دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خرید گیفت کارت آیتونز با پرداخت ریالی در موبوگیفت

  • فرهاد هاشمی
  • ۹ دی ۱۴۰۰
  • ۰

گیفت کارت نامی آشنا است که مطمئنن شما هم آن را شنیده‌اید. گیفت کارت‌ها به نوعی کارت فیزیکی یا مجازی هستند. به طور کلی می‌توان گیفت کارت را مشابه کارت اعتباری دانست با این تفاوت که اعتبار موجود در گیفت کارت‌ اعتبار مجازی است. از اعتبار مجازی برای خرید و پرداخت‌های در فضای مجازی استفاده می‌شود.

 خرید گیفت کارت آیتونز با پرداخت ریالی در موبوگیفت

اشخاصی که گیفت کارت خریداری می‌کنند، یک حساب مجازی که دارای یک کد مرتبط هست به آنها تعلق می‌گیرد. برای توضیح بیشتر می‌توان آن را به کارت شارژ تشبیه کرد. همانگونه که با پرداخت هزینه به شما یک کارت شارژ می‌دهند. بر روی این کارت کدی نوشته شده است که با وارد کردن آن کد متناسب با مبلغی که برای خرید کارت شارژ پرداخت کرده‌اید، به شما شارژ تعلق می‌گیرد. به بیانی بهتر به همان میزان سیم کارت اعتباری شما شارژ می‌شود. از  جهت داشتن کد برای دریافت اعتبار می‌توان گفت گیفت کارت شبیه به کارت شارژ است. گیفت کارت انواع مختلفی دارد. یکی از انواع گیفت کارت، گیفت کارت آیتونر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید آنلاین انواع گیفت کارت آیتونز اپل تا پایان با ما همراه باشید.

 خرید گیفت کارت آیتونز با پرداخت ریالی در موبوگیفت

آیتونز:

بیشترین استفاده از گیفت کارت به منظور هدیه دادن است. به همین دلیل به این اسم نامگذاری شده است. گیفت کارت می‌تواند هدیه مناسب و کاربردی برای گیمر‌ها باشد. از گیفت کارت برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌شود. برخی از بازی‌ها یا برنامه‌ها به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده‌اند و کاربران بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌توانند آنها را دانلود و نصب کنند. از خدمات و قابلیتهای آنها بهره‌مند شوند. در مقابل برنامه‌ها یا بازی‌هایی هم هستند که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده نمی‌شوند. برای دانلود و نصب آنها نیاز است تا هزینه‌ای که برای آنها در نظر گرفته شده است را پرداخت کنید‌. به عبارتی دیگر برنامه و بازی‌هایی که هزینه دار هستند، تنها در صورتی دانلود و نصب می‌شوند که هزینه آنها پرداخت شود. بهترین و امن‌ترین راه برای پرداخت هزینه هم استفاده از گیفت کارت است که اعتبار مجازی دارد. علاوه بر این مورد در برخی موارد برنامه‌هایی هستند که قسمت‌های مختلفی دارند‌. برخی از قسمت‌های آنها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می‌شوند، برخی هم هزینه دار هستند. از گیفت کارت برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز استفاده می‌شود. گیفت کارت انواع مختلفی دارد. از هر یک از انواع گیفت کارت هم به نام همان برنامه‌ای که به منظور پرداخت‌های آن مورد استفاده قرار می گیرند، نام‌ گذاری شده‌اند. به عنوان مثال گیفت کارت گوگل پلی، انواع گیفت کارت پلی استیشن یا گیفت کارت اپل موزیک .

قبل از توضیح در مورد گیفت کارت آیتونز و خرید گیفت کارت آیتونز بهتر است با نرم افزار آیتونز بیشتر آشنا شوید. آیتونز یک نرم افزار است که شرکت اپل آن را تهیه کرده است. به طور کلی هدف شرکت اپل از طراحی آیتونز، یا به عبارتی بهتر مهمترین کاربرد آیتونز این است که برای مدیریت دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس مورد استفاده قرار گیرد. کاربرانی که از سیستم عامل آیفون، آیپد و آیپاد محسوب می‌شوند، باید با این نرم افزار و نحوه استفاده از آن آشنایی کامل داشته باشند، زیرا استفاده از این نرم افزار برای کاربران گفته شده لازم و ضروری است. به منظور استفاده از آیتونز باید مراحلی را طی کنید. اولین و مهمترین مرحله این است که یک حساب کاربری اپل داشته باشید. حساب کاربری اپل یا به عبارتی دیگر اپل ایدی برای استفاده از نرم افزار آیتونر لازم است. با در دست داشتن گیفت کارت آیتونز می‌توانید از خدمات و قابلیتهای فروشگاه آیتونز بهره‌مند شوید‌. در توضیح بیشتر می‌توان گفت فروشگاه آیتونز قابلیتهای مختلفی نظیر کتاب، موسیقی و…دارد. با استفاده از گیفت کارت آیتونز و پرداخت هزینه‌های لازم می‌توانید از تمام این امکانات بهره‌مند شوید.

کاربردهای آیتونز:

همانطور که گفته شده آیتونز یک نرم افزار مدیریتی است. آیتونز یک نرم افزار مدیریت دیوایس‌های آی او اس است. به عنوان توضیح بیشتر در این مورد می‌توان گفت اپل، ایپد و آیپاد برای بروزرسانی و هماهنگ شدن با اطلاعات مورد نظر کاربران به این نرم افزار کاربردی ومدیریتی نیاز دارند. ناگفته نماند که آیتونز در سیستم‌ عامل‌های دیگر نظیر سیستم عامل مک و ویندز نیز قابل استفاده است. شرکت اپل به عنوان سازنده این نرم افزار برای نسخه‌های جدید آن محدودیت‌هایی در خصوص نصب آن در نظر گرفته است. با وجود محدودیت نصب جای هیچ نگرانی نیست. این مشکل راه حل دارد و راه حل آن این است که اگر قصد دانلود و نصب نرم افزار را دارید یا می‌خواهید آن را از کامپیوتر به آیفون یا آیپاد منتقل کنید، باید از نسخه‌های قدیمی‌تر این نرم افزار استفاده کنید. به بیان ساده آیتونز یک برنامه و نرم افزار ارائه شده توسط شرکت اپل است که قابلیتها و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. در این نرم افزار موسیقی، کتاب، کلیپ و.. وجود دارد که با استفاده از گیفت کارت آیتونز به راحتی می‌توانید آنها را خریداری کرده و استفاده کنید.

گیفت کارت آیتونز چیست:

اگر قصد خرید گیفت کارت آیتونز را دارید، بهتر است بدانید که از این گیفت کارت تحت عنوان گیفت کارت اپل نیز یاد می‌شود. به بیانی ساده گیفت کارت آیتونز همان کارت‌های هدیه شرکت اپل هستند که با استفاده از آن می‌توانید پرداخت‌های درون برنامه‌ای را انجام دهید. با در دست داشتن گیفت کارت آیتونز امکان بهره‌مندی از تمام قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری شرکت اپل برای کاربران فراهم می‌شود. در واقع گیفت کارت اپل یک کارت هدیه است و دارای یک کد ۱۶ رقمی می‌باشد. کد ۱۶ رقمی نشان دهنده میزان اعتبار مجازی است. با وارد کردن این کد ۱۶ رقمی که هنگام خرید گیفت کارت آیتونز دریافت می‌کنید، این امکان برای شما فراهم می‌شود که اعتبار اپل ایدی خود  را افزایش دهید.

 خرید گیفت کارت آیتونز با پرداخت ریالی در موبوگیفت

بدیهی است که با داشتن اعتبار اپل ایدی و افزایش این اعتبار به سادگی می‌توانید نسبت به خرید قابلیتهای غیر رایگان برنامه‌های اپل اقدام کنید. در صورت تمایل می‌توانید از اعتبار اپل ایدی برای خرید کتاب، موسیقی، بازی و… استفاده کنید. در خصوص میزان اعتباری که با وارد کردن کد ۱۶ رقمی گیفت کارت آیتونز به اپل ایدی شما اضافه می‌شود، لازم به توضیح است که مبلغ این اعتبار در گیفت‌ کارت‌های مختلف متفاوت است. به بیانی بهتر میزان اعتبار مجازی هر گیفت کارت با اعتبار مجازی گیفت کارت دیگر فرق دارد. به طور کلی می‌توان گفت این اعتبار متناسب با مبلغی است که برای خرید گیفت کارت آیتونز پرداخت کرده‌اید.

اگر قصد خرید گیفت کارت آیتونز را دارید، بهتر است به این نکته دقت داشته باشید که باید گیفت کارت آیتونز خریداری شده، گیفت کارت همان کشوری باشد که اپل آیدی شما متعلق به آن کشور است. به عنوان مثال اگر اپل ایدی شما متعلق به آمریکا است باید گیفت کارت آیتونز آمریکا را خریداری کنید، یا اگر گیفت کارت کانادا را خریداری کرده‌اید به منظور استفاده از آن باید اپل ایدی کانادا را نیز داشته باشید. زیرا امکان استفاده از گیفت کارت یک کشور با اپل ایدی کشور دیگر وجود ندارد.

به عنوان سخن پایانی باید یاداور شد در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد خرید گیفت کارت آیتونز پرداختیم‌. دانستید که گیفت کارت به نوعی کارت هدیه است. اعتبار این کارت اعتبار مجازی است و از آن برای پرداخت‌های مجازی یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌شود. گیفت کارت آیتونز یکی از انواع آن است که از آن برای خرید برنامه‌های سیستم عامل اپل، آیپد و آیپاد استفاده می‌شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *