دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک

  • عاطفه میرزایی
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی شهاب زاهدی بازیکن فوتبال محبوب ایرانی همراه با تصاویر جدید و شیک وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

شهاب زاهدی بازیکن فوتبال جوان و محبوب ایرانی می باشد. ایشان در حال حاضر برای باشگاه زوریا لوهانسک در لیگ برتر فوتبال اوکراین در پست مهاجم با شماره پیراهن ۹ بازی می کند. از باشگاه هایی که وی در آن حضور داشته است می توان به پرسپولیس، ماشین سازی، وستمانایا، سوون سامسونگ، المپیک دونتسک، زورپا و … اشاره داشت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی شهاب زاهدی همراه با تصاویر زیبا وی آشنا شوید.

بیوگرافی شهاب زاهدی + تصاویر شخصی

بیوگرافی شهاب زاهدی فوتبالیست ایرانی

شهاب زاهدی فوتبالیست با استعداد و موفق کشورمان متولد ۲۷ مرداد سال ۱۳۷۴ که هم اکنون وی ۲۶ سال سن دارد و در شهر ملایر واقع در استان همدان چشم به جهان گشوده است.

پست تخصصی وی مهاجم می باشد، وی دارای ۱۸۷ سانتی متر قد می باشد و از سال ۲۰۱۷ به عنوان بازیکن حرفه ای مطرح شده است.

تاریخچه زندگی شهاب زاهدیشهاب زاهدی

زندگینامه جامع شهاب زاهدی

شروع فعالیت

شهاب زاهدی بعد از بازی درخشانش در باشگاه فوتبالی پرسپولیس، با پیشنهاد علی دایی به رده بزرگسالان رفت و تا سال ۲۰۱۷ در این باشگاه حضور داشت. سپس به صورت قرضی به تیم ماشین سازی رفت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

باشگاه وستمانایا

در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت در کشور اروپا فوتبال خود را ادامه بدهد و سرانجام به تیم وستمانایا در لیگ ایسلند ملحق شد. ایشان عملکرد بسیار خوبی را در این باشگاه به نمایش گذاشت. خوب است بدانید او با این باشگاه قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان سوپر کاپ ایسلند شد. او در تیم وستمانایا ۲۳ بار داخل زمین رفت و ۸ گل را به ثم رساند.

سوون سامسونگ

سپس پس از عملکرد درخشان در تیم وستمانایا، مورد توجه باشگاه سوون سامسونگ کشور کره جنوبی قرار گرفت و در نقل و انتقالات نیم فصل ۲۰۱۹ به این تیم رفت. ولی متاسفانه بعد از اطلاع این تیم از ماجرای محرومیت به خاطر دوپینگ قراردادشان را وی فسخ کردند و در مورخه ۲۷ در ماه از سوون سامسونگ جدا شد.

شرح حال خواندنی شهاب زاهدیعکس های شخصی و جذاب شهاب زاهدی

بیوگرافی شهاب زاهدی + تصاویر خاص و دیدنی

دونتسک اوکراین

آقای زاهدی در سال ۲۰۱۹ با باشگاه المپیک دونتسک اوکراین قرارداد بست و تا سال ۲۰۲۱ در این باشگاه بود. وی برای این تیم ۳۴ بار داخل میدان رفت و ۱۴ گل را هم به ثمر رساند.

زورپا اکراین

او سپس در سال ۲۰۲۱ به باشگاه زورپا اکراین با امضا قرارداد ۴ ساله یه مبلغ ۳۶۰ هزار دلار ملحق شد. وی برای این باشگاه تاکنون ۲۵ بار داخل زمین رفته و ۸ گل را به ثمر رسانده است.

اللهیار صیادمنش دیگر مهاجم ایرانی هم در تیم زوریا حضور دارد.

زندگینامه خواندنی شهاب زاهدی

زندگینامه کامل شهاب زاهدی

دوپینگ

گفتنی است شهاب زاهدی در سال ۱۳۹۳ به علت دوپینگ ۲۴ ماه از فوتبال محروم شد.

بیوگرافی شهاب زاهدی + تصویر

ازدواج و همسر شهاب زاهدی

این بازیکن جوان مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است.

شرح حال کامل شهاب زاهدی

پیج اینستاگرام شهاب زاهدی

پیج اینستاگرام شهاب زاهدی به آدرس shahaab10@ می باشد. وی در اینستاگرام خود تمام تصاویر شیک و ورزشی خود را برای هوادارانش به آشتراک گذاشته است. وی تاکنون نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر فالوور دارد.

سرگذشت جالب شهاب زاهدی

بیوگرافی شهاب زاهدی + گالری شیک

زندگینامه شهاب زاهدی + عکسعکس دونفره اللهیار صیادمنش

شرح حال خواندنی شهاب زاهدی

بیوگرافی شهاب زاهدی + آلبوم زیبا

زندگینامه جالب شهاب زاهدی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی شهاب زاهدی بازیکن فوتبال مطرح و موفق ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و شیک وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با سایر بازیکنان فوتبالی از جمله حامد پاکدل، امین قاسمی نژاد، امیر روستایی و شهریار مغانلو بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *