دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل هودی بچه گانه با طرح های فانتزی و رنگ های شاد

  • عاطفه میرزایی
  • ۲ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و شیک از انواع مدل هودی بچه گانه با طرح های پسرانه و دخترانه زیبا برای شما دوستان گرامی تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

لباس های بچه گانه پاییزی و زمستانی در انواع طرح های متنوع از جمله بافتنی، سرهمی، پلیور، کاپشن، بلوز و شلوار پشمی و همچنین هودی موجود می باشند. هودی یکی از پرطرفدارترین مدل لباس در فصل پاییز و زمستان است که زن و مرد، پسر و دختر در سنین مختلف می توانند با طرح های متنوع به تن کنند.  خوب است هنگام خرید هودی برای فرزندتان به سایز فرزند خود توجه نمایید. این نوع لباسی که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید با قد و هیکلش متناسب باشد تا کودک احساس راحتی داشته باشد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی جدید و شیک ازانواع مدا هودی بچه گانه دختر و پسر با طرح های ساده، فانتزی، عروسکی و … برای شما عزیزان تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

هودی دخترانه شیک و باحال

گالری جدید و شیک از انواع مدل هودی بچه گانه دختر و پسر

سویشرت بچه گانه، هودی بچه گانه و سرهمی بچه گانه از انواع لباس های کاربردی برای دختر و پسر در فصل پاییز و زمستان به شمار می روند که هر کدام از آنها در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند.

همانطور که می دانید هودی ها شباهت زیادی به ژاکت و سویشرت دارند. جنس این لباس از نخ و پنبه می باشد و داخل آنها پشم می باشد. تنوع هودی ها برای کودکان روز به روز بیشتر می شود و جنس و طرح های مختلفی از سوی طراحان تولید می گردد.

مدل هودی بچه گانه بسیار شیک

نمونه هودی های دیدنی و باحال دخترانه

یکی از کاربرد های هودی، داشتن کلاه می باشد که وجود بک بند برای تنظیم کردن کلاه در مواقع وزش باد و باران است. اکثر هودی ها به صورت جلو بسته و با زیپ دار هستند که امروزه طرفداران بی شماری در بین دختر خانم ها و آقایان دارد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انتخاب رنگی زیبا و مناسب برای لباس های کودکان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما لباس های رنگ روشن را برای فرزند خود انتخاب نمایید زیرا این رنگ ها سبب می شود تا فرزندتان روحیه شادی را در خود ایجاد کنند و با پوشیدن آنها احساس خوشحالی کنند. علاوه بر این در زمان خرید هودی برای فرزندتان چه پسر و چه دختر به رنگ لباس نیز توجه داشته باشید و رنگ لباس ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ اکسسوری های مورد استفاده کودک هم مطابقت و همخوانی داشته باشد.

تنوع هودی ها برای فصل سرما برای کودکان دختر بیشتر است و خوب است شما لباسی را برای فرزندتان خریداری نمایید که از ضخامت کافی برخوردار باشد و در زمان سردی هوا فرزندتان پوشش کامل داشته باشد تا بدنش گرم تر نگه داشته شود.

نمونه ست هودی بچه گانه

مجموعه مدل هودی بچه گانه

مدل هودی بسیار زیبا و دلنشین دخترانه

مجموعه نمونه هودی بچه گانه

هودی بچه گانه جدید و شیک

سری اول مدل هودی بچه گانه

سری جدید مدل هودی بچه گانه

نمونه هودی صورتی باحال و جذاب

هودی های خردلی جدید

هودی زیبا و جذاب خردلی رنگ

انواع جذاب هودی دخترانه

مدل هودی های جذاب و شیک دخترانه

انواع زیبا مدل هودی بچه گانه

مدل هودی بچه گانه پسرانه زیبا

هودی بسیار زیبا دخترانه با طرح عروسکی

مدل هودی بچه گانه جدید

نمونه هودی های جدبد دخترانه

نمونه هودی های جذاب و باحال دخترانه

لباس های زمستانه پسرانه هم یکی از پرطرفدار ترین و پر استفاده ترین لباس ها در بازار می باشد که برخی از خانواده با توجه به فصل تابستان و زمستان لباس های مخصوص آن فصل را برای فرزندان خود خریداری می کنند، هودی ها یکی از لباس های بسیار جدید و به روز هستند که امروزه این لباس را بر تن کودکان و حتی بزرگسالان می بینید. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، تعدادی از هودی های پسرانه شیک را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

 

انواع مدل هودی بچه گانه زیبا

هودی زیبا و مشکی پسرانه

گلچین مدل هودی بچه گانه

مدل های جذاب هودی دخترانه

نمونه هودی های باحال و خاص دخترانه

هودی پسرانه زیبا و شیک

مدل هودی های باحال و خاص پسرانه

نمونه هودی های متنوع و باحال دخترانه

آلبوم هودی های باحال هودی بچه گانه

انواع مختلف مدل هودی بچه گانه

مدل هودی کلاه دار پسرانه

مدل هودی پسرانه جدید

گالری مدل هودی بچه گانه

نمونه هودی باحال و جذاب دخترانه

انواع متنوع مدل هودی بچه گانه

انواع خاص مدل هودی هودی بچه گانه

نمونه هودی های جدید و باحال دخترانه

انواع شیک مدل هودی بچه گانه

نمونه هودی جذاب قهوه ای

مدل هودی تیپ دار پسرانه

هودی های جذاب قرمز رنگ

هودی آبی رنگ پسرانه

این مطلب از دنیای مد مجله آرگا، گلچینی جدید و زیبا از انواع نمونه هودی بچه گانه بسیار شیک را ملاحظه نمودید. امیدواریم از تماشای این طرح های جذاب و زیبا لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید برای تماشای انواع دیگر هودی از جمله مدل هودی دخترانه، مدل هودی زنانه، مدل لباس پاییزه بچه گانه و … بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *