دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پنهان کردن پیام ها در فیس بوک با انجام ۴ مرحله ساده

  • حکیمه فهیمی
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از قابلیت های شبکه اجتماعی فیسبوک، پنهان کردن پیام ها می باشد. برای دانستن شیوه انجام کار با این مطلب از آرگا همراه ما باشید.

شبکه اجتماعی فیسبوک قابلیت های بسیاری را ارائه می دهد. از جمله این که می توان پیام ها را با قابلیت archive پنهان کرد. در این مطلب با پنهان کردن پیام ها در فیس بوک و شیوه انجام این کار آشنا می شوید.

شیوه پنهان کردن پیام ها در فیس بوک

فیس بوک یک شبکه اجتماعی گسترده می باشد که محصول دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. کاربران زیادی در جهان از جمله کشور ما به این برنامه سوق پیدا کرده اند و فیس بوک یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی در اوایل قرن ۲۱ شناخته شد.

البته هنوز هم کاربران زیادی در این شبکه فعالیت دارند. این برنامه در سال ۲۰۰۴ توسط یک دانشجوی انصرافی به نام مارک زاکربرگ ساخته شد. و در سال ۲۰۰۷ بخشی به آن اضافه شد تا برنامه نویسان بتوانند برنامه های کاربردی برای این شبکه بسازند. این شبکه امکان اجرای فعالیت هایی مانند لایو یا پخش زنده ویدیو، اشتراک گذاری فیلم و عکس، کسب درآمد، بازاریابی محصولات، ارسال پست های شخصی، ایجاد گروه و … را فراهم نموده است.

اما بیشتر افراد بدون توجه به این که چه هدفی از استفاده فیسبوک دارند به آن وارد می شوند ولی واقعیت این است که باید هدف خود را از فعالیت در شبکه تعیین کنید. این برنامه امکانات جذاب متعددی دارد که برای هر کاربری جالب خواهد بود. ولی به جز فعالیت های سرگرمی و چت کردن می توان برای یک کسب و کار عالی داشتن از آن بهره برد.

  •  آرون گروپس

به هر ترتیب شبکه فیس بوک قابلیت های زیادی ارائه می دهد از جمله امکان چت و پیام رسانی. در این میان ممکن است کاربری بخواهد پیام های خود را مخفی نماید. فیس بوک برای این کار نیز قابلیت ARCHIVE را ارائه داده است. توسط این ویژگی می توان پیام های صندوق ورودی را پنهان کرد.

پیام های بایگانی شده به یک پوشه پنهان انتقال داده می شوند و شما هر زمان می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. ولی اگر پیام جدیدی، از همان مخاطب مجددا دریافت نمایید، همه پیام های شما در صندوق ورودی باز می شود. از این رو برای مخفی کردن مکالمه زیاد اطمینان نکنید.

مخفی کردن پیام ها در فیسبوک

در این بخش شیوه پنهان کردن پیام ها در فیس بوک ارائه می شود. برنامه فیس بوک می تواند راهی عالی جهت برقراری ارتباط با مخاطبانتان باشد. این شبکه روی رایانه های رومیزی و همچنین گوشی های اندروید و آی او اس عمل می کند و این یک راه جهانی برای کاربران است تا با هر وسیله ای در هر جای جهان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

در حالی که بیشتر افراد اصول ارسال و دریافت پیام را می دانند احتمالا با قابلیت مخفی کردن پیام کمتر آشنا هستند. در صورتی که می توان به راحتی می توان این کار را انجام داد. کافی است وارد مرورگر گوشی یا رایانه خود شده و به برنامه فیسبوک رفته و مراحل زیر را دنبال کنید.

۱. در گوشی هوشمند خود روی آیکون پیام ها یا MASSAGE ضربه زده و روی پیامی که می خواهید پنهان شود، انگشت خود را به طرف چپ کشیده و روی گزینه archive کلیک کنید.

۲. اگر گوشی شما هوشمند نیست ولی مرورگر دارد. به برنامه فیسبوک وارد شده و مکالمه انجام شده را اجرا کنید. روی گزینه choose an action کلیک کرده و آیکون archive را انتخاب و در ادامه روی apply کلیک کنید.

۳. اگر در گوشی اندروید خود، برنامه فیسبوک مسنجر را نصب دارید؛ می توانید پیام های خود را از این طریق مدیریت کنید که برنامه فیسبوک را گوشی اندروید اجرا کرده و روی آیکون حباب شکل پیام ضربه زده و روی پیام مدنظر کلیک کرده و نگه دارید. در ادامه روی گزینه archive کلیک کنید.

۴. در صورتی که گوشی شما آی او اس است می توان این کار را روی گوشی آیفون و آیپد نیز انجام داد. برنامه فیسبوک مسنجر را باز کنید و در ادامه روی آیکون مسنجر در پایین صفحه کلیک نموده و پیامی که می خواهید مخفی شود را با لمس انگشت به طرف چپ بکشید. سپس روی more ضربه زده و در نهایت روی archive کلیک کنید.

امیدواریم مطلب ارائه شده نهایت استفاده را برده باشید. در صورت تمایل می توانید برای آشنایی با افکت های تصویری دوربین و اتصال فیس بوک به اینستاگرام روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *