دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی رنگ مو کره ای و فرمول ترکیب آن

  • ندا خوشرو
  • ۵ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا فرمول ترکیبی رنگ مو کره ای به همراه مدل هایی از این رنگ موی خاص و جذاب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل رنگ مو با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

رنگ مو کره ای از انواع رنگ موهای شیک و جذاب می باشد و اگر شما تمایل دارید در رنگ موهایتان تنوع ایجاد نمایید بهتر است از این رنگ زیبا برای رنگ زدن موهایتان استفاده نمایید.

فرمول ترکیبی رنگ مو کره ای

رنگ موهای ترکیبی در انواع مختلف نظیر رنگ موی گردویی ، رنگ موی فندقی و رنگ موی کره ای موجود هستند که بهتر است شما با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها رنگ مویی مناسب را انتخاب نمایید.

رنگ مو کره ای شیک

رنگ موی زیبا کره ای

رنگ موی کره ای امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید از این رنگ خاص برای رنگ زدن موهایتان استفاده نمایید بهتر است ابتدا موها را به پایه ۹ دکلره برسانید.

رنگ مو زیبا کره ای

فرمول رنگ مو

  • رنگ مو بلوند طلایی بسیار روشن : به اندازه ۲۰ میل
  • رنگ مو بلوند پلاتینه روشن : به اندازه ۲۰ میل
  • رنگ موی کاراملی : به اندازه ۴۰ میل
  • اکسیدان شماره یک یا ۶ درصد : به اندازه ۱۵۰ میل

توجه داشته باشید که رنگ های ذکر شده برای بدست آوردن این رنگ موی ترکیبی را باید به اندازه ای مناسب با یکدیگر ترکیب نمایید همچنین از اکسیدان نیز به مقدار مناسبی استفاده کنید. بعد گذشت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه می توانید موهایتان را آبکشی نمایید همچنین در طول این مدت باید رنگ موهایتان را تست کنید و اگر همه قسمت های موی شما رنگ گرفته اند موهایتان را بشویید.

  •  آرون گروپس

رنگ مو زیبا کره ای مخصوص خانم های جذاب

مدل های رنگ موی زنانه و دخترانه کره ای

با بالا رفتن سن اغلب خانم ها تمایل دارند برای پوشاندن سفیدی موهایشان از رنگ مو استفاده نمایند و اگر شما نیز جزء این دسته از افراد می باشید بهتر است رنگ مو را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

رنگ موی کره ای جزء رنگ موهای بلوند به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید رنگ موهایتان بلوند و خاص باشد این رنگ مو می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد.

این رنگ مانند کره می باشد و برای هر نوع رنگ پوستی انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما تمایل دارید موهایتان را به رنگ کره ای درآورید برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف باید مقداری آرایش داشته باشید تا چهره تان بی روح به نظر نرسد.

این مدل رنگ مو برای خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب می باشد و بهتر است دختران جوان از این رنگ موی روشن استفاده نکنند زیرا حالت طبیعی و دخترانه چهره آن ها از بین می رود و ظاهرشان زنانه به نظر می رسد.

از این رنگ مو می توانید برای رنگ کردن موهای فر و لخت استفاده نمایید همچنین رساندن موها به پایه دکلره مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما موهایتان را به پایه دکلره مناسبی نرسانید بعد از اتمام کار رنگ موهایتان به نتیجه مطلوبی نخواهید رسید.

رنگ مو کره ای روشن رنگ مو زیبا و خاص زنانه رنگ موی زنانه کره ای رنگ مو کره ای برای خانم های جذاب رنگ مو جذاب کره ای رنگ مو زیبا کره ای رنگ مو خاص کره ای مدل های رنگ مو کره ای شیک رنگ موی روشن کره ای رنگ موی زنانه کره ای رنگ مو خاص زنانه رنگ مو زنانه و بلوند کره ای رنگ موی روشن خاص رنگ مو جذاب کره ای برای خانم های خوش سلیقه رنگ مو زنانه خاص و جدید انواع مدل رنگ مو کره ای جذاب رنگ موی روشن

در این مطلب توجه شما عزیزان به انواع مدل های رنگ موی کره ای جلب کردیم همچنین فرمول ترکیبی این رنگ مو زیبا را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل رنگ مو نهایت لذت را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *