دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۵ مدل مانتو ساده ۱۴۰۱ برای خانم های خوش پوش

  • منصوره رمضان زاده
  • ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

مدل مانتو ساده ۱۴۰۱ از جمله انواع مانتو بوده که سبک و نوع دوخت مخصوص به خود را داشته و در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار است و برای خانم هایی که اهل ساده پوشی و استایل منحصر به فردی بوده گزینه مناسبی می باشد.

یکی از لباس های پرکاربرد زنانه که در انواع و اقسام مختلفی طراحی و دوخته می شود مانتو بوده که هر ساله سبک های جدیدی از آن توسط طراحان مد و لباس وارد بازار شده و در اختیار افراد قرار گرفته می شود که هر کسی بنا به سلیقه ای که دارد به انتخاب مدل دلخواهی از آن می پردازد. در همین راستا سعی داریم در این مطلب تصاویری جذاب از انواع سبک های مختلف و شیک مدل مانتو ساده ۱۴۰۱ را به نمایش گذاشته بگذاریم.

انواع جدید و شیک مدل مانتو ساده ۱۴۰۱

به طور کلی همه روزه ترندهای خاصی از انواع مانتو زنانه و دخترانه به روی کار آمده که اغلب توسط خانم های مدگرا و به روز مورد استقبال قرار گرفته می شوند. مدل مانتو ساده ۱۴۰۱ نیز انواع جدیدی از مانتو بوده که اغلب مطابق با المان های این سال همچون رنگ سال که بنفش آبی می باشد و سبک سنتی و خامه دوزی طراحی شده و در بازار عرضه می گردد.

انواع مانتو شیک و ساده 1401

این نوع مانتو در مدل های متنوعی همچون مانتو کتی، مانتو جلو باز، مانتو دو تیکه و … وجود دارد که طرفداران مخصوص به خود را داشته و در جنس های مختلفی دوخته می شود. مانتو های ساده به دلیل سبکی که دارند به راحتی می توان با دیگر لباس ها ست نمود و استایل جذاب و شیکی در مکان های مختلف داشت. این سبک مانتو برای تمامی سلیقه ها و انواع رده های سنی موجود می باشد که انتخاب را برای بانوان راحت تر کرده است.

همانطور که می دانید اغلب خانم ها مشکل پسند و سخت گیر بوده و در انتخاب لباس به ویژه مانتو که جزء آیتم های اصلی پوشش بانوان به حساب می آید، وسواس و حساسیت زیادی به خرج می دهند. بدین ترتیب نیاز است که در هنگام انتخاب مدل مانتو به موارد و نکات مهمی توجه نمود تا خرید مناسب و ایده آلی انجام داد. به عنوان مثال رنگ مانتو را باید متناسب با رنگ پوست انتخاب نمود. همچنین سایز و طرح مانتو را بهتر است طبق فرم اندام و ویژگی های ظاهری خود خریداری نمایید تا انتخابی شایسته و کاملا اصولی داشته باشید. همینطور باید مدنظر داشته باشید مدل مانتو انتخابی خود را متناسب با محلی که قصد حضور در آن جا را دارید انتخاب نمایید تا به استایل مدنظر خود دست پیدا کنید و ظاهری جذاب داشته باشید.

انواع مانتو مجلسی و ساده 1401

تصاویری جذاب از انواع طرح های خاص و متنوع مانتو ساده

در صورتی که به دنبال سبک های ساده ای از انواع مانتو هستید و تمایل دارید با انواع ترند شده و مد روز آشنا شوید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه شوید و از نمونه های زیبایی از این مدل مانتو که در ادامه به نمایش گذاشته ایم دیدن کرده و مدل مدنظرتان را انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس

انواع مانتو جلوباز و ساده 1401  انواع مدل مانتو جذاب و ساده 1401 سبک های جذاب مانتو 1401 انواع مانتو بلند و ساده 1401 سبک های ساده و جذاب مانتو زنانه انواع مانتو ساده و شیک 1401 انواع مانتو کوتاه و ساده 1401 مدل های مانتو جلو باز و ساده 1401 طرح های ساده و خاص مانتو 1401 انواع مانتو جلو باز و بلند 1401 سبک های شیک و ساده مانتو زنانه طرح های جلو باز مانتو 1401 مدل های شیک و ساده مانتو زنانه انواع مدل مانتو بنفش آبی ساده 1401 انواع مانتو شیک و متفاوت 1401 مدل های متفاوت و ساده مانتو زنانه انواع مانتو جلوبسته و ساده زنانه مدل های جلو باز و ساده مانتو زنانه انواع مانتو کتی ساده 1401 انواع مدل مانتو بلند و ساده 1401 مدل های کوتاه و مجلسی مانتو زنانه مدل های اسپرت و ساده مانتو زنانه مدل های جذاب و ساده مانتو زنانه سبک های مجلسی و ساده مانتو 1401 مدل های بلند و جذاب مانتو زنانه انواع مدل مانتو جلوباز و ساده 1401 انواع مانتو جذاب و ساده زنانه انواع مانتو بلند و ساده 1401 انواع مانتو جلو بسته زنانه انواع مانتو اسپرت و ساده 1401 انواع مانتو کوتاه و ساده 1401 مدل های مانتو کتی و ساده 1401 انواع مانتو ساده در طرح های شیک  انواع مانتو کوتاه ترند سال انواع مانتو کتی جدید زنانه انواع مانتو بنفش آبی ساده 1401 انواع مدل مانتو ساده و جدید 1401 انواع مانتو کوتاه و جلوباز 1401 مدل های مجلسی و ساده مانتو زنانه مدل های متفاوت و مجلسی مانتو زنانه مدل های شیک و متفاوت مانتو زنانه مدل های بلند و ساده مانتو زنانه مدل های مانتو ساده و شیک 1401

تصاویری که مشاهده نمودید طرح های جذاب و متنوعی از انواع مدل مانتو ساده  ۱۴۰۱ بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت را برده باشید و همچنین توانسته باشیم شما را در انتخاب مدل مدنظرتان راهنمایی لازم کرده باشیم.

 

 

 

 

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *