیدن آن لذت ببریم و لبخند بزنیم. و یا با دوستان و فامیل ها عکس دسته جمعی به یادگار بگیریم.

اگر در اتوبوس یا بیرون از منزل باشیم، در جایی که هیچ سرگرمی ای وجود نداشته باشد، می توانیم با بازی های تلفنمان خود را سرگرم کنیم و از آن بهتر، خواندن کتاب با تلفن است؛ با این کار هم می توانیم سرگرم شویم هم از وقت گرانبهایمان مفید ترین استفاده را کنیم.

در این عصر فناوری، تلفن همراه یکی از پر استفاده ترین ابزار است که نتیجه استفاده از آن به نحوه به کاربرد آن توسط ما بر می گردد. پس از هر چیزی استفاده درست کنیم.

*****

چند انشا در مورد تلفن همراه

انشا در مورد تلفن همراه با مفاهیم خاص

این روزها تلفن همراه وسیله ای است علاوه بر ارتباط برقرار کردن با دیگران، بازی همه کاره ای است که می توانی شب و روزت را با آن سپری کنی! هم از تناسب اندامت دور شوی و هم عینکی شوی. آن وقت با شکم گنده و عینکی که هر شیشه اش اندازه یک قابلمه است، زیبا هم به نظر میرسی!!

تلفن همراه آن قدر مزایا دارد که هرچه بگویم باز هم کم است! مثلا در مهمانی که نشسته باشی دیگر لازم نیست بدانی چه کسانی در آن جا حضور دارند! انقدر کله ی مبارکت را سمت تلفنت خم می کنی که ساعاتی بعد خود را در خانه ات می بینی!!

روزها اگر بیرون از منزل باشید حتما صف های خلوت دستشویی عمومی را دیده ای؛ کمی که دور و اطراف آن را نگاه کنی، متوجه میشی که همه سرها به تلفن همراهشان گرم است و خبری از کلیه شان هم ندارند که مبادا سنگ کلیه بگیرند! بعد هم که کارشان اضطراری می شود و مجبورند سرشان را از گوشی بیرون بکشند، آن وقت صف های طولانی دستشویی عمومی را خواهی دید!

تلفن همراه یک مهربانی به خصوصی دارد که شاید در خود آدم ها همچین مهربانی ای پیدا نشود؛ آن هم وقتی است که آن را زنگ میگذاری تا ۶ صبح بیدار شوی ولی با هربار زنگ زدنش، یک پس کله ای به او میزنی و بدون آنکه به او بر بخورد بازهم پشت سرهم زنگ میزند و سر و صدا می کند تا مجبور شوی با چشمان بسته رخت خواب را ترک کنی!

اصلا اگر تلفن همراه نباشد که زندگی نمیتوان کرد! زندگی با تلفن همراه! در کوچه و خیابان که نمی توانی بروی و با دیگران مسابقه بدهی اما با همین تلفن همراه می توانی در ۵ دقیقه با هزاران نفر مسابقه بدهی و در آخر هم اگر باختی و دهان به …… گفتن باز کردی، فقط خودت صدای خودت را میشنوی و دعوا و بزن بزن هم راه نمی افتد!

تلفن همراه استفاده های دیگری هم دارد که دیگر جای گفتنش نیست! فقط یادمان باشد که در هنگام غرق شدن در تلفن همراهمان، حواسمان به چشم و شکم و کلیه و جاهای دیگرمان باشد!!!

*****

چند انشا درباره تلفن همراه

انشا طنز در مورد تلفن همراه

اگر سی سال پیش به کسی میگفتید وسیله ای ساخته خواهد شد که بدون اینکه به سیم وصل باشد با آن میتوان ازتباط برقرار کرد بی شک به شما میخندید و با تعجب به شما نگاه میکرد.

اما امروزه یکی از مهمترین وسایل ارتباطی تلفن همراه است و بسیاری از بخش های زندگی ما به ان گره خورده است از پرداخت فیش های آب و برق گرفته تا تماشای تلوزیون و انجام کار های بانکی از طریق تلفن همراه میسر استشماره صد ها و هزاران نفر از دوستان و همکاران را میتوان در آن ذخیره و نگه داری کرد میتواند مانند یک منشی یادداشت ها را برای ما به خاطر بسپارد و در صورت لزوم به ما یاد آوری کند.

تقویم قرآن و انواع کتاب ها را میتوان در آن نگه داری کرد و به راحتی میتوان از آن در هر جایی بهره برد و چون اندازه ی آن کوچک است ما را از نگه داری قفسه های بزرگ و کتاب های قطور بی نیاز میکند.

با تلفن همراه در هر لحظه میتوانیم به دوستان و آشنایان خود دسترسی داشته باشیم و از اخرین اخبار جهان مطلع شویم اما این وسیله با ویژگی منحصر به فرد مضراتی هم دارد:

این دستکاه ممکن است ما را از جمع دوستان و اشنایان دور و منزوی کند و در حالی که در کنار آن ها هستیم از آن ها غافل باشیم

و ضعیفی چشم و امواج سرطان زا و …..

تلفن همراه زندگی امروزه را از خیلی از جهات راحت تر کرده است اما باید توجه داشته باشیم که بیش از حد از آن استفاده نکنیم و همیشه اعتدال را رعایت کنیم.

*****

انشا درباره تلفن همراه

در صورت تمایل با کلیک بر روی انشا می توانید انشاهای مختلفی را مطالعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *